

Техник

По принцип обвръзката за бригадата е 383/П/4612. В началото и локомотивите се въртяха така, другата обвръзка е 4611/П/382, която също и от бригадите и от локомотивите се спазваше, но поради недостиг на лок в депо Сф решиха лок от 383 ходи до По, връща се и поема 382, а лок от 4611 връща 4612, само бригадите са различни.n0_aLoNe написа:Зависи. Понякога машината от 383 отива и товарно движение.VESO написа:Точно. Машината от 383 отива на "Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 , след което поема 382.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Днес, 15.04.2010:
КПВ 10203 с двойна тяга - лок. 46 205 начело за трасе и лок. 44 100 влаков; Кб 6.27-6.28 Ву 6.34-6.35 Сф 6.49
КПВ 10204 с ЕМВ 31 011/012
РБВ 2611 с лок. 44 141
МБВ 462 с лок. 44 138
БВ 3621 с лок. 46 208
ПВ 10121 с лок. 44 102
МБВ 361 с лок. 44 074
БВ 7620 с лок. 45 176
КПВ 20220 с лок. 45 194
КПВ 50260 с лок. 44 081
БВ 5621 с лок. 45 165
КПВ 50203 с ЕМВ 31 007/008
ПВ 60102 на Гб с +25 по "повреда в локомотив"
КПВ 50250 с лок. 44 098
БВ 5620 с лок. 45 166
РБВ 2640 с лок. 45 205; на Сф с +13
РБВ 1620 с лок. 44 082; на Сф с +5
БВ 7631 с лок. 45 196; на Сф с +4
КПВ 10203 с двойна тяга - лок. 46 205 начело за трасе и лок. 44 100 влаков; Кб 6.27-6.28 Ву 6.34-6.35 Сф 6.49
КПВ 10204 с ЕМВ 31 011/012
РБВ 2611 с лок. 44 141
МБВ 462 с лок. 44 138
БВ 3621 с лок. 46 208
ПВ 10121 с лок. 44 102
МБВ 361 с лок. 44 074
БВ 7620 с лок. 45 176
КПВ 20220 с лок. 45 194
КПВ 50260 с лок. 44 081
БВ 5621 с лок. 45 165
КПВ 50203 с ЕМВ 31 007/008
ПВ 60102 на Гб с +25 по "повреда в локомотив"

КПВ 50250 с лок. 44 098
БВ 5620 с лок. 45 166
РБВ 2640 с лок. 45 205; на Сф с +13
РБВ 1620 с лок. 44 082; на Сф с +5
БВ 7631 с лок. 45 196; на Сф с +4


17.04.10.
КПВ 40213/214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0 клип
КПВ 42203/204/205/206/207/208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 053.1/054.9
ПВ 40104 с ел. лок. 44 141.0 в състав 1DХ57 + 1ВХ47 + 1ВХ27-47 + 1ВХ47
18.04.10.
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 40213/214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0 клип
КПВ 42203/204/205/206/207/208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 053.1/054.9
ПВ 40104 с ел. лок. 44 141.0 в състав 1DХ57 + 1ВХ47 + 1ВХ27-47 + 1ВХ47
18.04.10.
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 053.1/054.9
Последно промяна от Saruman на Вто Апр 27, 2010 1:11 pm, променено общо 1 път.
18.04.2010:
КПВ 10203 с лок. 44 092 за трасе и лок. 45 156 влаков
МБВ 361 с лок. 45 149
КПВ 50260 с лок. 44 081
КПВ 50250 с лок. 44 074
БВ 5620 с лок. 44 164
ДТВ 50582 с лок. 43 542 начело и лок. 07 040 на опашката
БВ 5622 с лок. 44 144
КПВ 51202 с лок. 61 003; на Дца с 15 мин/з
КПВ 50272 с лок. 61 007
БВ 5621 с лок. 45 165
КПВ 50262 с ЕМВ 31 015/016
ПВ 50111 с ЕМВ 30 005/006; на Дрк навреме
КПВ 50207 с ЕМВ 30 027/028
БВ 5611 с лок. 44 115 за трасе и лок. 44 001 влаков
МБВ 490 с лок. 44 076
КПВ 10203 с лок. 44 092 за трасе и лок. 45 156 влаков
МБВ 361 с лок. 45 149
КПВ 50260 с лок. 44 081
КПВ 50250 с лок. 44 074
БВ 5620 с лок. 44 164
ДТВ 50582 с лок. 43 542 начело и лок. 07 040 на опашката
БВ 5622 с лок. 44 144
КПВ 51202 с лок. 61 003; на Дца с 15 мин/з
КПВ 50272 с лок. 61 007
БВ 5621 с лок. 45 165
КПВ 50262 с ЕМВ 31 015/016
ПВ 50111 с ЕМВ 30 005/006; на Дрк навреме
КПВ 50207 с ЕМВ 30 027/028
БВ 5611 с лок. 44 115 за трасе и лок. 44 001 влаков
МБВ 490 с лок. 44 076


Вчера, гара Чб:
2611 с 45 205.2 09:11-09:12 ч.
20101 с 32 119-120 пристигна в 09:41 ч.
20130/20137 с 32 037/038
4611 с 44 103.0 10:15-10:17 ч.
2613 с 44 114.7 12:14-12:15 ч.
20132 с 45 173.2 12:15-12:16 ч.
2615 с 44 087.5
Днес:
2640 с 44 117.0
на Чб 06:53-06:54, Рм 07:14-07:14:40, М 07:30-07:30:40, Сф 09:03 ч.
20133 с 45 162.5
20621 с двойна тяга - челен 43 545.3 , влаков 43 525
70212/70213/70214/70215/70216 с 45 173.2 + 1 вагон 21 45
2611 с 44 109.7 , без бистро, с инвалиден, първокласен, 4 второкласни и 3 първокласни Сф-ГО връщащи се с вл.2612
7620 с 45 160.9
20203 с 44 140.2
на Кр в 08:55 ч. начело на вертушка със скрап беше 44 092.5 , а на опашката - 45 156
20110/20111 с 45 175.7
4611 с 44 118.8
490 замина +15' от Сф с 44 076.8
492 пристигна в 12:17 ч. на ЦГ Сф с 45 185.6 начело, като около тези двата влака гъмжеше от репортери от ББТ и Нова ТВ, които снимаха като невиждали пътуващите
7622 с 45 158
20205 с 45 199.7
3620 пристигна в 11:32 ч., макар, че беше обявен +5' на таблото и теглен от 45 152
20610 с 45 194.8
20222 с 31007.2 + 31008.0
2610 с 44 098 и без бистро
1623 с 44 060.2 и 5 бели каляски
2615 с 44 087.5 на Б 14:06-14:07, на М 14:57-14:58, на Чб 15:31-15:35
2611 с 45 205.2 09:11-09:12 ч.
20101 с 32 119-120 пристигна в 09:41 ч.
20130/20137 с 32 037/038
4611 с 44 103.0 10:15-10:17 ч.
2613 с 44 114.7 12:14-12:15 ч.
20132 с 45 173.2 12:15-12:16 ч.
2615 с 44 087.5
Днес:
2640 с 44 117.0
на Чб 06:53-06:54, Рм 07:14-07:14:40, М 07:30-07:30:40, Сф 09:03 ч.
20133 с 45 162.5
20621 с двойна тяга - челен 43 545.3 , влаков 43 525
70212/70213/70214/70215/70216 с 45 173.2 + 1 вагон 21 45
2611 с 44 109.7 , без бистро, с инвалиден, първокласен, 4 второкласни и 3 първокласни Сф-ГО връщащи се с вл.2612
7620 с 45 160.9
20203 с 44 140.2
на Кр в 08:55 ч. начело на вертушка със скрап беше 44 092.5 , а на опашката - 45 156
20110/20111 с 45 175.7
4611 с 44 118.8
490 замина +15' от Сф с 44 076.8
492 пристигна в 12:17 ч. на ЦГ Сф с 45 185.6 начело, като около тези двата влака гъмжеше от репортери от ББТ и Нова ТВ, които снимаха като невиждали пътуващите
7622 с 45 158
20205 с 45 199.7
3620 пристигна в 11:32 ч., макар, че беше обявен +5' на таблото и теглен от 45 152
20610 с 45 194.8
20222 с 31007.2 + 31008.0
2610 с 44 098 и без бистро
1623 с 44 060.2 и 5 бели каляски
2615 с 44 087.5 на Б 14:06-14:07, на М 14:57-14:58, на Чб 15:31-15:35
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Получих информация от мой познат, че вл.463 е закъснял 1 час. От Пл е заминал около 19:50 ч. Това ме накара да отворя сайта на БДЖ и да видя какво ще каже електронното табло "пристигащи" и има ли изписана някаква причина за това закъснение. След проверката установих, че не пише нищо друго, освен, че се очаква да пристигне на ЦГ със 75' вътрешно. Ето кои други влакове са закъсняли днес (пиша тези, които са от 10' нагоре):
383 +30'
293 +90'
492 +110'
4611 +25'
2610 +15'
491 +70'
383 +30'
293 +90'
492 +110'
4611 +25'
2610 +15'
491 +70'
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори