Дали някой от форума го познава по име този човек и дали работи все още като машинист някъде?
Леко да се отклоня от темата , но да отговоря на Nikss - преди години в Горна е имало машинист с прякор "Хитлера" , понеже с мустачките и перчема приличал отдалеч действително на "Фюрера".За него са ми казали следната история - паднал се на поредния влак , карал е само с 10 км/ч "отгоре" и когато после са гледали скоростомерните ленти , го наказали.След това винаги карал с около 10 км/ч "отдолу" и редовно влаковете с локомотивите , на които бил машинист , закъснявали сериозно. Явно пак е станало нещо (мъмрене) , че напуснал депото и моят познат , който ми каза тази история не знае къде е "Хитлера" и до ден днешен.Когато го попитах за години , получих отговор , че въпросният машинист със сигурност през 2001 г. е бил още в депо Горна.
Дали някой от форума го познава по име този човек и дали работи все още като машинист някъде?
Дали някой от форума го познава по име този човек и дали работи все още като машинист някъде?
Всеки вика изкарай повезка, нощен труд, тва онова, ама никой не ще да го осигури нали? На приказки всеки е богат. Дайте възможност да се докажа бре, а и не само аз, не разбирам защо все мъмрите, а няма развитие по въпроса? Що за хора сте вие? Мислите си, че като сме все още ученици (не само аз, а и други съфорумци, някои дори студенти, но все още учещи) и имаме желание да участваме във форуми на тематика, на която 99% от съучениците ми бъкел не разбират, не ставаме за нищо? Това си е чиста дискриминация и мисля, че заслужаваме поне малко уважение, защото вие си седите на топличко по работните места, а ние имащи желание да снимаме и следим влакове ходим и мръзнем дори през зимата в минусовите температури. Тъй, че много моля да не осъждате предварително и да не давате квалификации.Ghost написа:Nikss не искам да ти пресичам ентусиазма, но очевидно не си полагал 90 часа нощен труд на месец като машинист. С тези слова си роден ръководител.
Има много натегнати разписания. Винаги съм бил против 30с престой на спирка по разписание. Това на практика е неосъществимо. 1 мин. трябва да е най-малкият времепрестой по КР.
Относно разписанията - едно е да са свити до минимум престоите по гарите и спирките, друго самите обходи.
Айде със здраве.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Справка дежурството 10121Ghost написа:Nikss не искам да ти пресичам ентусиазма, но очевидно не си полагал 90 часа нощен труд на месец като машинист. С тези слова си роден ръководител.
Има много натегнати разписания. Винаги съм бил против 30с престой на спирка по разписание. Това на практика е неосъществимо. 1 мин. трябва да е най-малкият времепрестой по КР.
Администратор
Да се върнем към темата!
Вчера с Управителя на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД бе обсъдена възможността за експериментално пускане на директен кушет или спален вагон Видин-(София)-Бургас с предварителна резервация на места за летния сезон. Въпросния сезонен вагон, при потвърждение за експерименталното му пускане ще трябва да бъде широко рекламиран за да се получи търсения ефект - връщане на хората, пътуващи от този регион към морето на влака.
Вчера с Управителя на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД бе обсъдена възможността за експериментално пускане на директен кушет или спален вагон Видин-(София)-Бургас с предварителна резервация на места за летния сезон. Въпросния сезонен вагон, при потвърждение за експерименталното му пускане ще трябва да бъде широко рекламиран за да се получи търсения ефект - връщане на хората, пътуващи от този регион към морето на влака.
64.19
Модератор
Администратор
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния
Аз не знам дали тази тема, бих искал да видя картата на България с железопътни линии, и бих искал да кажа колко много влакове има в редиците на вашата страна. През Romania са 4 редиците на влаковете:
Личен: спиране на всички станции и пунктове
Ускоряване на: Спри в малките градове до най-големите
Fire: спиране в главните градове
Интер Citty (IC) пътуване със скорост, а не спиране в големите градове. Удобството е много висока.
--------------------------------
I do not know if that topic, I'd like to see a map of Bulgaria with railway lines, and I'd like to say how many trains there in the ranks of your country. In Romania there are 4 ranks of trains:
Personal: stop at all stations and stations
Accelerate: stop in small towns to the largest
Fire: stop in main cities
Inter Citty (IC) travel by speed rather than stopping in major cities. Comfort is very high.
