
Администратор
Има развитие по 01-23. Манометрите на машината са ревизирани и качени, а екип от майстори извършва ревизия на котелната арматура. Двата ГВР, всеки по 400 л бяха с изтекъл срок, поради което се набавиха резервни, на които отделение "Въздушни спирачки" извърши водна проба. Днес предстои да идва Зорин от въздухотехническа инспекция за да се направи и държавната проба на ГВР.
64.19

Глобален модератор

Администратор
Браво а официалната проба каква ще е ?lok45111 написа:Официално пробата ще е в Четвъртък от 10:00 часа. Има членове на Сдружението, които са поканени официално да отразят събитието. Април месец ще вози атракционен влак с представители на Дипломатическия корпус от Сф до Копривщица.bdz46 написа:Няма как да е днес, защото вчера още не беше изкарана.
skype:jokera_152

Техник

Глобален модератор
Скоростната и товарната проба са официални, защото са извършват по изискванията на наредби. По време на пробите са извършват съответни измервания с последващо освидетелстване на локомотива.elektrovoz46 написа:Браво а официалната проба каква ще е ?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Успях да заснема събитието
Извинявам се за лошите снимки но са от гсемами. Елфорията беше доста голяма,защото за първи път видях действащ парен локомотив
г-н tramway също беше с мен той ще разкаже повече за съмото пътуване.
http://zhivko88.snimka.bg/hobby/01-23.484171.17865321
http://vbox7.com/play:ce1ae804


http://zhivko88.snimka.bg/hobby/01-23.484171.17865321
http://vbox7.com/play:ce1ae804

Глобален модератор
Снимка 1: машината са прикача към вагона.zhivko88 написа:Успях да заснема събитиетоИзвинявам се за лошите снимки но са от гсемами. Елфорията беше доста голяма,защото за първи път видях действащ парен локомотив
г-н tramway също беше с мен той ще разкаже повече за съмото пътуване.
http://zhivko88.snimka.bg/hobby/01-23.484171.17865321
http://vbox7.com/play:ce1ae804
Снимка 5 и 6: Инспекторът по ДТН са качва в машината за пробата.
Пробата не беше скоростна, а котелна. Тя обикновено са извършва на място, но сега идеята беше да са съчетае пробата с разходка на ръководни служители в БДЖ и НКЖИ, част от които новопостъпили.
Снимки нямаше как да направя, защото пътуването мина без спиране, а вагонът е херметизиран и прозорците не се отварят.
Влакът направи един кръг по 1-ва, 33-а, 3-та и 2-ра линия - Сф-Пд-Ик-Кз-Мус-Стк-Ян-Кмц-Свч-Ил-Сфв-Сф. Заминаване от Сф на 10.00, времепътуване около 65 мин.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.



Администратор
Здравейте и от мен, първи пост в този форум откакто съм регистриран! Отдавна следя и чета форума, и по-специално темите в частта ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ, но засега не съм имал какво да кажа, затова не съм писал. Днес обаче, след много други пропуснати шансове, се сбъдна една моя мечта, а именно да видя действащ, в движение, парен локомотив! След едно великолепно преживяване и безброй впечатления се връщам с десетина снимки за вас
Приятно гледане, надявам се да ви харесат!
Искам също да предам поздрави на Емо (Трамвая!), с който имах удоволствието да поприказвам на перона, чакайки 01.23 да тръгне към Черепиш.


Искам също да предам поздрави на Емо (Трамвая!), с който имах удоволствието да поприказвам на перона, чакайки 01.23 да тръгне към Черепиш.

Информация
Модератори