
Администратор
Няма болни или непремислени мераци. Има идеи, които все още са на ниво "дирекция" и се обсъждат преди да се прави каквото и да било с машината. Ако се прави в София, то със сигурност ще бъде създадена организация, възстановяването да е максималлно ускорено и машината да се опазва добре от посегателства по нея. Има други проблеми, които са по - належащи и на дневен ред.
п.п.: кражбите в Пд са целенасочени саботажи и обслужват определени интереси, в които не влиза 42 077.8 поради липсата на елементите, които се крадат и после "доставят" като части за 44/45.
п.п.: кражбите в Пд са целенасочени саботажи и обслужват определени интереси, в които не влиза 42 077.8 поради липсата на елементите, които се крадат и после "доставят" като части за 44/45.

Дано мойте бръщолевици не се сбъднат. Ако пък се сбъднат на вас двамцата с Трендафилов ще ви трябва доста пепел докато си посипете главите и телесата!lok45111 написа:Дидо,
твойте бръщолевици по темата дойдоха в повече и ще те помоля ако не искаш да питаш "Къде ми е мнението?", да внимаваш какво пишеш!
А то пък тук в Пд има много големи мераци. Всички тръпнат от мераци да възстановяват музейния експонат.lok45111 написа:...Само ще спомена, че логистиката ще е отчайваща ако се прави възстановителен ремонт в Русе, а и там няма такива мераци.

Последно промяна от dido73 на Пет Апр 16, 2010 10:36 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Абе хора толкова ли не запомнихте ,че 42.081 си е просто поредния катър 42.1хх но за него не е имало метален кош иначе щеше да е 42.181 защото вътре е като тях с РЕКДИНИ а не с контактори , виж ако има нещо останало от последните срещнали оксижена оригинални 42.054 и 42.062 ще се възстанови без проблем , мисля че съм виждал все още тук таме разхвърляни части от тях из депото ама то тях първо някой трябва да възстанови , че тогава да ги слагат на 42.077 



Администратор
Успокойте малко оффтопика, защото ще трия!
Какво, как и кога ще се прави с 42 077.8 ще се решава на централно ниво, но каквото и да се реши, то ще е само и единствено в положителна насока. Има заявени атракционни пътувания за Септември месец, в които е включена и 42-ра серия, тъй, че да се надяваме до тогаз да е готова 077. Останалото са приказки на мегдана. Когато се направи, ще се реши и как ще се пази докато няма пътувания.
Какво, как и кога ще се прави с 42 077.8 ще се решава на централно ниво, но каквото и да се реши, то ще е само и единствено в положителна насока. Има заявени атракционни пътувания за Септември месец, в които е включена и 42-ра серия, тъй, че да се надяваме до тогаз да е готова 077. Останалото са приказки на мегдана. Когато се направи, ще се реши и как ще се пази докато няма пътувания.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор
Много експертно мнение, браво!lok43r написа:Кое е офф-топик. Поне пет човека ти казаха, че на този локомотив мясотто му е точно в халето на Долапите и че в близките пет години най-малко изобщо не трябва да мърда от там. Батише ли се ще е изцяло заради тебе и по твоя вина.
Няма кой да съсипе локомотива - Изпълнителния директор иска да печели от атракциони, има идея за outdoor пътувания Сф-Ко-Сф и Сф-Лк-Сф, които също да носят приход и да ангажират 42 077.8, тъй, че няма място за притеснения.
А иначе, аз лично ще поема отговорността ако нещо се случи на хубавицата докато я правят!

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Това, че нарязахме 42-00 сер. и остана една правили я експонат за атракционни пътувания. В други страни серията е още в експлоатация защото не са е бракували. Ако нарежем 43-00 сер. ще стане ли някоя останала, която не е минала под ножа за атракционни пътувания. Между другото имах радио апарат ВЕф произведен през 1955 г. на много места го предлагах но никой не прояви интерес. Няма в момента стойност дори и за части да го вземат - търсят преди 1940 г. Та 42-77 ще е нещо, което за момента е без всякаква стойност. Може някоя туроператорска фирма да привлече желаещи за пътувания но на много ниски цени без реклама за в бъдеще. Пробвали един път и не повторили. Само ГПР за локомотива не е достотъчно да се появи на атракционен влак според моето скромно мнение. Когато строиш една къща не е само да има покрив, трябва да има и душа.
Последно промяна от Иван Иванов на Съб Апр 17, 2010 8:39 pm, променено общо 1 път.
за да се появи на атракционен влак, машината освен да се направи ГПР-то трябва да и се върне оригиналната ливрея, щото иначе си седи като обикновен прост електровоз, малко по-заоблен от останалите. Пък и не ми се мисли след толкова приказки ако стане нещо с машината в подуяне колко хора ше трябва да изгорят.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Информация
Модератори