
Pozdrav od Srbija ,grad Nis,kazam se Nebojsa Ristic,masinist ot Nis na elektriceski i dizel lokomotivi,21.12.1980.godVolim da putujem,lokomotivi,druzenje i razmena iskustva sa masinistima ot drugi drzavi,imamae saradnja sa Hrvatskim masinistima,Madjarskim ,itd.
romeo_nis написа:Pozdrav od Srbija ,grad Nis,kazam se Nebojsa Ristic,masinist ot Nis na elektriceski i dizel lokomotivi,21.12.1980.godVolim da putujem,lokomotivi,druzenje i razmena iskustva sa masinistima ot drugi drzavi,imamae saradnja sa Hrvatskim masinistima,Madjarskim ,itd.
Добре дошъл!

Изпитвам буфери! Без стенд 


Zdravei
добре дошъл 


Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
Здравейте и от мен!
Казвам се Петко Иванов, от София, на 42 години. Влаковете са моя голяма страст от малък, особено парните локомотиви. Помня в редовна експлоатация серии 01,14,15,16,47 и 50. Харесвам много и дизелите 04, които също са свързани с моето детство като основна серия локомотиви в депо София.
Гордея се много с колекцията си от снимки на парни локомотиви серии 15 и 16, които съм правил преди ликвидацията на голям брой от тях през 1995-1996 г. Можах да хвана 47.03 в ЛВЗ-Русе преди да го нарежат, както и голям брой уникални вагони. Успях да снимам и 04.012 на гара Алдомировци през януари 2000 г с едновагонен влак от Бели бряг малко преди да бъде спряна от редовна работа.
Част от колекцията ми е качена в галериите, за другите не ми остава време да ги сканирам.
В момента съм Главен енергетик на минното предприятие "Челопеч Майнинг" и за съжаление почти не ми остава време за хобитата ми......
Казвам се Петко Иванов, от София, на 42 години. Влаковете са моя голяма страст от малък, особено парните локомотиви. Помня в редовна експлоатация серии 01,14,15,16,47 и 50. Харесвам много и дизелите 04, които също са свързани с моето детство като основна серия локомотиви в депо София.
Гордея се много с колекцията си от снимки на парни локомотиви серии 15 и 16, които съм правил преди ликвидацията на голям брой от тях през 1995-1996 г. Можах да хвана 47.03 в ЛВЗ-Русе преди да го нарежат, както и голям брой уникални вагони. Успях да снимам и 04.012 на гара Алдомировци през януари 2000 г с едновагонен влак от Бели бряг малко преди да бъде спряна от редовна работа.
Част от колекцията ми е качена в галериите, за другите не ми остава време да ги сканирам.
В момента съм Главен енергетик на минното предприятие "Челопеч Майнинг" и за съжаление почти не ми остава време за хобитата ми......
Здравейте на всички познати и непознати от този хубав сайт
и да се представя кой съм
Име : Атанас Галев
Професия : Влаков диспечер /понастоящем! иначе съм бил рък.дв-е на гара Бойчиновци и нач гара Берковица и някои колеги може да ме помнят от там !
Месторабота : УДВГД Пловдив
завършил ВВТУ "Т.Каблешков" 1991-96г
Работа и хоби - ЖП транспорт
За съжаление в момента поради липса на излишни финанси нямам възможност да се занимавам с фотография, а я обожавам . Занимавал съм се дълги години като по-млад с фотография но тогава нямаше цифровите фотоапарати. От онова време ми остана един прекрасен Зенит ХТ . Много съм мераклия да си взема цифров фотоапарат, но не мога да си харесам нищо което ми е по финасовите възможности, а и от толкова огромен избор не мога да си харесам нищо ... Дайте идеи за нещо до 600лв което да не е обаче пълен автомат и сапунерка ...

и да се представя кой съм
Име : Атанас Галев
Професия : Влаков диспечер /понастоящем! иначе съм бил рък.дв-е на гара Бойчиновци и нач гара Берковица и някои колеги може да ме помнят от там !
Месторабота : УДВГД Пловдив
завършил ВВТУ "Т.Каблешков" 1991-96г
Работа и хоби - ЖП транспорт
За съжаление в момента поради липса на излишни финанси нямам възможност да се занимавам с фотография, а я обожавам . Занимавал съм се дълги години като по-млад с фотография но тогава нямаше цифровите фотоапарати. От онова време ми остана един прекрасен Зенит ХТ . Много съм мераклия да си взема цифров фотоапарат, но не мога да си харесам нищо което ми е по финасовите възможности, а и от толкова огромен избор не мога да си харесам нищо ... Дайте идеи за нещо до 600лв което да не е обаче пълен автомат и сапунерка ...


Аз знам, че нищо не знам

Глобален модератор
Добре дошъл!, приятни мигове и успехи!, с каквото можем ще помагаме, някъде из форума темата за фотоапарати бе обсъждана потърси и мисля ще ти е от полза!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603


Здравейте хора !
Казвам се Иво и съм от София.
Имам стаж като ЛМ двайсетина години но вече не работя това, не крия че е заради изключително амортизираната техника ниското заплащане и оргомния риск "нормален" за тази професия.
Сега работя като енерго диспечер в нкжи.
Беше ми приятно да попадна в този форум като гост и неочаквано изненадан от старанието на много от вас да дадът нещо от себе си за "всичко това !"
Имам и удоволствието да познавам Марио (макар той със сигурност не ме помни) и държа да кажа на всички че МНОГО рядко има такива като него дето до ТАКАВА степен да са посветили себе си на транспорта на релси
Казвам го напърно сериозно и разбира се без ирония.
Регистрирах се тук именно заради упоритоста на всички мнението им да се чуе и нетърпимоста към небъкарежа свързан с много от проблемите в бранша.
Несъмнено този форум ПОМАГА.
Би било по-хубаво обаче членовете да са повече.
Прави впечатление че повечето от форумците са млади което освен че е добре е и задължително ако целта е наистина нещата в железницата да се чуят.
Съмнявам се обаче че все още форума има тежест при взимането на някакви решения от тези от които нещата с "влаковете" зависят но може би и това не е целта на този етап.
Би било и интересно да се споделят ПОВЕЧЕ проблеми свързани с какво ли не касаещо този транспорт.
Именно не малкия ми стаж като ЛМ ме кара да мисля че това е много отговорна, с много съпътстващи проблеми професия и би било нормално да има и раздел където тези проблеми да са дискутирани.
Това би било от полза например за момчетата които са решили да учат за това и да работят като такива.
Мисля си обаче че това което най-много липсва на форума е място където подробно дори да са дискутирани върховите постижения на света в областа на влаковете но и работата на хората които управляват тези влакове.
Уверявам Ви това е МНОГО интересна тема за когото и да било.
Въпречи че в някаква степен не ти става хубаво когато разбираш че не е никакав проблем експресен влак да минава с 250 км/ч през гара и локомотивния машинист да спазва намаление от ...270км/ч някъде в межугарието хах ...
Лично аз следя тези неща от приблизително скоро но вече задълбочено и може в близко време ще споделя с вас неща около влаковете N700 в Japen както и какъв трябва да си за да управляваш този влак, как минава дежурството ти, какво е заплащането и такива неща.
Желая здраве на всички форумци

Казвам се Иво и съм от София.
Имам стаж като ЛМ двайсетина години но вече не работя това, не крия че е заради изключително амортизираната техника ниското заплащане и оргомния риск "нормален" за тази професия.
Сега работя като енерго диспечер в нкжи.
Беше ми приятно да попадна в този форум като гост и неочаквано изненадан от старанието на много от вас да дадът нещо от себе си за "всичко това !"
Имам и удоволствието да познавам Марио (макар той със сигурност не ме помни) и държа да кажа на всички че МНОГО рядко има такива като него дето до ТАКАВА степен да са посветили себе си на транспорта на релси

Казвам го напърно сериозно и разбира се без ирония.
Регистрирах се тук именно заради упоритоста на всички мнението им да се чуе и нетърпимоста към небъкарежа свързан с много от проблемите в бранша.
Несъмнено този форум ПОМАГА.
Би било по-хубаво обаче членовете да са повече.
Прави впечатление че повечето от форумците са млади което освен че е добре е и задължително ако целта е наистина нещата в железницата да се чуят.
Съмнявам се обаче че все още форума има тежест при взимането на някакви решения от тези от които нещата с "влаковете" зависят но може би и това не е целта на този етап.
Би било и интересно да се споделят ПОВЕЧЕ проблеми свързани с какво ли не касаещо този транспорт.
Именно не малкия ми стаж като ЛМ ме кара да мисля че това е много отговорна, с много съпътстващи проблеми професия и би било нормално да има и раздел където тези проблеми да са дискутирани.
Това би било от полза например за момчетата които са решили да учат за това и да работят като такива.
Мисля си обаче че това което най-много липсва на форума е място където подробно дори да са дискутирани върховите постижения на света в областа на влаковете но и работата на хората които управляват тези влакове.
Уверявам Ви това е МНОГО интересна тема за когото и да било.
Въпречи че в някаква степен не ти става хубаво когато разбираш че не е никакав проблем експресен влак да минава с 250 км/ч през гара и локомотивния машинист да спазва намаление от ...270км/ч някъде в межугарието хах ...
Лично аз следя тези неща от приблизително скоро но вече задълбочено и може в близко време ще споделя с вас неща около влаковете N700 в Japen както и какъв трябва да си за да управляваш този влак, как минава дежурството ти, какво е заплащането и такива неща.
Желая здраве на всички форумци



Информация
Модератори