Личен: спиране на всички станции и пунктове
Ускоряване на: Спри в малките градове до най-големите
Fire: спиране в главните градове
Интер Citty (IC) пътуване със скорост, а не спиране в големите градове. Удобството е много висока.
--------------------------------
I do not know if that topic, I'd like to see a map of Bulgaria with railway lines, and I'd like to say how many trains there in the ranks of your country. In Romania there are 4 ranks of trains:
Personal: stop at all stations and stations
Accelerate: stop in small towns to the largest
Fire: stop in main cities
Inter Citty (IC) travel by speed rather than stopping in major cities. Comfort is very high.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Тези дни съвсем случайно реших да проверя с кой влак може да се отиде от Варна до Сливен сутринта. Проверих в книжния пътеводител, след това и в електронния и.......някак си се отчаях. Просто такава опция "сутрин" и "на обед" не съществува.
Вариантите са точно 2:
1. ПВ 30158 17:42, прехвърляне на Карнобат на ПВ 80126 и отново прехвърляне, този път на Зимница на ПВ 30256 и в крайна сметка ако влаковете се движат на време, в Сливен се "добирате" в 21:58......пак да подчертая 2 СМЕНИ и то все с ПЪТНИЧЕСКИ ВЛАКОВЕ!!!!!
2. Нощният влак за София през Карлово БВ 3636 в 21:45 от гара Варна. В 00:58 пристига в Сливен - ЕДИН ЕДИНСТВЕН директен вариант и то НОЩЕМ!!!!!
Замислих се и си казах: Е може ли такъв срам!? Във Варна учат толкова студенти от Сливен! Да не говорим, че Варна и Сливен са гари на една и съща линия и то ГЛАВНА!!!!! И....първият ти влак, с който можеш да се върнеш например една събота към Града на Стоте войводи да е в.....17:42.....!!!
Какъв е извода? Дали си заслужава да се ходи с влак от Варна до Сливен за уикенда или ще трябва да дочакаме новия ГДВ 2011...?
БЕЗ КОМЕНТАР!!!!!!!
Вариантите са точно 2:
1. ПВ 30158 17:42, прехвърляне на Карнобат на ПВ 80126 и отново прехвърляне, този път на Зимница на ПВ 30256 и в крайна сметка ако влаковете се движат на време, в Сливен се "добирате" в 21:58......пак да подчертая 2 СМЕНИ и то все с ПЪТНИЧЕСКИ ВЛАКОВЕ!!!!!
2. Нощният влак за София през Карлово БВ 3636 в 21:45 от гара Варна. В 00:58 пристига в Сливен - ЕДИН ЕДИНСТВЕН директен вариант и то НОЩЕМ!!!!!
Замислих се и си казах: Е може ли такъв срам!? Във Варна учат толкова студенти от Сливен! Да не говорим, че Варна и Сливен са гари на една и съща линия и то ГЛАВНА!!!!! И....първият ти влак, с който можеш да се върнеш например една събота към Града на Стоте войводи да е в.....17:42.....!!!
Какъв е извода? Дали си заслужава да се ходи с влак от Варна до Сливен за уикенда или ще трябва да дочакаме новия ГДВ 2011...?
БЕЗ КОМЕНТАР!!!!!!!
Пътувай с влак - спаси природата!
Модератор
Много добро предложение,това трябва да стане реалност с откриването на новата пътническа жпж гара Видин,ако искат от БДЖ да върнат пътницити от Видин за София нали постоянно реват че нямат приходи!!!lok45111 написа:Може да се помисли и е редно дори, за един проектен ГДВ по 7-ма. Има влакове, които трябва да се коригират доста. Освен това между Бр и Вн е редно да има мрежа от пътнически влакове, обслужващи пътниците от/за малките населени места и да се премахнат спиранията на тези места от бързи влакове. Редно е да има и един чифт "ускорени" бързи влакове със спирания само на Вц, Бо, Бр и Вн. Редно е тези влакове да тръгват в удобно време от Сф, съответно Вн, например един такъв влак, тръгващ от Вн в 5:45, и пристигащ в Сф в 10:00 и обратно от Сф в 17:00 и пристигащ във Вн в 21:15.
Информация
Модератори