
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Намалението на Бригадирска слава е заради стръмен шосеен подход към прелеза - някой можело да се изсили по шосето и по надолнището да не успее да спре. По същата причина има 15 км/ч на малкия прелез на Иваняне, въпреки напълно изправното АПУ.
Това го искат от КАТ и изобщо не ги интересува, че един 2000 т влак харчи колкото цял квартал, за да изкрета от намалението.
Това го искат от КАТ и изобщо не ги интересува, че един 2000 т влак харчи колкото цял квартал, за да изкрета от намалението.
Да ясно мерси за инфото аз и за там се чудеш защо има 15км/ч но вече разбрах!bdz46 написа:Намалението на Бригадирска слава е заради стръмен шосеен подход към прелеза - някой можело да се изсили по шосето и по надолнището да не успее да спре. По същата причина има 15 км/ч на малкия прелез на Иваняне, въпреки напълно изправното АПУ.
Това го искат от КАТ и изобщо не ги интересува, че един 2000 т влак харчи колкото цял квартал, за да изкрета от намалението.
skype:jokera_152
Дам но сега камиони от там минават рядко защото по отсечката Гурмазово-Златуша пътя на места е прекалено тесен и отбягват тираджиите да използват това трасе.bdz46 написа:КАТ казва, че е стръмно.
Преди няколко години, когато махнаха АПУ и сложиха охрана, имаше идея от там да се пренасочват камионите, за да не минават през Владая и се очакваше голямо движение.
От тогава е и намалението.
skype:jokera_152

А на КАТ кой им дава право да се мешат в определянето на скоростите за движение на влаковете? Железопътният транспорт в техните компетенции ли е? Сетих се, че преди време когато влак цапардоса неправилно пресичащ камион на някакъв прелез преди Сливен, катаджиите, без да имат право на това, изпращат локомотивната бригада на проба за алкохол. А последната директно е можела да им каже да вървят на майната си, понеже КАТ просто няма право да издава нареждания по отношение на железниците.
Информация
Модератори