Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

Nikola VS написа:Що с парна? Аз искам да ме вози 75 8)
E как така с парна машина е много по-хубаво
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Мисля, че ще има някакво атракционно пътуване, но не съм сигурен. И да няма такова пътуване се качвам на ПВ 16105 и айдеее в Добринище. Живот и здраве ще има и снимки, но... поживем, увидим! :)
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Ма то хубаво, ама исках с 75. Постоянно ли се движат парни локове натам?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Nikola VS написа:Ма то хубаво, ама исках с 75. Постоянно ли се движат парни локове натам?
Само когато има атракционни пътувания и товарни проби.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Линията Септември - Добринище се експлоатира на общо основение като съвсем обикновена линия. Редовното движение се обслужва с дизелови локомотиви, а парния е само за атракционни пътувания.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Галерия със снимки на теснолинейни локомотиви!!!

КЛИКНИ ЗА ДА ВИДИШ!!!
64.19
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

lok45111 написа:Галерия със снимки на теснолинейни локомотиви!!!

КЛИКНИ ЗА ДА ВИДИШ!!!
Много са хубави снимките! :D
Ivo
Мнения: 17
Регистриран на: Сря Яну 03, 2007 8:47 pm

Мнение от Ivo »

Препоръчвам на всеки да пропътува 125 км.маршрут с теснолинейката много е красиво.

Ето снимки от пътуването ми по 16-та линия от 8-ми декември с влак 16103,от Септември до Банско,навръщане на 10-ти декември бях с влак 16104.
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 909537.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 972037.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 003287.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 909537.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 909537.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 690787.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 722037.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 440787.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 909537.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 847037.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 472037.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o633 ... 753287.jpg
Значи впечатленията са ми много добри,вагоните са ремонтирани и с нова синя тапицерия на седалките,а някои от тях с нови готини плоскости в салона,вътре са сложили картини с изгледи от планината,освен това във вагоните беше много чисто и топло.
Населеността на влака-На отиване с влак 16103 до Велинград 7-те вагона бяха пълни имаше и правостоящи,във фургона имаше и доста багаж,много от пътниците бяхме студенти от университети из цяла България,от Велинград до Банско населеността беше около 60-70%.
На връщане на 10-ти декември с влак 16104 от Банско до Велинград населеността беше около 40-45%(този път влака беше с 5 вагона),от Велинград до Септември около 90-95%населеност.
Истинко удоволствие е да се пътува по 16-та линия,природата е уникална.
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

Скоро очaквайте филм от мен за теснолинейките и най вече за за линията Септември-Добринище.Обаче чакам да е с парната машина,а не с дизела
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Машиниста написа:Скоро очaквайте филм от мен за теснолинейките и най вече за за линията Септември-Добринище.Обаче чакам да е с парната машина,а не с дизела
Дълго ще чакаш. Ако успееш да се вредиш някак си в дизела от там можеш да направиш такъв филм, че на половината форум да паднат ченетата :idea: :wink:
64.19
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

lok45111 написа:
Машиниста написа:Скоро очaквайте филм от мен за теснолинейките и най вече за за линията Септември-Добринище.Обаче чакам да е с парната машина,а не с дизела
Дълго ще чакаш. Ако успееш да се вредиш някак си в дизела от там можеш да направиш такъв филм, че на половината форум да паднат ченетата :idea: :wink:
Ами майка ми работи в киното и имам професионална камера.Имам да уреждам някои въпроси обаче.Искам да интервюирам машиниста на парната!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Въпросът е, че парната машина скоро надали ще се падне, а и да се падне ще е на атракционен влак, който ще е за чужденци. Но идеята ми е да идеш и с дизела и да разкажеш и за линията и за труда, който палагат двамата сработни гащеризони отпред :wink:
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тя парната върви от дъжд на вятър. Не може просто да отидеш и да очакваш да намериш някой там, освен самата машина и то загасена. А от дизела освен да заснемеш линията в стил bahn TV, друго не знам с какво може да се направи повече от няколко минути.
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

bdz46 написа:Тя парната върви от дъжд на вятър. Не може просто да отидеш и да очакваш да намериш някой там, освен самата машина и то загасена. А от дизела освен да заснемеш линията в стил bahn TV, друго не знам с какво може да се направи повече от няколко минути.
Целта ми е не да правя голям филм,а филмче дълго 15-20 минути за да се види самият влак,планината и т.н
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ще снимаш от влака, от машината, влака отстрани. Бавна работа е ама накрая ще се получи интересно и разнообразно.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация