Браво инж.Ганев, браво!bdz46 написа:П
С 30 003 е правен опит за прикачване по СМЕ с ДМВ. Резултатът е потрошени ел. контакти на автосцепката.


Тошко би ли дал най-обща актуална информация към днешна дата, че ми стана интересно...хъм....bdz46 написа:Положението с "новите" ЕМВ е повече от трагично.
31 017 вече 4 месеца е с много спукана възглавница и не се движи;
30 015 е загубила още един прозорец (стават 9);
С 30 003 е правен опит за прикачване по СМЕ с ДМВ. Резултатът е потрошени ел. контакти на автосцепката. Затова въпросната ЕМВ се дава само на такива влакове, където няма да е необходимо прикачване с друг ЕМВ по СМЕ. Кранчето за електрическа връзка е пломбирано в затворено положение.
Докарани са нови прозорци, но технологията на монтиране изисква мин 26 °С в халето и 48 ч престой след монтажа. Така или иначе новите стъкла са много по-малко от счупените.
Един ЕМВ се движи с неизправна външна врата на моторен вагон - не се отваря и е оборудвана с бележка, насочваща към съседния вагон.
Друг ЕМВ постоянно остава на половин тяга при сътресение.
На 30 029 (ако не бъркам) е била открадната фунията на свирката, а също така е бил изкъртен клаксонът. Сега фуния няма, но има клаксон, овързан с тел.
Много ЕМВ се движат с неизправен спомагателен инвертор и намалена мощност на климатика;
Много ЕМВ работят с незаключващи се външни врати след изключване на АБ.
Вече има ЕМВ оборудвани с побългарени каретки - с обикновени графити като на електровозите, съответно без защитата при изронване.
Всеки момент започват да изтичат спирачните ревизии и ще трябва да се спират ЕМВ, а те са крайно дефицитни. Стига се до там, че често се отменят ТП-та, за да се покрият влаковете.
Още няколко години и на мястото на 30/31 трайно ще плъзнат 32 и ел лок.
П. П. Може и да съм объркал някой номер, понеже пиша по спомени.

Пътувай с влак - спаси природата!

Администратор

Акредитиран фотограф

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Брех, че и работа. Миналата година пък имаше криза за масло за мазилната... сега е по-сериозно. Интересно от 32-ките 123/124 не се ли движеше? 083/084 също преди време се спомена, че била почти готова, ама нещо се разсъхна работата и не тръгна. До колкото знам от софийските 32 налични са 107/108, 109/110, 082/118, 115/116, 119/120 и 145/146. Обаче 2 са в М, а останалите няма как да покрият растящите нужди. То е ясно, че докато не дойдат още 20 бр 30-ки и 30 31-ци няма да се оправи работата, че да има в резерв и като настане криза да не се стига до инфарктни ситуации като тази, че ДМВ, ЕЛ и вагоните също не са в изобилие за разлика от ДЛ, които отлежават.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
От утре се спират още две ел.мотриси DESIRO - по една от двете серии. С тях , равносметката до тук е общо три спрени за ревизия от серия 30-00 и две от серия 31-00.
От Пловдив за сега са само 2 от тях , поради което един от влаковете за Карлово и крайградския , движещ се между Ст. Загора и Ямбол са с 32-00-ки , но за Хисар , сутрешния от Сзт и асеновградските чифтета все още са "модерни".
От Пловдив за сега са само 2 от тях , поради което един от влаковете за Карлово и крайградския , движещ се между Ст. Загора и Ямбол са с 32-00-ки , но за Хисар , сутрешния от Сзт и асеновградските чифтета все още са "модерни".


Глобален модератор

Техник
В София ЕМВ с неизправни дисплеи станаха два броя без изгледи скоро да бъдат оправени.
Без работещ дисплей не е възможно управление на климатика и осветлението, изолиране на двигатели, използване на темпомат, потвърждаване на конфигурацията след включване на батерията или промяна в състава (без потвърдена конфигурация е невъзможно движение), изписване на повреди и др.
Всичко гореописано трябва да се прави предварително от другата кабина.
Ако се случи двата ЕМВ да се прикачат с изправните дисплеи една към друга, няма да могат да се движат.
Без работещ дисплей не е възможно управление на климатика и осветлението, изолиране на двигатели, използване на темпомат, потвърждаване на конфигурацията след включване на батерията или промяна в състава (без потвърдена конфигурация е невъзможно движение), изписване на повреди и др.
Всичко гореописано трябва да се прави предварително от другата кабина.
Ако се случи двата ЕМВ да се прикачат с изправните дисплеи една към друга, няма да могат да се движат.
Информация
Модератори