Дали го има и сега?
А някой знае ли дали са останали някакви товарачки към Монтана и Берковица? Преди редовно имаше по няколко , спомням си през 1999 г. на Бойчиновци рано сутрин към 6:00 идваше някакъв товарен влак от страна Монтана и малко след него ( в рамките на 15-20 минути) пристигаше и композицията от Бк.
Дали го има и сега?
Дали го има и сега?
Последно промяна от VESO на Пет Фев 12, 2010 5:49 pm, променено общо 1 път.
Товарачки в участъка Монтана - Берковица няма от няколко години. Сигурен съм, че Марио най-подробно ще може да ни разкаже докога и какви влакове са се движили в този участъка от 71-ва линия. Иначе доколкото знам сега има един чифт локален товарен влак Бойчиновци - Монтана, който се движи само в понеделник, сряда и петък.
Да не е заради липсата на ТВ на ден знам само че минават 3 вертужки за ГС,желязо и още един ТВ имаше!Абе средно кам 10 товарни влака минават през Волуяк за пустинята!VESO написа:"Пустинята" не се ли нарича така , заради пустинния пейзаж и абсолютната липса на населено място в този район , а не че имало малко товарни влакове? Поне аз това знам.А и влаковете хич не са малко - цялото товарно движение по 5-та минава оттам.
Малка скорост, отегчително голям обход, еднообразен пейзаж и далеч от цивилизацията.
Има 2-3 села покрай линията, ама си е пустош.
Като минете няколко пъти от там и ще разберете защо се казва така.
Това е за голямата пустиня - Разменна - Батановци. Там влакове има доста, но почти всички са от Рн към Бат. В обратна посока най-много 1-2 влака на ден или дори 1 влак на 2-3 дни.
Иначе под същото нарицателно е известна и цялата линия Волуяк - Перник по почти същите причини.
Има 2-3 села покрай линията, ама си е пустош.
Като минете няколко пъти от там и ще разберете защо се казва така.
Това е за голямата пустиня - Разменна - Батановци. Там влакове има доста, но почти всички са от Рн към Бат. В обратна посока най-много 1-2 влака на ден или дори 1 влак на 2-3 дни.
Иначе под същото нарицателно е известна и цялата линия Волуяк - Перник по почти същите причини.
Понеже нямам разписание на товарните влакове , имам въпрос относно номерата на два от тях , а това , което знам за тях е следното:
1. 10263 тръгва от Стм в 12:34.В междугарието до Ткл , или на самата гара се разминава с товарачка , която може би към 12:25-12:30 е тръгнала от Пловдив.
2. 10263 е пристигнал в Пловдив и докато се чака 8613 на 3-ти коловоз , по 2-ри преминава товарен влак от посока СФ (приблизително 12:59-13:00) , който се движи преди бързия за Варна.
Някой знае ли номерата на тези товарачки? Засичам ги както в делнични , така и в почивни дни.
1. 10263 тръгва от Стм в 12:34.В междугарието до Ткл , или на самата гара се разминава с товарачка , която може би към 12:25-12:30 е тръгнала от Пловдив.
2. 10263 е пристигнал в Пловдив и докато се чака 8613 на 3-ти коловоз , по 2-ри преминава товарен влак от посока СФ (приблизително 12:59-13:00) , който се движи преди бързия за Варна.
Някой знае ли номерата на тези товарачки? Засичам ги както в делнични , така и в почивни дни.
И да имаш, няма да ти свърши работа. Отклоненията са в часове.VESO написа:Понеже нямам разписание на товарните влакове...
Няма как да знаем, защо те минават когато си искат.VESO написа:Някой знае ли номерата на тези товарачки?
Това, че си засякъл да минават няколко пъти по едно и също време е чиста случайност.
За 4 години ми се е случвало само веднъж товарен влак да се движи навреме. Даже бяхме 2 мин преди време и спряхме на Бригадир за 1 мин, че 60201 не беше стигнал Храбърско.
Тошко е много прав. Всеки ден товарачките се движат различно - давам пресен пример - влакът е 20621 (бившият 20623), тръгващ от Мездра след като Янтрата замине за София (07:55 ч.) и върви преди 2611, на Чб спира за 30-40' за прикачване/разкачване на вагони и изчакване надминаване от 2611 и продължава за ГО-ПП. Да обаче не всеки ден върви преди 2611, някой път върви след 20101. Всичко е относително и зависи от тонажа, състава и се решава на момента как ще се движи. Все пак и скоростите не са от най-високите, та всичко трябва да се предцени.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Товарните влакове тръгват, когато станат готови. Никой за никъде не ги бърза и никой не гледа разписанието.
Някои ТВ изобщо не се движат, други се движат под някакъв произволен номер, останал свободен...
Пресен пример - миналата седмица карахме ДТВ 50511 от Илиянци до Перник разпр. Справка в КР веднага ще покаже, че този влак се движи от Станянци до Голямо село и няма нищо общо с Ил и Прр.
Да, ама на Ил има вагони за Прр, истинския 50511 го няма, защото няма товар за него и вагоните на Ил получават номер 50511. Пускат се две телеграми за назначаване на 50511 от Ил до Ву и от Рн до Прр.
Резултатът - по разписание 50511 е Ста - Гс и заминава 21:50 от Ста, а реалният влак с този номер се движи от Илиянци до Прр около два часа по-рано. Единственото общо между разписанието и реалността е участъка Ву - Рн.
С МДТВ е същата работа - когато пристигнат на границата и им приключат граничните операции, тогава заминават. А някои МДТВ не се движат всеки ден и често товарни влакове за вътрешно съобщение получават свободен номер на МДТВ.
Така наскоро бяха пуснали едни продънени трошки за скраб като 40821 (който се осигурява на 69% и е до 100 км/ч).
Някои ТВ изобщо не се движат, други се движат под някакъв произволен номер, останал свободен...
Пресен пример - миналата седмица карахме ДТВ 50511 от Илиянци до Перник разпр. Справка в КР веднага ще покаже, че този влак се движи от Станянци до Голямо село и няма нищо общо с Ил и Прр.
Да, ама на Ил има вагони за Прр, истинския 50511 го няма, защото няма товар за него и вагоните на Ил получават номер 50511. Пускат се две телеграми за назначаване на 50511 от Ил до Ву и от Рн до Прр.
Резултатът - по разписание 50511 е Ста - Гс и заминава 21:50 от Ста, а реалният влак с този номер се движи от Илиянци до Прр около два часа по-рано. Единственото общо между разписанието и реалността е участъка Ву - Рн.
С МДТВ е същата работа - когато пристигнат на границата и им приключат граничните операции, тогава заминават. А някои МДТВ не се движат всеки ден и често товарни влакове за вътрешно съобщение получават свободен номер на МДТВ.
Така наскоро бяха пуснали едни продънени трошки за скраб като 40821 (който се осигурява на 69% и е до 100 км/ч).
При резервирането на трасета не се ли заплаща такса на НК " ЖИ" ? Какъв е смисъла от заявяването на много товарни влакове , които така или иначе не се изпълняват ? Това не товари ли финансово излишно БДЖ ? Как всъщност .....Напират в мен едни въпроси , който не мога да формулирам смисленно !?!
Извинявам се !
Извинявам се !
Информация
Модератори