
Администратор
В тази тема публикувайте вашите въпроси, свързани с тарифите, превозните документи и условията за пътуване с БДЖ. Нашият екип ще намери отговор на всяко Ваше питане с цел да направим по - приятно и безпроблемно пътуването Ви.
Екипът на форум "Локомотиви"
Екипът на форум "Локомотиви"
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Застраховката се изчислява на база нанесените вреди. Застрахован е всеки редовен пътник, снабден с билет или карта за пътуване. При предявяване на застрахователни претенции, пътникът задължително представя документа, с който е извършено пътуването. Застраховката е сключена с "Алианц България";pavkata_zaraboy86 написа:Във връзка с темата за видовете билети и условията, аз бих се радвал да науча какви застраховки са сключени в полза на пътниците при евентуален сериозен инцидент (не дай си Боже!).
Ценообразуването за атракционни пътувания става по специална тарифа от Октомври 2008 г. За атракционно пътуване се калкулират цената за превоз на пътници по Таблица №2 за билети издавани от гари и жп. бюра, цената за пробег в км на съответните жп возила, включени в състава на атракционния влак и цената за наем на съответните жп. возила, изчислявана на ден.Labros написа:Марио при възможност подай тарифите и как става ценообразуването при Атракционните пътувания.
Отделно от това се калкулират цени за празен пробег(ако има такъв), за престой в работно състояние на парен локомотив, за маневра, за престой на вагоните. Освен това за всеки отопляван вагон се калкулират по 2 лв/час при престой.
Цените за наем на жп возила са както следва:
1. Парен локомотив - за 1 ден - 950, 00 лв
2. Френски ретро вагон - за 1 ден - 340, 00 лв
3. Теснолинеен вагон - за 1 ден - 340, 00 лв
4. Обслужващ вагон(кухня, автовагон, енергиен вагон) - за 1 ден - 350, 00 лв
5. Вагон от "Витоша експрес" - за 1 ден - 600, 00 лв
6. Вагон от "Корона експрес" - за 1 ден - 700, 00 лм
64.19


Администратор
Доколкото ми е известно, БДЖ не предлага билети на консигнация. Това е и една от пичините доста спирки да са необслужвани. Ако имаш желание, можеш да запиташ "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД да станеш спирков билетопродавач на определено работно време.HASSEN написа:Здравейте, бих искал да попитам как седи въпроса с продажбата на билети на консигнация? Предлагат ли се такива билети и на кои спирки.
А също така и при какви условия-какво трябва да направи човек за да стане примерно продавач на билети на консигнация?

Здравейте,бих искал да ви запитам един въпрос.Значи налага ми се да пътувам от Карлово до Бургас с чайката.Проблема е че с мен трябва да пренеса и 2 броя велосипеди.Та да запитам прекарвали ли сте колело с чайката и ако да какви са условията , защото той доколкото знам няма специализиран вагон и трябва някаде по купетата да ги слагам.Благодаря ви предварително и дано да съм нацелил точната тема.Поздрави.

Здравей! Бързият влак със задължителна резервация "Чайка" вози вагон за превоз на ТПЛ и понеже в него има повече пространство, мисля, че няма да е проблем за превоза на 2 велосипеда при все, че напоследък не съм чувал, а и не съм срещал инвалиди да пътуват с влак, а във въпросния вагон пътуват НПЛ. Освен това всички вагони на Чайката, а и на повечето бивши УБВ са салонни (с малки изключения).
Най-интересно от всичко ми е, че наскоро в инвалидния вагон на влак 2611 видях да се превозват велосипеди, а в сайта на БДЖ като се отворят цените преди пишеше, че за превоз на 1 бр. велосипед цената е 2 лв (купува се специален талон), а сега нищо не пише...
В краен случай може и на платформата на последния вагон да изпратят велосипедите ти като няма специализиран вагон.
Успех!
Най-интересно от всичко ми е, че наскоро в инвалидния вагон на влак 2611 видях да се превозват велосипеди, а в сайта на БДЖ като се отворят цените преди пишеше, че за превоз на 1 бр. велосипед цената е 2 лв (купува се специален талон), а сега нищо не пише...



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Вече няколко пъти съм возил велосипед и имам опит. Ако няма специализиран вагон за превоз на колелета, същото се качва на платформата на последният вагон. На билетната каса при закопуване на билета за пътуващия се заявява и талон за превоз на велосипед, за който се заплаща 2 лева. В България превоза на велосипед е много евтино, бих казал най-евтино от цяла Европа. В Румъния е около 5 лв, в западна Европа плащат по 15- 20 евро.
Два велосипеда без проблеми се побират на инвалидното място в инвалидния вагон (би трябвало да има такъв).
Инвалидния вагон на 2611 е повече велосипеден, отколкото инвалиден. На стената в салона има десетина куки за колела.Nikss написа:Най-интересно от всичко ми е, че наскоро в инвалидния вагон на влак 2611 видях да се превозват велосипеди
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:
В момента съм в Германия и тук ако имаш карта за транспорта за работещ имаш право да си превозваш един велосипед с теб във влакове, трамваи или автобуси. Картата ти важи за всичките превозни средства на територията тук или иначе казано около 50 км радиус, а ако е за по-далеч де доплаща.
П.С. Скоро ще има и малко снимки на ЖП състави
П.С. Скоро ще има и малко снимки на ЖП състави



Информация
Модератори