
Глобален модератор
Колеги, предлагам като следите влаковете да давате и следната информация, която се оказва много по-важна от таз кой влак с коя машина е бил. А именно:
1. На коя гара са извършва наблюдението;
2. Час на пристигане и заминаване или транзитно преминаване за всеки цитиран влак.
3. Отклонение от графика. За целта трябва да сте информирани за евентуални временни и постоянни изменения на графиците с телеграми. При големи закъснения по възможност и причините.
1. На коя гара са извършва наблюдението;
2. Час на пристигане и заминаване или транзитно преминаване за всеки цитиран влак.
3. Отклонение от графика. За целта трябва да сте информирани за евентуални временни и постоянни изменения на графиците с телеграми. При големи закъснения по възможност и причините.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Днес, 24.02.2009, гара София, в интервала между 6.50 и 7.20 ч.
10203 с лок. 44 115, с 4 мин/з
2611 с лок. 44 109
462 с лок. 44 111
50260 с лок. 46 234 за трасе и лок. 46 231 влаков
3621 замина с лок. 46 242
10121 с лок. 44 091, взет от влак 383
10203 с лок. 44 115, с 4 мин/з
2611 с лок. 44 109
462 с лок. 44 111
50260 с лок. 46 234 за трасе и лок. 46 231 влаков
3621 замина с лок. 46 242
10121 с лок. 44 091, взет от влак 383
Последно промяна от rexkos на Сря Фев 24, 2010 2:59 pm, променено общо 1 път.

Глобален модератор
Туй за локомотивите го разбрахме. Времена обаче няма с изключение на едно, и то не е ясно пристигане ли е или тръгване.rexkos написа:Днес, 24.02.2009, гара София, в интервала между 6.50 и 7.20 ч.
10203 с лок. 44 115, с 4 мин/з
2611 с лок. 44 109
462 с лок. 44 111
50260 с лок. 46 234 за трасе и лок. 46 231 влаков
3621 с лок. 46 242
10121 с лок. 44 091, взет от влак 383
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
За пристигане и тръгване да се пише според мен не е от голямо значение, тъй като във всички случаи за изброените влакове (без 462) гара София се явява начална или крайна за влака. Мнозинство от нас така и така знаят кой влак откъде за къде е и само видейки номера му, веднага ще разбере дали в случая той се явявя пристигащ или заминаващ от гара СФ.
Наблюдението на въпросните влакове беше в интервала между 6.50 и 7.20 от пристигането ми от Костинброд с влак 10203 до заминаването ми за училище с влак 3621 (по-точно до гара Подуяне
).
Колкото до това дали влак еди кой си е пристигнал/заминал навреме или със закъснение, бих предложил в темата да се отбелязват само закъсненията и евентуално причината за него, ако такава е известна. Ако срещу влак XXXX не е споменато "навреме" или "закъснял", да се подразбира, че е бил навреме.
Наблюдението на въпросните влакове беше в интервала между 6.50 и 7.20 от пристигането ми от Костинброд с влак 10203 до заминаването ми за училище с влак 3621 (по-точно до гара Подуяне

Колкото до това дали влак еди кой си е пристигнал/заминал навреме или със закъснение, бих предложил в темата да се отбелязват само закъсненията и евентуално причината за него, ако такава е известна. Ако срещу влак XXXX не е споменато "навреме" или "закъснял", да се подразбира, че е бил навреме.

Значи , когато се упомене: "Централна гара София" , се има предвид случилото се на гара София , не на Климатично улилище , Рогозче или Чакрини.Точно и конкретно гара София.Щом като се изпише номер на влак , ние тук сме достатъчно умни да разберем по номера този влак дали пристига или заминава.Ако се изпише даден влак с минутите закъснение , се има предвид , че тези минути са към основното време на влака (пример - влак пристига на СФ в 15:35.Като се каже "влак... с +4 на гара СФ" останалите трябва да разберат , че влакът е дошъл на гара София в 15:39.). Все пак тук не сме малоумни , нито ни гонят лудите.Това , че сме за психиатър , не означава , че не различаваме елементари неща. 

На 21.02.2010 44 111 в междугарието ПЛ Чб по данни на GPS постигна скорост около 122 км/ч с влак №463
Кой е казал лоши думи. ГО винаги са си поддържали машините поне на външен вид. Но щом има външен вид значи се поддържат и технически поне така мисля аз. По - знаещите ще кажат по добре. Русенци също си полагат грижа за машините. може да съм допуснал и грешка междугарието да е ЧБ Мз

Глобален модератор
rexkos написа:За пристигане и тръгване да се пише според мен не е от голямо значение, тъй като във всички случаи за изброените влакове (без 462) гара София се явява начална или крайна за влака. Мнозинство от нас така и така знаят кой влак откъде за къде е и само видейки номера му, веднага ще разбере дали в случая той се явявя пристигащ или заминаващ от гара СФ.
Наблюдението на въпросните влакове беше в интервала между 6.50 и 7.20 от пристигането ми от Костинброд с влак 10203 до заминаването ми за училище с влак 3621 (по-точно до гара Подуяне).
Колкото до това дали влак еди кой си е пристигнал/заминал навреме или със закъснение, бих предложил в темата да се отбелязват само закъсненията и евентуално причината за него, ако такава е известна. Ако срещу влак XXXX не е споменато "навреме" или "закъснял", да се подразбира, че е бил навреме.
Вижте, аз може би не обясних достатъчно. Идеята е таз информация да са представя по типов образец, еднакъв за всички гари, като началните и крайните гари не правят изключение. Таз информация по-нататък ще са използва по определено предназначение (ще бъде обяснено по-подробно като му дойде времето). Много по-лесно са систематизира таз информация, когато е представена в унифициран вид, отколкото по един начин за гара София, по друг за Пловдив, по трети за Радунци напр. И също е добре освен отклонението от графика да са пише и реалното време на пристигане и заминаване, защото не всеки от вас може да знае всяко изменение на графика с телеграми. Тъй може да напише за някой влак +20 мин., а той да си е навреме по променен график. След туй вече справката ще са сверява с реалния график.VESO написа:Значи , когато се упомене: "Централна гара София" , се има предвид случилото се на гара София , не на Климатично улилище , Рогозче или Чакрини.Точно и конкретно гара София.Щом като се изпише номер на влак , ние тук сме достатъчно умни да разберем по номера този влак дали пристига или заминава.Ако се изпише даден влак с минутите закъснение , се има предвид , че тези минути са към основното време на влака (пример - влак пристига на СФ в 15:35.Като се каже "влак... с +4 на гара СФ" останалите трябва да разберат , че влакът е дошъл на гара София в 15:39.). Все пак тук не сме малоумни , нито ни гонят лудите.Това , че сме за психиатър , не означава , че не различаваме елементари неща.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
..
Последно промяна от gonzo8611 на Чет Мар 18, 2010 2:37 pm, променено общо 1 път.

По 1-ва точка лично аз когато извършвам наблюдения от гара/спирка, различна от Чб записвам, иначе не пиша, то е ясно, че е от Чб и няма смисъл да се пише.Tramway написа:Колеги, предлагам като следите влаковете да давате и следната информация, която се оказва много по-важна от таз кой влак с коя машина е бил. А именно:
1. На коя гара са извършва наблюдението;
2. Час на пристигане и заминаване или транзитно преминаване за всеки цитиран влак.
3. Отклонение от графика. За целта трябва да сте информирани за евентуални временни и постоянни изменения на графиците с телеграми. При големи закъснения по възможност и причините.
По 2-ра точка час на пристигане и заминаване пиша при пътувания, а иначе сверявам с електронния пътеводител и от там ако има закъснение записвам с колко е закъснял дадения влак. Иначе наистина смятам предложението на Сашо за добро - ако не се пише нищо да се смята, че е навреме.
По 3-та точка не схванах какво точно имаш в предвид, но предполагам да се следи разписанието в електронния пътеводител и да се пресмята закъснението.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Е този същия 463 скочи за малко на 139 км/ч и за съвсем мъничко на 142 км/ч. Ама като Тошко е Тома Неверни....kgeorgiev написа:На 21.02.2010 44 111 в междугарието ПЛ Чб по данни на GPS постигна скорост около 122 км/ч с влак №463
ПС: имам видеозапис.


Информация
Модератори