Тази тема я отварям с голям интерес,призовавам всички които знаят по-нещичко малко но интересно за този тунел!Значи нека дам и аз малко инфо:единствения начин за придвижване вътре са влакове,които влакове превозват коли и пътници,има и специални влакове с някакви товари но те са много редки,интервала от време в които се придвижваш е 30-40мин и цената на това удоволствие е от 60-100паунда/евро.Това е от мен което знам надявам се и вие да се включите!
http://dariknews.bg/uploads/news_images ... 287814.jpg
http://www.trud.bg/Images/Cache/Image_283750_3.jpg
http://www.vsekiden.com/imgs/mejdunarod ... -train.jpg
Ето и няколко снимки които намерих от нета...
http://dariknews.bg/uploads/news_images ... 287814.jpg
http://www.trud.bg/Images/Cache/Image_283750_3.jpg
http://www.vsekiden.com/imgs/mejdunarod ... -train.jpg
Ето и няколко снимки които намерих от нета...
skype:jokera_152
Мотрисните влакове Евростар са с многосистемни тягови единици и същите имат два вида токоснемане - пантографно и от трета релса.
Като цяло този тунел за мен не се ползва рационално. Нощно време трябва да пълно с товарачки.
Като цяло този тунел за мен не се ползва рационално. Нощно време трябва да пълно с товарачки.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Ами там всичко е измислено според мене,може да имат някакви машини с които да подържат или де да знам говора глупости сигурно,но е страшно изживяване да се движиш в тунел които се намира в моретоо..46 242 написа:Ами ! А как, кой и кога ще го поддържа и непрекъснато проверява инсталациите ?NiGhtPiSH написа:не се ползва рационално. Нощно време трябва да пълно с товарачки.


skype:jokera_152

Значи за тунела мога много дълго да говоря. През 2008 на Инотранс имаше една конференция на която човек от Евротунел говори подробно за поддръжката му. Тунела има две тръби за ж.п. влакове и още две тръби където се движат автомобилите за поддръжка и се водят евакуационни. Автомобилите са електрически Пежо 106 и разни камионетки на базата на MB също електрически на батерии. Високоскотростните влакове Евростар сe движат през едната тръба на интервал от 40 мин. до към 0:30 мисля че е последният първият е около 5:00. В другата тръба в се движат влакове на компанията Евротунел с закрити вагони тип рол он-рол оф, които се товарят странично с камиони, автомобили и автобуси и циркулират също на около 40 мин. между Кале и Фолкленд билета аз автомобил е 22 лири в двете посоки. В поддръжката му няма нищо по-особенно освен факта че е по-лесна от поддръжката на метротунелите благодарение на двата допълнителни тунела. Скоростта в тунела е 90 км/ч
За да не пишете глупости ще вметна че проблема с обледяването на Евростар влаковете е възникнал само на модернизирани мотриси през 2009 ако желаете ще пусна списък. Тунела е от жизнено значение за Франция и Великобритания и никой не се замисля в неговата ефективност. Дори някои компании мислят да построят още един.
Общо взето тук всичко е обяснено
http://en.wikipedia.org/wiki/Channel_Tunnel
За да не пишете глупости ще вметна че проблема с обледяването на Евростар влаковете е възникнал само на модернизирани мотриси през 2009 ако желаете ще пусна списък. Тунела е от жизнено значение за Франция и Великобритания и никой не се замисля в неговата ефективност. Дори някои компании мислят да построят още един.
Общо взето тук всичко е обяснено

http://en.wikipedia.org/wiki/Channel_Tunnel

Аз незнам да има.
Знам че има влакове само за камиони с открити платформи
http://www.eurotunnel.com/ukcP3Main/ukc ... astructure

Знам че има влакове само за камиони с открити платформи
http://www.eurotunnel.com/ukcP3Main/ukc ... astructure


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Информация
Модератори