

Глобален модератор
Машината беше в напълно работно състояние и нямаше никаква нужда от какъвто и да било ремонт - екипираш я, мажеш я и драскаш клечката.
Сега обаче е интересно да са разбере кой и кога й задигна шатунните лагери и защо въобще са сваляни шатуните и ексцентриковите щанги.
Сега обаче е интересно да са разбере кой и кога й задигна шатунните лагери и защо въобще са сваляни шатуните и ексцентриковите щанги.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
То и медни тръболя липсват. Гледам, че към парната спирачка няма кьорава тръбицаTramway написа:Машината беше в напълно работно състояние и нямаше никаква нужда от какъвто и да било ремонт - екипираш я, мажеш я и драскаш клечката.
Сега обаче е интересно да са разбере кой и кога й задигна шатунните лагери и защо въобще са сваляни шатуните и ексцентриковите щанги.

64.19

Глобален модератор
Както и мазилните тръбички за цилиндрите и шибърите. Но тръбите не са проблем, по магазините дал Господ. Въпросът е ЗАЩО шатуните са свалени - за да им е по-лесно на апашите да задигнат лагерите, кръстоглавните болтове и целите ексцентрикови щанги ли? Кой е наредил таз глупост? Свалят са, когато студена машина са вози надалеч и с висока скорост. За някой и друг километър маневра е било напълно достатъчно да свалят олвите и предохранителите и в отворите да налеят масло в шибърите и цилиндрите, и да намажат движението и буксите. Сега върви търси чертежи, лей лагери, фрезовай, заливай, шлайфай, и плащай.....lok45111 написа:То и медни тръболя липсват. Гледам, че към парната спирачка няма кьорава тръбицаTramway написа:Машината беше в напълно работно състояние и нямаше никаква нужда от какъвто и да било ремонт - екипираш я, мажеш я и драскаш клечката.
Сега обаче е интересно да са разбере кой и кога й задигна шатунните лагери и защо въобще са сваляни шатуните и ексцентриковите щанги.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
Обръщението "Бай" го свързвам с един полунормален общ работник в основното ми училище, с когото всички деца се гаврехме и разигравахме като маймуна. То и аз не съм наред, ама....NiGhtPiSH написа:Бае, я какви са плановете за 05.01? Щото се дочу, че е разместена.
05.01 е преместена от тръните и е извадено буталото на вътрешния цилиндър. Прави са оглед за да са прецени колко пари ще глътне ремонта и тогава да са решава какво ще се прави и кога. Доста е обрана, включително липсва целия вътрешен шатун. А изработването на нов е страшно трудно и скъпо.
Между другото ремонта на 03.12 върви с пълна сила. И за нея ще има да са изработва шатунен лагер, но мисля че ще са справим - не е цял шатун. Dead line - средата на август. След туй драсваме клечката и тръгваме на проби.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
Абе толкоз години го караме и ей го резултата. А "сухото" са намира на 330 км и някой трябва да плати закарването.NiGhtPiSH написа:Бе важното е да има минимален брой машини в бъзака.
Няма ли да е добре да накараме "собственика" на машините да ги прибере на сухо?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Тъй като видях, че няма списък с оцелелите и оцеляващи музейни парни локомотиви из страната ви прилагам същия по градове и серийни номера:
София – 01.23, 26.26, 05.01, 49.13, 48.04, 47.05, 479
Левски – 17.68
Синдел – 36.01
Горна Оряховица – 03.12, 16.01, 16.33, 11.711, 16.23, тендер от 15.04
Мездра – 15.215
Монтана – 35.02
Стара Загора – 28.48 (555)
Дупница – 13.20
Септември – 10.76, 609.76, 613.76, 611.76
Банско – 504.76
Калояновец – 02.02, 01.13, 14.33, 14.41, 14.49, 15.242, 16.27, 19.25, 20.06, 10.10, 14.50, 14.05, 14.26, 14.42, 28.22, 12.03, 28.53
Асеново – 49.02, 36.09, 11.10, 46.03, 46.13, 45.06, 15.17, 36.01, 15.24, 01.06, 01.07, 01.14, 25.161, 15.131, 01.05, 01.15, 36.04, 12.17, 26.171, (99.081)
Варна – 47.31, 36.10
Димитровград – 26.19
ЖП музей Русе – 148, 18.01, 17.01, 19.62, 27.08 и др.
Червена вода – 50.01
Пловдив - 14.25
Царева ливада - 35.05
Червен бряг - 503.76
Или около 70 локомотива (така и не намерих списък с тези намиращи се в музея в Русе) + един парен снегорин (99.081) и един тендер-сирак.
София – 01.23, 26.26, 05.01, 49.13, 48.04, 47.05, 479
Левски – 17.68
Синдел – 36.01
Горна Оряховица – 03.12, 16.01, 16.33, 11.711, 16.23, тендер от 15.04
Мездра – 15.215
Монтана – 35.02
Стара Загора – 28.48 (555)
Дупница – 13.20
Септември – 10.76, 609.76, 613.76, 611.76
Банско – 504.76
Калояновец – 02.02, 01.13, 14.33, 14.41, 14.49, 15.242, 16.27, 19.25, 20.06, 10.10, 14.50, 14.05, 14.26, 14.42, 28.22, 12.03, 28.53
Асеново – 49.02, 36.09, 11.10, 46.03, 46.13, 45.06, 15.17, 36.01, 15.24, 01.06, 01.07, 01.14, 25.161, 15.131, 01.05, 01.15, 36.04, 12.17, 26.171, (99.081)
Варна – 47.31, 36.10
Димитровград – 26.19
ЖП музей Русе – 148, 18.01, 17.01, 19.62, 27.08 и др.
Червена вода – 50.01
Пловдив - 14.25
Царева ливада - 35.05
Червен бряг - 503.76
Или около 70 локомотива (така и не намерих списък с тези намиращи се в музея в Русе) + един парен снегорин (99.081) и един тендер-сирак.
Последно промяна от Vlado на Пет Мар 26, 2010 9:37 am, променено общо 12 пъти.


Глобален модератор
Малка корекция:
Горна Оряховица – 03.12, 16.01, 16.33, 11.711, 16.23, тендер от 16.08
16.23 е в ГОР до ЕП, останалите са в депото. А тендерът е от 15.04
Мездра (Бойчиновци) – 15.215
15.215 е в депо М.
Монтана – 35.05
Там е 35.02.
Септември – 10.76, 609.76, 612.76
В депо Сп са 613-76 и 611-76, а 612 отдавна не съществува. Освен туй там са всички теснопътни машини от музея в Русе.
Асеново – 35.05, 49.02, 36.09, 11.10, 46.03, 46.13, 45.06, 15.17, 36.01, 15.24, 01.06, 01.07, 01.14, 25.161, 15.131, 01.05, 01.15, 36.04, 12.17, (99.081)
35.05 е на ЦЛ. В Ас също е и 26.171 (индустриална машина, не е била в БДЖ).
ЖП музей Русе – 148, 18.01, 17.01, 19.62 и др.
В музея остана само 148, а 18.01, 17.01, 19.62 и 27.08 са в депо Р.
Или около 70 локомотива (така и не намерих списък с тези намиращи се в музея в Русе)+ един парен снегорин (99.081) и един тендер-сирак.
В музея е само 148. Временно там е закаран ДМВ 18.01+218.01+118.01, който предстои са бъде прибран обратно в депо ГО.
Горна Оряховица – 03.12, 16.01, 16.33, 11.711, 16.23, тендер от 16.08
16.23 е в ГОР до ЕП, останалите са в депото. А тендерът е от 15.04
Мездра (Бойчиновци) – 15.215
15.215 е в депо М.
Монтана – 35.05
Там е 35.02.
Септември – 10.76, 609.76, 612.76
В депо Сп са 613-76 и 611-76, а 612 отдавна не съществува. Освен туй там са всички теснопътни машини от музея в Русе.
Асеново – 35.05, 49.02, 36.09, 11.10, 46.03, 46.13, 45.06, 15.17, 36.01, 15.24, 01.06, 01.07, 01.14, 25.161, 15.131, 01.05, 01.15, 36.04, 12.17, (99.081)
35.05 е на ЦЛ. В Ас също е и 26.171 (индустриална машина, не е била в БДЖ).
ЖП музей Русе – 148, 18.01, 17.01, 19.62 и др.
В музея остана само 148, а 18.01, 17.01, 19.62 и 27.08 са в депо Р.
Или около 70 локомотива (така и не намерих списък с тези намиращи се в музея в Русе)+ един парен снегорин (99.081) и един тендер-сирак.
В музея е само 148. Временно там е закаран ДМВ 18.01+218.01+118.01, който предстои са бъде прибран обратно в депо ГО.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Направих корекции според написаното от вас, като освен поправените номера на някои локове, се спрях на местоположението на отделните машини според града, а не депото, в което се намират, за да е по-удобно и лесно.
Ако искате обаче можем да детайлизираме още, за да е ясно коя машина къде точно се намира, та дори и в какво съсътояние е?
Ако искате обаче можем да детайлизираме още, за да е ясно коя машина къде точно се намира, та дори и в какво съсътояние е?
613.76 не е ли в банско зад 504.76 ? Ето сравнително прясна снимка http://assen5.snimka.bg/hobby/sf-bansko ... 405719.big
От средата на Февруари.
А какво представлява 479 (който е в София)?
Също 26.171?
Ще съм благодарен ако някой покаже снимки.
От средата на Февруари.
А какво представлява 479 (който е в София)?
Също 26.171?
Ще съм благодарен ако някой покаже снимки.

Информация
Модератори