Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Ясно. Затова значи днес 10212 замина с 45 204.
44 113 замина с Янтрата.
44 113 замина с Янтрата.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Днес:
- 44-075 влезна за ГПР
45-152 влезна за ТП
------------------------
45-151 чакаше 3 дена четки за ТД. Ще излезне утре от ТП.
44-087 излезна от ТП
-------------------------
44-063 (майнишка) влезна за случаен ремонт. Зумер и късо в контактната с-ма на 208.
44-100 случаен ремонт. Пробил U22.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
много странно. сутринта и правеха проби който се правят при ТП. ако несе лъжа онзи ден я мернах че беше планувана за ТП. едно ГПР няма да и се отрази зле но 095 още не е тръгнала а спират още маш.
Последно промяна от 44142 на Пет Яну 05, 2007 11:54 pm, променено общо 2 пъти.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Ооо.. да. 44-001 е влезнала с димящ реактор. Днес 05.01.2007 полвин ден се туткаха около един здрав и го инспектираха. После го вдигнаха и още полвин ден го инспектираха отдолу. Вероятно утре като приключат с инспекциите на въпросния нов реактор ще го сложат. Инспектиращите и ремонтния персонал са от кончар. Те си правят машината. Ние нищо не знаеме и не пипаме по техните машини.44142 написа:какво решиха за 44001.
Последно промяна от dido73 на Съб Яну 06, 2007 9:14 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Малко актуална информация от днес,6-ти януари.Наобяд имах малко работа на борсата в близкото до Пазарджик село Огняново(знаем,там борсата и гарата са откъснати от селото,понеже срутилият се по време на наводненията мост все още не е възстанановен).Понеже при последното ми преминаване оттам,забелязах тов.вагони на ТЕЦ Марица-Изток,реших да проуча какво правят там.Реших да си хвана 10263 и пристигнах на гарата малко по-рано.През това време транзит премина тов.влак,теглен от 44063-6,направих му снимка и докато влакът напусна гарата,по уредбите съобщиха идването на 8610.Скоро той се установи на 2-ри коловоз,теглен от 46229-1.Снимка преди потегляне и една на локомотива.Изчаках влака да заминe и го фотографирах при напускане района на гарата.В 4-те второкласни вагона имаше твърде слаба населеност,а в първокласния(по средата) нямаше никой.
10263 беше навреме и пристигна на 3-ти коловоз,обслужван от 32141-4+32142-2.Минута след снимката,се качих вътре и мотрисата потегли.На Огняново бяхме навреме,снимка оттам и след като ЕМВ-то замина,реших да разгледам тов.вагони,разположени на 1-ви и 4-ти коловоз.От няколко дни на гарата кипи усилена дейност,около 30-тина вагона на ТЕЦ Марица Изток ЕАД стоят там в очакване да ги напълнят с варов насипен разтвор.Машината,докарала състава днес бе 06043-4,снимка на нея и на част от вагоните.Разгледах ги малко и видях тези табели:
http://foto.bg/data/1847/vagoni2.jpg
http://foto.bg/data/1847/vagoni3.jpg
На другия край на гарата попаднах на вагони-водачи,снимка на тях.
Kaкто се бяхме разбрали предварително,Bdz_bg дойде да се видим.10112,с който пристигна на гарата,се обслужваше от 32097-8+32098-6.Направих снимка на мотрисата и с Наско се отправихме към борсата,която бе зад последните коловози,до реката.
10263 беше навреме и пристигна на 3-ти коловоз,обслужван от 32141-4+32142-2.Минута след снимката,се качих вътре и мотрисата потегли.На Огняново бяхме навреме,снимка оттам и след като ЕМВ-то замина,реших да разгледам тов.вагони,разположени на 1-ви и 4-ти коловоз.От няколко дни на гарата кипи усилена дейност,около 30-тина вагона на ТЕЦ Марица Изток ЕАД стоят там в очакване да ги напълнят с варов насипен разтвор.Машината,докарала състава днес бе 06043-4,снимка на нея и на част от вагоните.Разгледах ги малко и видях тези табели:
http://foto.bg/data/1847/vagoni2.jpg
http://foto.bg/data/1847/vagoni3.jpg
На другия край на гарата попаднах на вагони-водачи,снимка на тях.
Kaкто се бяхме разбрали предварително,Bdz_bg дойде да се видим.10112,с който пристигна на гарата,се обслужваше от 32097-8+32098-6.Направих снимка на мотрисата и с Наско се отправихме към борсата,която бе зад последните коловози,до реката.
Свършихме си работата на борсата в Огняново и решихме с Наско да си ходим.Когато дойдохме на гарата,06043-4 стоеше на 3-ти коловоз,след което се изтегли на 1-ви и закачи някакви тов.вагони за въглища.Ние се разходихме до входните стрелки и заснехме минаващия транзит през гарата 1620.Снимка на вагоните му.Други неща на гарата-част от изтеглителния електрифициран коловоз е извадена,като конт.мрежа е останала да виси.Заснехме някогашния стрелочен пост(със зазидана вече врата),табелата на приемното сдание,както и една елхичка до линиите.
32141-4+32142-2,обслужваща 10114 беше навреме,пристигнахме в Пазарджик и отидохме да си вземем нещо за ядене.Заснехме и два влака:
8615,теглен от 45154-2
и 8614,теглен от 44060-2.
С това приключихме и аз си тръгнах към спирката,а Наско остана да си чака 10113.
32141-4+32142-2,обслужваща 10114 беше навреме,пристигнахме в Пазарджик и отидохме да си вземем нещо за ядене.Заснехме и два влака:
8615,теглен от 45154-2
и 8614,теглен от 44060-2.
С това приключихме и аз си тръгнах към спирката,а Наско остана да си чака 10113.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Днес 06.01.2007г.
ТП
ТП
- 45-152 -Излезе по живо по здраво
45-151 -Излезе чак днес. Бяха взети четки от 78.
44-078 -От 3-4-ти ТП и остава да чака четки.
- 44-001 -Излезна по живо по здраво с молитвите на всички кончаристи.
45-149 -Земно в II група. Изпаднал капак на III ТД
44-087 -Земно в I група. Горели кабели към входа на пода на II ТД
44-123 (Русе) -Газ в ТТ. Прибира се в студено
45-164 (Дца) - Пробил U37. Била е на струг в депото след ТП в Дца.
Последно промяна от dido73 на Нед Яну 07, 2007 8:38 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Днес влак 8611 се движи с удължен състав.По празниците състава не беше увеличен,но днес явно са им достигнали вагони.След 10 вагон всичко беше 47 серия вагони.Общо изброих 16 вагона.Влакът пристигна навреме на гара Ксц с помощна машина.Машината беше сечена тук,но поради нареден маршрут за товарен,помощната не можеше да се изтегли и влак 8611 престоя 10 мин.
Информация
Модератори