Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Днес между РП СЕСТРИМО-КОСТЕНЕЦ се е скъсал товарен влак в следствие на което е закъснял вл 8610 понеже е тръгнал от белово преди да се скъса товарния. Сутринта на БС колегите с 46229 на вл 8610 нещо са се заблудили и са качили задната талига на последния ваг на баластовата призма. 1621 днес беше с 46235. Лок се представи много добре но заради алкатела имаше 5 непредвидени спирания.
Последно промяна от 44142 на Вто Яну 09, 2007 8:00 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
46235 и утре ще бъде на 1621. Лошото е че маш са ограничени до 110км.
Последно промяна от 44142 на Вто Яну 09, 2007 8:02 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
110.
Последно промяна от 44142 на Вто Яну 09, 2007 8:02 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Относно дигнатат талига. 1 Трябвало е влака да не се пуска 2 Трябвало е вагоните да бъдат на 3м а при закачането влака той е мръднал най-много с 1м!!! От Бургас си измиват ръцете, като казват, че лок. бригада е пиана! На Карнобат ги чака поличия и алкохолната пробата е отрицателна! А има възможност при маневрата да е станало това. Тъй като нач. влакове и т.н. са бургазлии може да са си "плюли" в устата и да изкарат лок. бригада виновна!
Последно промяна от 44 058 на Сря Яну 10, 2007 3:44 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
най вероятно си прав.
Последно промяна от 44142 на Вто Яну 09, 2007 8:03 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
На баластрата има следи от талигата, влака трябва да бъде на 3м. При прекачването той мърда най-много 1м и изведнъж влакът се озовава в/у нея. Тоова се води като катастрофа и при всички положения лок. бригада ще отнесе всичко.
Какво мислите Вие по този въпрос?
Admin: Отворете нова тема във раздела, където трябва! Не се отделяйте от тематиката на заглавието.

Admin: Отворете нова тема във раздела, където трябва! Не се отделяйте от тематиката на заглавието.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

10.01.2007г.
Сл.Р
61-001 се зачислява към депо Го. Там ще я възстановяват и експлоатират. Предполагам днес ще замине.
Сл.Р
- 44-098 е влезнала за случаен ремонт. Скъсана ос на МЗК. Във Варна е свалено МЗК-то и машината се е върнала на 3ТД. Излиза днес.
- 44-096 без особени повреди.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Днес БВ 8626 беше с лок 44 078, УБВ 1602 се обслужи от лок 45 156, лок 44 058 и 44 063 бяха влакове в участъка ЕП-СП, лок 07 016 обслужи ЛТВ от По до Сп, лок 43 309 сутринта докара УБВ 8604, БВ 1621/1620 беше отново със лок 46 235, лок 46 229 беше начело на ТВ посока Сф и най-вероятно ще върне УБВ 8603.
Странно, защо не е бил с По машина? Вярно е, че в По има недостиг на локомотиви, но откъде се е намерила софийска машина, при положение, че в София положението с електровозите е къде къде по-зле?42 072.9 написа:УБВ 1602 се обслужи от лок 45 156
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Най-често това става поради, това че софииска бригада взима пловдивската машина за влакове и не идват навреме, или се е развалила и са дали софииска...случаи много 
Също така да добавя че УБВ 8601 тази сутрин отпраши към Бс със ... червена машина начело и ги бяха пуснали по път 2 интересно ми е колко са карали по неправилния път.

Също така да добавя че УБВ 8601 тази сутрин отпраши към Бс със ... червена машина начело и ги бяха пуснали по път 2 интересно ми е колко са карали по неправилния път.
Информация
Модератори