Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , а смяташ ли , че в Русе , Горна , или където и да е другаде , ще възстановят машината? На мен ми е чудно кое би могло да бъде най - изгодното място за нея , за да тръгне и да печели.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Смятам, че в София е по-вероятно да се унищожи, отколкото да се възстанови и в момента е най-добре да си стои кадето е - в Долапите.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Няма болни или непремислени мераци. Има идеи, които все още са на ниво "дирекция" и се обсъждат преди да се прави каквото и да било с машината. Ако се прави в София, то със сигурност ще бъде създадена организация, възстановяването да е максималлно ускорено и машината да се опазва добре от посегателства по нея. Има други проблеми, които са по - належащи и на дневен ред.

п.п.: кражбите в Пд са целенасочени саботажи и обслужват определени интереси, в които не влиза 42 077.8 поради липсата на елементите, които се крадат и после "доставят" като части за 44/45.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

А след възстановяването? Машината ще излиза 3-4 пъти в годината най-много, къде ще стои през останалото време?
Трябва да е в самостоятелно хале, пломбирана и заключена с 5 катинара.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Дидо,
твойте бръщолевици по темата дойдоха в повече и ще те помоля ако не искаш да питаш "Къде ми е мнението?", да внимаваш какво пишеш!
Дано мойте бръщолевици не се сбъднат. Ако пък се сбъднат на вас двамцата с Трендафилов ще ви трябва доста пепел докато си посипете главите и телесата!
lok45111 написа:...Само ще спомена, че логистиката ще е отчайваща ако се прави възстановителен ремонт в Русе, а и там няма такива мераци.
А то пък тук в Пд има много големи мераци. Всички тръпнат от мераци да възстановяват музейния експонат. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не искам да си представям ако стане най-лошото после как ще се отбира от 42 072 и 081 докато се получи нещо подобно на загубеното. :? :lol: :D :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Остава сега някой варненец да се сети и да каже: "Така и така нашата 081 е на изживяване , дайте 077 и от двете ще направим една за редовно движение.Пък , когато може , ще тегли и атракционни влакове".
Колко му е.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Абе хора толкова ли не запомнихте ,че 42.081 си е просто поредния катър 42.1хх но за него не е имало метален кош иначе щеше да е 42.181 защото вътре е като тях с РЕКДИНИ а не с контактори , виж ако има нещо останало от последните срещнали оксижена оригинални 42.054 и 42.062 ще се възстанови без проблем , мисля че съм виждал все още тук таме разхвърляни части от тях из депото ама то тях първо някой трябва да възстанови , че тогава да ги слагат на 42.077 :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

081 е апетитна хапка единствено заради коша, макар, че и той не е на 100% оригинал, но пак е нещо различно в сравнение с другите дръгасници с метални кошове. А за части не може да няма. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Успокойте малко оффтопика, защото ще трия!

Какво, как и кога ще се прави с 42 077.8 ще се решава на централно ниво, но каквото и да се реши, то ще е само и единствено в положителна насока. Има заявени атракционни пътувания за Септември месец, в които е включена и 42-ра серия, тъй, че да се надяваме до тогаз да е готова 077. Останалото са приказки на мегдана. Когато се направи, ще се реши и как ще се пази докато няма пътувания.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Кое е офф-топик. Поне пет човека ти казаха, че на този локомотив мясотто му е точно в халето на Долапите и че в близките пет години най-малко изобщо не трябва да мърда от там. Батише ли се ще е изцяло заради тебе и по твоя вина.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:Кое е офф-топик. Поне пет човека ти казаха, че на този локомотив мясотто му е точно в халето на Долапите и че в близките пет години най-малко изобщо не трябва да мърда от там. Батише ли се ще е изцяло заради тебе и по твоя вина.
Много експертно мнение, браво!

Няма кой да съсипе локомотива - Изпълнителния директор иска да печели от атракциони, има идея за outdoor пътувания Сф-Ко-Сф и Сф-Лк-Сф, които също да носят приход и да ангажират 42 077.8, тъй, че няма място за притеснения.

А иначе, аз лично ще поема отговорността ако нещо се случи на хубавицата докато я правят!
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Поеми, но не само докато я правят а и след като я направят :!:
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Това, че нарязахме 42-00 сер. и остана една правили я експонат за атракционни пътувания. В други страни серията е още в експлоатация защото не са е бракували. Ако нарежем 43-00 сер. ще стане ли някоя останала, която не е минала под ножа за атракционни пътувания. Между другото имах радио апарат ВЕф произведен през 1955 г. на много места го предлагах но никой не прояви интерес. Няма в момента стойност дори и за части да го вземат - търсят преди 1940 г. Та 42-77 ще е нещо, което за момента е без всякаква стойност. Може някоя туроператорска фирма да привлече желаещи за пътувания но на много ниски цени без реклама за в бъдеще. Пробвали един път и не повторили. Само ГПР за локомотива не е достотъчно да се появи на атракционен влак според моето скромно мнение. Когато строиш една къща не е само да има покрив, трябва да има и душа.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

за да се появи на атракционен влак, машината освен да се направи ГПР-то трябва да и се върне оригиналната ливрея, щото иначе си седи като обикновен прост електровоз, малко по-заоблен от останалите. Пък и не ми се мисли след толкова приказки ако стане нещо с машината в подуяне колко хора ше трябва да изгорят.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация