Admin: Моля, четете внимателно темите преди да изказвате своя коментар! Отговорът се крие там.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Да, обръзката е следната. 1621-1620-10212-10213. Именно поради тази причина известно време 10212/10213 беше с банан. Не винаги обаче машината на 1620 отива на 10212. Един път станах свидетел как на 10212 му дават машината, докарала УБВ 2602.mitko_pz написа:1620 не го ли връща локомотива на 1621, който е софиски локомотив.Мисля, че Rexkos споменаваше, че после този локомотив обслужва влака за Драгоман в 16:58![]()
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Да точно така, машината на 2637 връща 2602. Обаче на Синдел я закачат на 8637 като лок. ползващ трасе до Варна и чак тогава отива на 2602. Мисля че, понякога ходи и изолирана до Ва или в състава на някой ТВ. Ситуацията с 2636 е аналогична. Локомотивът на 2613 (Сф), докарал във Ва 2613, отива изолиран или в състава на ТВ до Синдел и тогава поема 2636. 
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Досега няколко пъти съм идвал във Варна с 8637 и никога не съм засичал евентуално закачане.От скоро ли е така?Дори дизеловия локомотив още не е дошъл за 2637,а електровоза,който го е докарал в Синдел го няма никъде.В морската столица 8637 си пристига с машината от Пловдив.rexkos написа:....Обаче на Синдел я закачат на 8637 като лок. ползващ трасе до Варна и чак тогава отива на 2602....
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори