Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:401 :arrow: 76012-4.
402 :arrow: 76005-8.
403 :arrow: 76006-6.

76011-6 ще остане в депо Септември и никъде няма да ходи , следователно няма да има номерация.

Само не знам 81005-1 с какъв номер замина за Аржентина.
Мерси за инфото и поправката. Значи 76 005 вече я брой, че е 402. 403 още не е почната, чака боя.

OFF: 81 005-1 замина с №501.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Е , броя я.Нали имам едно мнение от 20-ти февруари, в което съм я заснел.
VESO написа:Друга машинка от серия 76-00 е готова и се стяга за дълъг път към Аржентина. Това е старата 76005-8 , която има нов номер 402.Направих и 3 фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.

Разговарях с работници , които ми казаха , че идната седмица , ако всичко върви по план , щели да се случат 3 неща - тази 402 да излезе на проби , друга машина от серия 76-00 , която се намира в халето да е готова и двете (вероятно в събота или неделя) да бъдат качени на специалните вагони от тип "Uai" за превоз на теснопътен подвижен състав и закарани към пристанище Русе , от където да бъдат натоварени на кораби за южноамериканската държава.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето ви от мен кабината на 402:
Изображение
Мнения: 47
Регистриран на: Съб Фев 20, 2010 1:40 am
Местоположение: София

Мнение от 760mm »

Здравейте! Смятам, че това е първият ми пост в този форум - и той е съвсем целенасочен. Четох статия, че в момента се подготвя и третия лок 76-та серия за изпращане в Аржентина. Мина ли той вече на товарни проби и ако не е - някой знае ли кога ще се изкара, за да отида да го снимам?
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Здравей и добре дошъл във форумът ни.

Когато има информация за товарна и скоростна проба на YCRT 403 ще бъде оповестено тук.

Интересно е, че беше писано и в Railwaygazzete за трите машиники.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В момента би трябвало на 402 да се стягат пробите. Останалите локомотиви още са в начален етап на работа.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:В момента би трябвало на 402 да се стягат пробите. Останалите локомотиви още са в начален етап на работа.
Искаш да кажеш - "останалияТ" локомотив. Само 006 е останала , която като се подготви , ще бъде с номер 403. А 402 е бившата 76005-8.Някои може да отиде в Сп да заснеме първата проба до Варвара.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Някой , ако има възможност , да разузнае и отиде през идващата седмица в Септември. Специалният вагон тип "Uai" за превоз на теснопътен подвижен състав стратегически е заел тази позиция и предполагам всеки се досеща какво се готви да се товари на него. Още повече , по неофициална информация , в най - скоро време (може би до 26-ти) ще се проведат пробите на 402 (бившата 76005-8 ) до Варвара.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По темата - към настоящия момент е готова в завършен вид и третата машина , която се приготвя за Аржентина.Бившата 76006-6 вече има нов номер - 403 и ето как изглежда:
- снимка 1;
- снимка 2.

В съседното хале се намира 76005-8 с новия си номер 402 и се готви за проби.

Както знаем , 401 (76012-4) вече е в Аржентина , затова няма как да я покажа тук.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотиви 402 и 403 са подготвени за експортиране и чакат в задната част на депото до рампата за миене.402 е напълно готов и с талигите си за 750 мм, а 403 е с талиги с колооси за 760 мм, тъй като предстои да му се извършат проби. Чакат се аржентинците да дойдат, тъй като искат лично да присъстват на изпитанията.

Ето ги двата заедно:
Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Невероятни са! Жалко, че повече няма да са тук. :cry:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 25
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 4:54 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от apocaliptis »

Това във депо Септември ли е и тези машини за теснолинейката са?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

apocaliptis написа:Това във депо Септември ли е и тези машини за теснолинейката са?
Това е в депо Септември. Машините са бивша наша серия 76 и са работили главно по линията Червен Бряг - Оряхово, която е закрита от 2002 г. След като закриват линията, следните локомотиви попадат в депо Септември:

76 005
76 006
76 011
76 012

От тях, 76 012 става 401, 76 005 става 402 и 76 006 става 403. 76 011 е обявена за музейна и се пази в депо Септември, но не съм сигурен дали скоро някой ще предприеме нещо за нейното възстановяване в предвид кризата, обхванала цялата ни държавица. Да се надяваме да не бъде ограбена или при следваща смяна на ръководствата в железницата - да бъде унищожена.
Мнения: 25
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 4:54 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от apocaliptis »

Благодаря за информацията.Кога можем да очакваме локомотива в движение?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

apocaliptis написа:Благодаря за информацията.Кога можем да очакваме локомотива в движение?
В движение серия 76 скоро у нас няма да видиш. Очакват се проби на 403, след което заедно с 402 ги товарят на вагони и заминават за Аржентина. Там ще се експлоатират в минното предприятие YCRT.
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация