Когато пътувах до румънската столица през лятото , един човек се качи от Горна за Русе в exDB-то , което беше "ABy" и се настани в първата класа.Кондукторът му каза да се премести , понеже имал билет за втора класа и помня как човекът дойде в отделението , където бях аз.Nikss написа:....
4. Според електронния пътеводител няма тарифа за 1-ва класа на този влак. Това значи, че ако пътуват първокласни вагони, може да се пътува с билет за 2-ра класа.
В Румъния обаче явно това не важи и малко преди да спрем в Букурещ , първата класа бе пълна с народ.

Администратор
Днес, в ден ПЕТЪК, въпросният влак 8615 беше само с 4 вагона. Това наистина вече е подигравка с пътниците, че и 43-та серия вагони на всичкото отгоре...43.309 написа:Особено 8615, и повечето мрънкат заради 43-ките. В петък има хора и на платформите на вратите.

Поне 2613/2612 го оправиха. Да се надяваме скоро да намажат и двата бургаски чифта с добрите стари купейни вагони.

Последно промяна от rexkos на Пет Мар 05, 2010 8:25 pm, променено общо 1 път.


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
От няколко дни отсъстват двата смесени вагона серия 31-43 в композицията на влакове 7620/7625. На тяхно място се мъдрят второкласен вагон серия 21-43 и първокласен серия 19-40.
Направи ми впечатление, че отвън първата класа изглеждаше сякаш токущо е излязла от завода - лъскава и наконтена. Как да не предпочетеш меките седалки на такъв вагон през "дървените пейки" на exDB-тата?
Иначе композицията изглеждаше по следния начин: 2B серия 31-43, 1A серия 19-40 и 1B серия 21-43 за Видин и 2B серия 21-45 за Лом.
Направи ми впечатление, че отвън първата класа изглеждаше сякаш токущо е излязла от завода - лъскава и наконтена. Как да не предпочетеш меките седалки на такъв вагон през "дървените пейки" на exDB-тата?

Иначе композицията изглеждаше по следния начин: 2B серия 31-43, 1A серия 19-40 и 1B серия 21-43 за Видин и 2B серия 21-45 за Лом.

Вечерния за Лом снощи беше с 2 първокласни 63 два смесени EX DB,
Май другарите от БДЖ здраво са я окъсали за вагони, то криза криза ама поне малко да се направи разчет какви влаци ще се карат какво е необходимо като състав, но явно шефовете не са се возили на влак и въобще нямат представа какво е положението. Варненския който пристига в София към 20 и 30 в неделен ден се пръска по шевовете до левски от студенти които се прибират ами не могат ли господата да зачислят 2- 3 вагона в левски и да си ги прикачат в петък към варна и в неделя да ги откачат в левски не знам просто само се плаче че е криза и управляващите хвърлят вина на старото ръководство. Рейсаджиите правят какви ли не трикове от сорта да пропътуваме през кризата що и БДЖ не го направи
Май другарите от БДЖ здраво са я окъсали за вагони, то криза криза ама поне малко да се направи разчет какви влаци ще се карат какво е необходимо като състав, но явно шефовете не са се возили на влак и въобще нямат представа какво е положението. Варненския който пристига в София към 20 и 30 в неделен ден се пръска по шевовете до левски от студенти които се прибират ами не могат ли господата да зачислят 2- 3 вагона в левски и да си ги прикачат в петък към варна и в неделя да ги откачат в левски не знам просто само се плаче че е криза и управляващите хвърлят вина на старото ръководство. Рейсаджиите правят какви ли не трикове от сорта да пропътуваме през кризата що и БДЖ не го направи
Е , чак 5 не съм забелязал , но веднъж попаднах на 4 допълнителни , един от които първокласен. На Златните бяха прикачили също два , при това exDB , които се мъдреха след 63-ките - бяха смесен "ABy" и един "Byu" (за тези , които не знаят , това е типа на вагоните от серия 45).За Кулата редовно вместо един първокласен , наблюдавам смесена 40-ка "AB".
Последно промяна от VESO на Вто Мар 09, 2010 7:50 pm, променено общо 1 път.

Глобален модератор
Свиквайте с гледката на влакове, събирани от каквото и да е, годно да са търкаля. Вагони няма и все по няма да има. Защото и пари за ПР и КР на старите каруци също няма. Да сме доволни, че все още влаковете са правят само с пътнишки вагони и не са се появили G-вагони с наковани пейки. Докато не са разплетат ужасните далавери тъй ще е.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Май трябва да се въведат методите на КП на Китай - хванат те за далавери бам оловна дренка в главата за назидание на другите. Айде да видим дали ще ти стиска да правиш далаверки.
Информация
Модератори