..
Последно промяна от gonzo8611 на Чет Мар 18, 2010 2:26 pm, променено общо 1 път.
..
Последно промяна от gonzo8611 на Чет Мар 18, 2010 2:27 pm, променено общо 1 път.
..
Последно промяна от gonzo8611 на Чет Мар 18, 2010 2:28 pm, променено общо 2 пъти.

Техник
..
Последно промяна от gonzo8611 на Чет Мар 18, 2010 2:28 pm, променено общо 1 път.


И какво им е? Поддържат се => вървят и не са чак такива таралясници каквито мислиш. Знам, че покрай конските серията 47 ти е кошмарна, но попътувай малко в пловдивския регион и пак ще говорим.Vancho написа:О, по чист ПС от пловдивския едва ли има. Евала, просто перфектна поддръжка. Жалко само че освен някое и друго ex db и дезирата имате все таралясници 47 и 50 серия

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
В 50 серия на Пловдив не съм пътувал, но за сметка на това в 50 на МБВ софийска при изключителен порой навън, вътре нито една капчица, а и возията при 120 е просто перфектна. Иначе, доколкото знам немските 50 ки возят твърдо, а и седалките им били малко неудобни
Против 47 нямам нищо, стига да не е прекалено горещо и да не се пълнеше половината коридор барабар с купетата със сняг или дъжд


Уцелил си не десятката, а стотака направо! Изключително трудно ще намериш в (БЕЗ)Надежда 50-ка отговаряща на това описание.Vancho написа:В 50 серия на Пловдив не съм пътувал, но за сметка на това в 50 на МБВ софийска при изключителен порой навън, вътре нито една капчица, а и возията при 120 е просто перфектна.
Информация
Модератори