
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Идваха доста пъти. Ние направихме много RFT-та и всеки път бяха командировка с нас да гледат. После почнаха да ги правят сами и така ги отбихме, че иначе още щяхме да си запойваме кабели.borislaviv написа:Че те мездренци научиха ли са да възстановяват кабели на РФТ? Защото миналата година идваха, ние обяснявахме, но по мое мнение не им влезе много в главите. Само дето им харизахме един пълен комплект кабели.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Добре, а 45 152 къде е тогава?44142 написа:Вмомента няма лок на ремонт в ДЦА. Искат да взимат 44081 и 44089 но първо ще е 44081 понеже на 44089 и направиха протокол. Те и двете да отидат в ДЦА поне ще им стегнат механиката и ще по уплътнят кабините.

Последно промяна от dido73 на Съб Мар 20, 2010 10:14 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

В момента положението в Мездра е следното - командировка от ГО са 3 лок - 45 189, 196 и 197, която е дошла наскоро и тия дни ходи до Лом. 171 вчера беше 70102/70103, днес 20203, 174 скоро тръгва (тръгна слух, че може и да стане 44-ка, но едва ли), 176 и 140 са командировка в Сф, където пък от ГО са командировани 192 и 115.
Голяма криза, голямо нещо. 



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Че тях ги видяхме колко могат да правят големи ремонти. Имайки предвид в какво състояние е 081 ако те и направят ремонта после ще стои поне две седмици в Подуене за да я дооправяме.44142 написа:Вмомента няма лок на ремонт в ДЦА. Искат да взимат 44081 и 44089 но първо ще е 44081 понеже на 44089 и направиха протокол. Те и двете да отидат в ДЦА поне ще им стегнат механиката и ще по уплътнят кабините.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
45152 от 3 дена е ГПР в ДЦА. За жичкаджийство може и да не разбират но поне уплътняват кабини и постягат механиката което в ПД не се прави. На 076 е сменян тифон при ПР и изобщо не са си направили труда да го захванат с болтовете а само са го намушили. Резултата беше свирене в кабината и теч на вода.

Ееее, най-сетне се разбра къде е 45 152 и че е ГПР в Дца.44142 написа:45152 от 3 дена е ГПР в ДЦА. За жичкаджийство може и да не разбират но поне уплътняват кабини и постягат механиката което в ПД не се прави. На 076 е сменян тифон при ПР и изобщо не са си направили труда да го захванат с болтовете а само са го намушили. Резултата беше свирене в кабината и теч на вода.

Последно промяна от dido73 на Нед Мар 21, 2010 3:23 pm, променено общо 3 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори