Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Доколкото знам датчиците са сменени на повечето лок 61.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Доколкото знам датчиците са сменени на повечето лок 61.
НЕ точно на повечето, а на част от тези машини. С български датчици са 002,003,004,006,007 и 008. Останалите не са.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

61-008 още декември 2006г. излезе от голям ремонт (не помня какъв точно ГПР или СР)
61-002 и 61-004 чакат гебер от Левски поради изтичането на досегашните им.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Tramway написа:През 1999г участвах в екип по основно преработване на електрониката на 61. За тази цел ни беше предоставен 61.001. След почти едногодишна работа машината тръгна с изцяло нова електроника и се държеше чудесно, нямаше ги вече самоволните разтоварвания и др. проблеми. Целта беше да ъпгрейднем всичките 20 машини. Само че Дирекцията се ослуша да финансира по-нататък проекта и нещата останаха дотук. Само на някои машини сменихме колоосните датчици с нашите. 61.001 вече е в небитието, а аз още си чакам хонорара. Амин.
Доста странно :shock:
Колегите от лабораторията отговарящи и поддържащи 61-ва серия не знаят на 61-001 да й е поставяна "изцяло нова електроника".
Единственото, което г-жа Маргарита Димитрова е въвела, и господата от Илиянци са направили, според колегите по 61-ва е произведени от тях платки за колоосните датчици на оборороти и електронни компоненти за тях. ПРОМЕНИ В СХЕМИТЕ НЕ Е ПРАВЕНО! Датчиците са си отново тип "датчик на Хол" и той си крие своите недостатъци.
Другата промяна е замяната на кабелните опроводяванея на електронните блокове с ДЪННИ ПЛАТКИ заместващи кабелите. Това също е правено от института Илиянци.
Отново повтарям - ПРОМЕНИ В СХЕМИТЕ НЕ СА ИЗВЪРШВАНИ
За "изцяло нова електроника" и дума не може да става.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Можете ли да дадете списък със годните машини в движение, в кои депа са разпределени?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

61 001 - София
61 002 - София
61 003 - Дупница
61 004 - София
61 005 - Ст.Загора
61 006 - София
61 007 - София
61 008 - Дупница
61 009 - Бургас
61 010 - Бургас
61 011 - Варна
61 012 - Дупница
61 013 - Пловдив
61 014 - Пловдив
61 015 - Пловдив
61 016 - Ст.Загора
61 017 - Ст.Загора
61 018 - Горна Оряховица-БРАК
61 019 - Дупница
61 020 - Горна Оряховица
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

61008 е ДЦА. Тя е първата 61 която зачислиха в ДЦА.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вече е 61 008 е софийска. В понеделник даже погледнах табелата й на нея пишеше София. В момента редовно обслужва ПВ София-Волуяк-Перник и обратно. :)
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Не е СФ. И на 61003 стой табелка СФ. Не ги гледай тия табели. На някой маш не важат. 61008 беше на ремонт в ПД и сега малко ще бачка в СФ та да се тества. 61003, 008, 012 и 019 са дупнишки.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Благодаря, но доколкото разбирам никоя не е причислена към депото на Централна гара. Значи софииските са в Подуяне?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма гарата и Подуене. И двете са депо София.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нама две депа. Има депо сф, като на СФ се правят дизели а в ПД електровози или поне се правеха.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikola VS написа:Благодаря, но доколкото разбирам никоя не е причислена към депото на Централна гара. Значи софииските са в Подуяне?
Депото на Централна гара и това в Подуяне са едно депо - локомотивно депо София. На централна се води "район София" , а това в Подуяне се води "район Подуяне".
Електрическите локомотиви ремонт и екипировка се извършва само в район Подуяне. В район София се извършва само екипировка.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Само 20 локомотива от серията ли са доставени или повече?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Само 20.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”

Информация