Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Nikss написа:По 1-ва точка лично аз когато извършвам наблюдения от гара/спирка, различна от Чб записвам, иначе не пиша, то е ясно, че е от Чб и няма смисъл да се пише.
Целта е да са получава информация в един и същ недвусмислен вид от всички точки на наблюдение. Много по-разбираемо е да се напише напр. "25.02.2010, ЧБ", отколкото да са гадае къде живее тоз, който го е писал и къде евентуално му е било възможно да извърши наблюдението.
Nikss написа:По 2-ра точка час на пристигане и заминаване пиша при пътувания, а иначе сверявам с електронния пътеводител и от там ако има закъснение записвам с колко е закъснял дадения влак. Иначе наистина смятам предложението на Сашо за добро - ако не се пише нищо да се смята, че е навреме.
Меродавната база не е електронния пътеводител, а валидния график по КР с направени последващи корекции. Задачата е да са следи точността на влаковете и вярността на електронното разписание спрямо графика, както и коректността на отразяване в гаровите и он-лайн таблата на реалното движение на влаковете. И тъй като не всеки може да разполага с книжки-разписания и напълно актуален график, какъвто има машиниста и дежурния, предложих освен пресметнатото отклонение да са пише "пр. чч:мм, тр. чч:мм", а не само +/- мм или навреме. Като я има таз информация лесно се сверява с истинския график.
Nikss написа:По 3-та точка не схванах какво точно имаш в предвид, но предполагам да се следи разписанието в електронния пътеводител и да се пресмята закъснението. :roll:
Обясних по-горе какво имам предвид. Още веднъж повтарям: електронният пътеводител и гаровите табла НЕ СА еталон. Там също има грешки, които ще са обект на наблюдение и засичане.

Всичко туй не е самоцел. Скоро тези справки ще влязат в работа.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 12
Регистриран на: Нед Яну 24, 2010 1:02 pm
Местоположение: София

Мнение от 46-401 »

Какъв е смисълът да се следи тази информация? Има натурка на влака, има пътен лист, отделно дежурните и те пишат пристиганията и заминаванията. Електронните табла дават постоянно информация защото са към системата на гаровите табла и каквото е на тях, такова и на електронните?
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

46-401 написа:Какъв е смисълът да се следи тази информация? Има натурка на влака, има пътен лист, отделно дежурните и те пишат пристиганията и заминаванията. Електронните табла дават постоянно информация защото са към системата на гаровите табла и каквото е на тях, такова и на електронните?
След някоя и друга седмица ще бъде обяснен смисъла и целта.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

25.02.2010, гара София:

10203 с лок. 45 156, пристигна в 06:51 с 5-вагонна композиция в състав 2Bx74, 1Ax50, 2Bx74.
2611 с лок. 44 137, замина в 07:05
462 очакваше "солунската група" и се готвеше да замине с лок. 45 201.
3621 за втори пореден ден с лок. 46 242
10121 с лок. 44 139, взет от влак 383 и довечера ще се прибира "вкъщи" с 382. Влакът беше с 5 вагонен състав както следва: 2Bx50, 1Ax40, 1Bx74, 1Bx50.
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево
БВ 5611 с локомотив 44 001.6 \:D/ + 5 мин / з

Изображение

Изображение
Изпитвам буфери! Без стенд :D
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

това е приятна гледка за очите :)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Направо да изплакнеш очи, ама да го пращат по 1-ва по 2-ра дето има високи скорости.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

А кой е казал че по пета няма високи скорости :roll:
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

,.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Браво за това ставаше въпрос :). Някой път засечи и частниците, че да не вървят с повече от 80км/ч. :lol:
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

..
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Все пак трябва нещо и по 5-та линия, не може само един и същи локомотив
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

gonzo8611 написа:ооо засичаме ги ама не карат повече от 75 км/ч . Тук на компютара всичко се записва и няма каде да бягат :D
Гонзо, thanks за интересното инфо.
Любопитно ми е дали чифтетата 8611/8614+8631/8632 прекосяват Стралджа със 125 км/ч. ?
Двете чайки го правеха преди да лепнат ограничението 100 км/ч(заради вагоните).
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

..
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересна информация, благодарим за което... интересно как при някои влакове излиза една и съща скорост, при други пък различна, а няма причина да е такава... :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация