Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Мисля,че 45тона. Ако на талигите няма ТД.Поне толкова тежи една 42серия за скраб.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нарязаха ли по ГО кошовете на 421?
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Само са оголени и стоят.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

На 142 утре ще и се пусне един траф за тежест, ако не стигне и малко железария също, че е щръкнала с половин буфер :D , па да заминава.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:Нарязаха ли по ГО кошовете на 421?
Дочух, че като мярка за оздравителната програма на БДЖ бракувани локомотиви и вагони ще бъдат продадени за скрап и нарязани. :? Така, че кошовете на 42-ките в ГО и по другите депа където има останали няма да оцелеят още дълго. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

То това се говори от есента. За сега се получи много грозна картинка по депата. Навсякъде висят оглозгани лок чакащи да се режат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:То това се говори от есента. За сега се получи много грозна картинка по депата. Навсякъде висят оглозгани лок чакащи да се режат.
Ами в ГО доколкото знам нарязаха една част от въпросните кошове на 42-ките, сега е ред на останалата част (то дали са останали повече от 5, преди бяха около десетина).
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45167 e вкарана за възстановяване.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Това се казва добра новина.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера пробвах возията на 45 150.0 на депо По и смея да твърдя, че откъм механика е отлична машина. Нямаше удари на отбивачки и подскачане като галопиращ кон.
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Дек 22, 2009 10:14 am
Местоположение: пловдив

Мнение от помошник пз »

какво става със 45-154
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

помошник пз написа:какво става със 45-154
Седят със 135 и си чакат кротко да се освободи място, за да влязат. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Онзи ден имах възможността да засека 45 187.2, която все още е лъсната и чиста отвътре. Машината возеше БВ 8615. Ето и снимка на 2-ра кабина:
Изображение
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация