Днес:
БВ 7620 в състав: B(43), AB(43), A(40), B(43) за Видин и B(50), B(45) за Лом.
МБВ 462 КЛТ-СФ с два вагона за вътрешно съобщение серия 45. Същият влак СФ-Р с два вагона за вътрешно съобщение - B(50), AB(43), като на втория първата класа не се зачиташе.
КПВ 50260 в състав: B(45), AB(43), 2B(45), 2B(50).
КПВ 10203 с леко намален състав - 3B+1A вагона.
Да споделя впечатления от днешните ми срещи с бързи влакове.
Първото ми разочарование - погледнете как изглежда съставът на Янтрата.Композиция , която винаги съм сочил за пример и от нея съм бил възхитен с 2 неща - чистотата отвътре и бляскавият вид отвън. И докато първото днес не съм проверил , то определено второто ме порази.И когато отидох до първокласния вагон , сверих номера и установих , че беше 51 52 15 63 003 - 6.Ето предишни фотографии на него:
- снимка 1;
- снимка 2.
Сами виждате на какво прилича вагона.
Първокласната 74-ка в композицията на 4612 я няма и на нейно място бе пусната неугледна 40-ка , за която Rexkos каза , че било чистичко вътре.Но липсата на лъскавият първокласен вагон разваля немалко от блясъка на цялата композиция.И отново да не забравя да отбележа - всички второкласни вагони имаха перденца в купетата - нещо , което в наше време се забелязва изключително рядко.
Приятните впечатления също са 2 - радващ окото второкласен вагон с номер 50 52 29 74 068-1 в състава на 7625 и тази бляскава 63-ка от композицията на Чайката , явно минала ревизия наскоро.Моля се само да издържат дълго време в този си вид , преди графитите да ги "споходят".
За финал , композицията на Златните 2610 беше без бистро.На снимката електровозът се е изтеглил , а маневрената 52-ка се е закачила отзад.
Първото ми разочарование - погледнете как изглежда съставът на Янтрата.Композиция , която винаги съм сочил за пример и от нея съм бил възхитен с 2 неща - чистотата отвътре и бляскавият вид отвън. И докато първото днес не съм проверил , то определено второто ме порази.И когато отидох до първокласния вагон , сверих номера и установих , че беше 51 52 15 63 003 - 6.Ето предишни фотографии на него:
- снимка 1;
- снимка 2.
Сами виждате на какво прилича вагона.
Първокласната 74-ка в композицията на 4612 я няма и на нейно място бе пусната неугледна 40-ка , за която Rexkos каза , че било чистичко вътре.Но липсата на лъскавият първокласен вагон разваля немалко от блясъка на цялата композиция.И отново да не забравя да отбележа - всички второкласни вагони имаха перденца в купетата - нещо , което в наше време се забелязва изключително рядко.
Приятните впечатления също са 2 - радващ окото второкласен вагон с номер 50 52 29 74 068-1 в състава на 7625 и тази бляскава 63-ка от композицията на Чайката , явно минала ревизия наскоро.Моля се само да издържат дълго време в този си вид , преди графитите да ги "споходят".
За финал , композицията на Златните 2610 беше без бистро.На снимката електровозът се е изтеглил , а маневрената 52-ка се е закачила отзад.
Последно промяна от VESO на Вто Мар 23, 2010 8:58 pm, променено общо 1 път.
Весо, не се учудвай... напастта наречена графитаджии плъзна навсякъде и безмилостно унищожава и отвън и отвътре ЕМВ и вагони... иначе вагоните на Янтрата са си чисти отвътре, но с потрес съм забелязал как по коридорите на повечето ГО ЕМВ и в тоалетните драскат масово с маркери.
За щастие засега вагоните не са ставали жертва на такива действия. Да се надяваме, че ще отърват кожата.
Относно първокласния вагон на Дунава - 40-ката много добре си се вписва, нищо й няма - ти да я беше видял миналото лято когато 74-ката вече не се движеше на него каква беше лъскава, ми няма кой да я измие, иначе ще блести и тя като 74-ките. Номерът й е 51 52 19 40 117-8 - запомнил съм го, иначе има още една 40-ка, която я замества - 51 52 19 40 111 - 6.
Относно първокласния вагон на Дунава - 40-ката много добре си се вписва, нищо й няма - ти да я беше видял миналото лято когато 74-ката вече не се движеше на него каква беше лъскава, ми няма кой да я измие, иначе ще блести и тя като 74-ките. Номерът й е 51 52 19 40 117-8 - запомнил съм го, иначе има още една 40-ка, която я замества - 51 52 19 40 111 - 6.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Още две първокласни 40-ки съм засичал да се движат на този влак ( а и на други композиции , обслужвани с вагони на участък Русе) - едната има номер 51 52 19 40 110 - 3 , а другата - 51 52 19 40 158 - 2.
Тези не съм ги засичал на 4611/4612, но 111 и 117 последната година редовно заместват 19 74 001, докато беше ревизия, пък и сега когато не е тя на него.VESO написа:Още две първокласни 40-ки съм засичал да се движат на този влак ( а и на други композиции , обслужвани с вагони на участък Русе) - едната има номер 51 52 19 40 110 - 3 , а другата - 51 52 19 40 158 - 2.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Искам да изразя възмущението си от неугледния вид и мръсотията във вагоните на влак 10203 тази сутрин. Вагоните бяха второкласна 74-ка, второкласна 50-ка, първокласна 40-ка и второкласна 50-ка. Всички вагони бяха в отвратително състояние - отвън и отвътре меко казано мръсни. Само 74-ката що годе се ядваше. Става въпрос за същата композиция, с която Павката и Наско са пътували с влак 8626 преди няколко дни.
И в същото време искам да изразя приятното ми впечатление от композицията на влак 2613 днес. Вагоните бяха (без)надежденски, но всички без изключение перфектно измити и порядъчно чисти, изключая графитите на места! Направо не можах да повярвам на очите си, че за първи път от доста време насам имах възможността да видя наистина спретнат софийски състав - фургон, 2 второкласни 74-ки, бюфет, първокласна 40-ка и 2 второкласни 74-ки.
И в същото време искам да изразя приятното ми впечатление от композицията на влак 2613 днес. Вагоните бяха (без)надежденски, но всички без изключение перфектно измити и порядъчно чисти, изключая графитите на места! Направо не можах да повярвам на очите си, че за първи път от доста време насам имах възможността да видя наистина спретнат софийски състав - фургон, 2 второкласни 74-ки, бюфет, първокласна 40-ка и 2 второкласни 74-ки.
И същата , с която пътувах на 21-ви.Ето я и нея.rexkos написа:... Става въпрос за същата композиция, с която Павката и Наско са пътували с влак 8626 преди няколко дни.
Днес 10114 отново бе с 4 седящи вагона , като последния (5-ти) беше инвалидната 80-ка , видяна от мен в Септември , пътуваща заключена.
Бургаската група на 8612 - също 4 вагона.
Информация
Модератори