
Глобален модератор
Много интересно става когато влак задейства АПУ, спре и са върне назад (случай от практиката). АПУ-то остава задействано и пред спуснатите бариери колите чакат Годо. Нормализирането става след дълги разправии и обяснения по телефона.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Да. Все пак от снимки на пултове на ОИ се забелязват бележки от сорта на "Нареди ли на прелеза?"07 написа:Аз за това сложих "усмивка"...bdz46 написа:Ще е безсмислено... Не всеки ден влаковете се счупват точно преди прелези.
КОгато прелеза е с "пазач" кой му нарежда да свали бариерите - рък. движение на близката гара?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Това може би е невъзможно , тъй като когато дойде помощната машина тя ще задейства насрещната токова верига която е преди звеното за нормализиране в обратна посока и прелеза дефакто ще е активиран от 2-те страни едновременно .bdz46 написа:Интересно е и когато влак спре между предпрелезния светофор и АПУ и му дойде помощна машина - АПУ се нормализира от помощната машина и тя минава през незадействан прелез. В образеца обаче нищо не пише за това.
Е да де но я си представи по 86та - Рък.Движение на Сарафово нарежда прелезите до ст.Нефтохимик и до Ел.пром. разстоянието е 10-11 км а влака се движи с 15 км/ч.... определено не се чака 1часNikss написа:Да. Все пак от снимки на пултове на ОИ се забелязват бележки от сорта на "Нареди ли на прелеза?"07 написа:Аз за това сложих "усмивка"...bdz46 написа:Ще е безсмислено... Не всеки ден влаковете се счупват точно преди прелези.
КОгато прелеза е с "пазач" кой му нарежда да свали бариерите - рък. движение на близката гара?
Не. Прелеза не може да се активира от двете страни, защото активиращите го релета взаимо прекъсват веригите си. Иначе отминаващия влак също ще активира АПУ, когато мине обратния предпрелезен светофор.
Ама не ми се рови сега в схеми за останалото.
Ама не ми се рови сега в схеми за останалото.
Прелезопазачът спуска бариерите 5 мин преди очакватото преминаване на влака, ако обхода от изпращащата гара е повече от 5 мин.07 написа:Е да де но я си представи по 86та - Рък.Движение на Сарафово нарежда прелезите до ст.Нефтохимик и до Ел.пром. разстоянието е 10-11 км а влака се движи с 15 км/ч.... определено не се чака 1час

Влака не може да "се счупи" между прелеза и предпрелзния светофор ли? В случая предпрелзния светофор от другата страна няма да мига и помощната машина ще приближи прелеза с 15 км/чkerchev написа:не пише поради простата пречина,че това няма как да стане при работеща ОИbdz46 написа:Интересно е и когато влак спре между предпрелезния светофор и АПУ и му дойде помощна машина - АПУ се нормализира от помощната машина и тя минава през незадействан прелез. В образеца обаче нищо не пише за това.

НЕЗНАМ ЗА КАКВА ГАРОВА ЦЕНТРАЛИЗАЦИЯ ГОВОРИШ КОЛЕГА НО ПРИ ТАЗИ КОЯТО ПОЗНАВАМ (РУСКА ЗА МАЛКИ ГАРИ С ДЦ)ПОМОЩНА МАШИНА МОЖЕ ДА ИЗЛЕЗЕ САМО ПРИ МЕСТНА МАНЕВРА,А ТОГАВА ПРЕЛЕЗА Е ЗАДЕЙСТВАН И КАТО СЕ ИМА В ПРЕДВИД ЧЕ ВСИЧКИТЕ БЪЛГАРСКИ ЦЕНТРАЛИЗАЦИИ СА ПРЕПИСАНИ ИМЕННО ОТ НЕЯ ПРОСТО НЕ ВИЖДАМ КАК ЩЕ СТАНЕ.07 написа:Влака не може да "се счупи" между прелеза и предпрелзния светофор ли? В случая предпрелзния светофор от другата страна няма да мига и помощната машина ще приближи прелеза с 15 км/чkerchev написа:не пише поради простата пречина,че това няма как да стане при работеща ОИbdz46 написа:Интересно е и когато влак спре между предпрелезния светофор и АПУ и му дойде помощна машина - АПУ се нормализира от помощната машина и тя минава през незадействан прелез. В образеца обаче нищо не пише за това.
АКО БЪРКАМ НЕЩО СЕ ИЗВИНЯВАМ ВСЕ ПАК ИЗМИНАХА ДОСТА ГОДИНИ ОТ КАКТО НАПУСНАХ ЖЕЛЕЗНИЦАТА ЗАРАДИ ПУСТИТЕ ПАРИ
аз пък искам нещо да питам за АПУ-тата и предпрелезните светофори.
Интересува ме, когато даден прелез се намира в района на гарата (между входния светофор и стрелките, непосредствено до тях), предполагам предпрелезен светофор не се слага откъм гарата, тъй като изходните изпълняват такава функция. Но конкретното ми питане е откъм междугарието слага ли се предпрелезен светофор в този случай или не?
Интересува ме, когато даден прелез се намира в района на гарата (между входния светофор и стрелките, непосредствено до тях), предполагам предпрелезен светофор не се слага откъм гарата, тъй като изходните изпълняват такава функция. Но конкретното ми питане е откъм междугарието слага ли се предпрелезен светофор в този случай или не?
Ако е между входния и стрелките, откъм междугарието прелеза се огражда от входния, т. е. изцяло е обвързан с гаровата ОТ и АПУ задейства преди отваряне на входен, изходен или маневрен светофор.
Ако АПУ е между предупредителния и входния, предпрелезен се слага само откъм междугарието, а откъм гарата се ползват отново изходните.
Ако АПУ е между предупредителния и входния, предпрелезен се слага само откъм междугарието, а откъм гарата се ползват отново изходните.
Информация
Модератори