Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе
Въпреки, че този материал вече фигурира в другия форум, сметнах за необходимо да се появи и тук.

http://photo-zona.net/images/user49144/ ... b6624_.jpg
На вашето внимание е снимков материал, благодарение на който ще можете да се запознаете с новата производствена и ремонтна база на русенската фирма Експрес сервиз ООД, както и с прилежащата й инфраструктура.
Приятно запознаване с обстановката на "малкия ЛВЗ - Русе", както обичам да го наричам аз.
:)

http://photo-zona.net/images/user49144/ ... v1417_.jpg

Няколко снимки от първия и все още работещ цех на фирмата:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... zveno1.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... zveno3.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... NP0006.JPG
От този малък цех излязоха към десетина новопроизведени локомотиви, при условие че отсъства каквато и да била ЖП инфраструктура.

Компютърен модел на новия цех с прилежащата му административна част, още докато е бил в проект:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... 8725_1.jpg
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... 5823_2.jpg
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... 6451_4.jpg
И вече в строеж:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... NP0015.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... NP0014.JPG

От гара Образцов чифлик - страна Русе се отделя коловоз, който след дясна крива и няколкостотин метра през полето достига до една ел. открита разпределителна подстанция. Явно навремето, при строежа на подстанцията по тази линия са транспортирали, напр. трансформаторите предназначени за монтаж в подстанцията. Отсечката в момента се използва от Експрес сервиз ООД, като от тази линия посредством две стрелки, два допълнителни коловоза влизат право в новия цех.
По коловоза, който се отделя от гарата:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11419.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11420.JPG
При необходимост вагоноизхвъргачката се отключва.
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11421.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11423.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11424.JPG
6. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11426.JPG
7. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11427.JPG
8. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11428.JPG
9. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11429.JPG
10. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11430.JPG
ЖП портала на ел. подстанция.
11. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11431.JPG

"Сменяме хода" и се обръщаме на 180 градуса, за да влезем през новоизградените стрелки и нов железен път, благодарение на които цеха има връзка с гарата и от там с железопътната инфраструктура. Стрелката не е за нас, но ние мислено ще си я обърнем. :)
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11432.JPG
Вдясно се вижда коловоза, по който дойдохме откъм гарата.
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11433.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11434.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11435.JPG
Ето че пристигнахме и пред самия цех...
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11436.JPG

Пред цеха и вътре в него, разбира се цари характерна и обичайна обстановка за един малък ЖП завод, както за ремонт, така и за производство на нови локомотиви.
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11437.JPG
Служебния автобус на фирмата:
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C10025.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C10026.JPG
. . . . . . . . . . . . . . .
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11438.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11439.JPG
6. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11440.JPG
7. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11443.JPG
Бояджийска камера.
8. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11469.JPG

Вътре в административната част на сградата и панорама на северозапад:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11459.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11460.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11461.JPG
Паркинга пред главния вход.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11463.JPG

И накрая да видим в какво са се превърнали онези 3D-изображения от началото на материала...
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11464.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11465.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C11466.JPG

Халето е с подходяща осветителна система от прожектори, както и с отоплителна инсталация за през студените месеци, монтирана на тавана на цеха. Още: отделение за стационарни машини като бормашина, струг, фреза и пр; битов кът за почивка, кафе-автомат и т.н.
Посредством няколко врати има осигурен пряк достъп до административната част на цялата постройка. Там, в сутерена има съблекалня, санитарен възел с баня, както и подземен паркинг. На партера се намира столовата за хранене, официалния вход с фоайето, санитарен възел и други помещения. По стълбището се достига до втория етаж, където са помещенията предназначени за канцеларии на административния състав на фирмата, санитарен възел и така... На последния етаж помещенията са все още незаети. Там има обособено място, което може да представлява един своеобразен апартамент и място за живеене при подходящо обзавеждане, резервна стая и пр.

:wink:
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Благодарим за материала. :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Пак заповядайте! :wink:
Благодарение на любезността и отзивчивостта на началството и персоналана на фирмата, винаги когато отида при тях се чувствам като у дома си.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

Прекрасен фотоотчет !
Вече мога да лъжа, че и аз съм бил там :roll:
Мнения: 54
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 11:43 am
Местоположение: Sofiq

Мнение от zhivko88 »

Много ми хареса жълтия локомотив :) Мечтая си и аз да си имам такъв на вилата :)
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Относно жълтото електромотивче, можеш да разгледаш и прочетеш тук:
viewtopic.php?t=1823
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето и от мен една снимка на базата на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" ООД, направена откъм железопътния клон към цеха:
Изображение
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Красив пейзаж, нали?... :wink:
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Railroader написа:Красив пейзаж, нали?... :wink:
Ами красив е пейзажа да, особено акот пред сиво - червеното хале се мъдреше нещо червено, ръбесто и 6 осно с пантографи и трицифрена серия :wink:
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

lok45111 написа:
Railroader написа:Красив пейзаж, нали?... :wink:
Ами красив е пейзажа да, особено акот пред сиво - червеното хале се мъдреше нещо червено, ръбесто и 6 осно с пантографи и трицифрена серия :wink:
Какво е то че нещо не те разбирам? :lol:
skype:jokera_152
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

elektrovoz46 написа:
lok45111 написа:
Railroader написа:Красив пейзаж, нали?... :wink:
Ами красив е пейзажа да, особено акот пред сиво - червеното хале се мъдреше нещо червено, ръбесто и 6 осно с пантографи и трицифрена серия :wink:
Какво е то че нещо не те разбирам? :lol:
Амииии, сръбско електрично инженерно творение с часова мощност 5740 кВт...

Сиреч казано, ако това се мъдри там, автоматично "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" ударят о земята всички частници у нас... И откъм тракция, и откъм технически възможности на подвижния състав...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За сега само 55129-1 ли е тяхна , или имат и още локомотиви , извън тези , които произвеждат?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:За сега само 55129-1 ли е тяхна , или имат и още локомотиви , извън тези , които произвеждат?
От 55-та серия, освен 129, тяхна е и 55 030, на която в момента правят заводски ремонт и смея да твърдя, че такова друго животно у нас няма да има. Всичко по ДД и машинната инсталация е нтово, освен туй и радиаторни тела има чисто нови купени от Румъния.
Мнения: 35
Регистриран на: Вто Апр 25, 2006 9:29 am
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Florian »

Весо, и 55-124 и 52-69.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Пуснете снимки на тях да ги видя , пък и да си попълня колекцията.Точно тези ги нямам.
Публикувай отговор

Обратно към “Други превозвачи | Other rail carriers”

Информация