

Аз имам няколко забележки. Първо - от прочетеното излиза, че цялото треинспотърско общество е в този форум - което е невярно. Второ трейнспотинга не се е зародил в България през 2005 година, а много, много време преди това - просто не е бил толкова популярен и снимките са на хартиен носител и поради тази причина много от тях ги няма в интернет. И трето - никъде не е споменато, че трейнспотинга добива такава популярност благодарение на www.railwaymodeling.com - тъй като те поставиха началото на дигиталния треинспотинг у нас - и в 90% от случайте - спотърите са започнали да снимат влакове именно заради railwaymodeling.
Иначе статията като цяло ми хареса - интересно дали е заинтригувала хората.


Глобален модератор
Трейнспотингът, или на български влакозяпането, са е зародило много отдавна, много преди да съществуват виртуални форуми, интернет и даже компютри. Тъй че никакви форуми не са инициирали железопътната фотография, а точно обратното - фотографите са си създали форуми като средства за общуване когато туй е станало възможно заради интернет. И въпросното "трейнспотърско общество" изобщо не е обединено в 1, 2 или 50 форума. Има изключително много любители, които кротко си обикалят гарите и влаковете, правят си снимки и изобщо не участват никъде. Лично познавам няколко десятки такива хора, притежаващи уникални снимки.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.


Получил съм покана за интервю на което по обстойно ще се разкаже за Спотинга. И да съжелявам че съм допуснал грешки. Аз питах какво да им пиша, но никой никакви идеи не даде, така че не се сърдете на мене!KRAKOMOBILA написа:Аз имам няколко забележки. Първо - от прочетеното излиза, че цялото треинспотърско общество е в този форум - което е невярно. Второ трейнспотинга не се е зародил в България през 2005 година, а много, много време преди това - просто не е бил толкова популярен и снимките са на хартиен носител и поради тази причина много от тях ги няма в интернет. И трето - никъде не е споменато, че трейнспотинга добива такава популярност благодарение на www.railwaymodeling.com - тъй като те поставиха началото на дигиталния треинспотинг у нас - и в 90% от случайте - спотърите са започнали да снимат влакове именно заради railwaymodeling.Иначе статията като цяло ми хареса - интересно дали е заинтригувала хората.

Администратор
А аз да направя уточнение, че автора на статията сам преценява какво да пише и впредвид другите задачи, които ми се струпаха, не мога и не ми е работа да тичам до габровските медии за да обяснявам надлъж и шир.
Що се касае до www.railwaymodeling.com, никой ни най - малко не иска да ги засенчи или компрометира, напротив, с тях имаме сътрудничество, доколкото техния админ има време за дейности, свързани с работни срещи, представяния и прочие.
Не на последно място, до тук всяко твое мнение е за да се заядеш!
Що се касае до www.railwaymodeling.com, никой ни най - малко не иска да ги засенчи или компрометира, напротив, с тях имаме сътрудничество, доколкото техния админ има време за дейности, свързани с работни срещи, представяния и прочие.
Не на последно място, до тук всяко твое мнение е за да се заядеш!


Администратор

Мина добре, прави въпроси не са ми задавали. Повече беше като приказка от моя страна. Очаква се идната седмица да излезе, допълнително ще ми пишат в кой ден. Дадоха ми информация за съществуването на локомотив във Севлиево. Някой ден като имам време, както се казва по един габровски лаф "Ще хвана влака за Севлиево" и ще го намеря, снимам и разследвам.

Акредитиран фотограф


Администратор
Добра работа си свършил!Saruman написа:Мина добре, прави въпроси не са ми задавали. Повече беше като приказка от моя страна. Очаква се идната седмица да излезе, допълнително ще ми пишат в кой ден. Дадоха ми информация за съществуването на локомотив във Севлиево. Някой ден като имам време, както се казва по един габровски лаф "Ще хвана влака за Севлиево" и ще го намеря, снимам и разследвам.
Ще чакаме с интерес интервюто, да се надяваме журналята да не украсяват допълнително и да няма неточности, които веднага ще бъдат забелязани от нашите врагове и ние - оплюти порядъчно. Защото в тази държава, когато някой прави нещо хубаво, веднага се намират 100 човека да го развалят. Стара българска традиция!

Информация
Модератори