
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
От понеделник ще забоботят фадроми и багери край гара Крумово, с което стратира реалното строителство на най-скъпия бг инфраструктурен обект. Нека припомним,че трасето е проектирано за минимална V=160км/h, двойно в междугаирята Катуница-Поповица и Първомай-Ябълково. Контактната мрежа и сигнализацията са разчетени за 200 км/час-скорост предвидена за достигане 2012-2015 год.
НАЙ-СЕТНЕ! А това за 160-km/h ми звучи още по-приятно.
Надяваме, и от София до Пловдив да постегнат линията и оттам да минават влакове със 160 km/h. Нали сме Европейци?
Лоша новина за автобусния транспорт. 



Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Дотогава сигурно ще има нови локомотиви и нови вагони. В момента има вагони за 160 km/h и това се 50 серия - купени втора ръка от Германия и са купейни. Спалните и инвалидните са за 160.
Реално си имаме локомотиви за 160 km/h. На локомотивите серия 44/45 конструктивната скорост е 180 km/h и спокойно могат на 15-20 машини да сложат редуктори за 160 km/h и те ще обслужват само международни, бързи, ускорени бързи и пътнически влакове. Но дотогава има време. Нека първо се приключи с ремонта и тогава ще се мисли по въпроса.
Реално си имаме локомотиви за 160 km/h. На локомотивите серия 44/45 конструктивната скорост е 180 km/h и спокойно могат на 15-20 машини да сложат редуктори за 160 km/h и те ще обслужват само международни, бързи, ускорени бързи и пътнически влакове. Но дотогава има време. Нека първо се приключи с ремонта и тогава ще се мисли по въпроса.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Благодаря за информациятаrexkos написа:Дотогава сигурно ще има нови локомотиви и нови вагони. В момента има вагони за 160 km/h и това се 50 серия - купени втора ръка от Германия и са купейни. Спалните и инвалидните са за 160.
Реално си имаме локомотиви за 160 km/h. На локомотивите серия 44/45 конструктивната скорост е 180 km/h и спокойно могат на 15-20 машини да сложат редуктори за 160 km/h и те ще обслужват само международни, бързи, ускорени бързи и пътнически влакове. Но дотогава има време. Нека първо се приключи с ремонта и тогава ще се мисли по въпроса.

Локомотивите 46 1хх са за 160км/чrexkos написа:Дотогава сигурно ще има нови локомотиви и нови вагони. В момента има вагони за 160 km/h и това се 50 серия - купени втора ръка от Германия и са купейни. Спалните и инвалидните са за 160.
Реално си имаме локомотиви за 160 km/h. На локомотивите серия 44/45 конструктивната скорост е 180 km/h и спокойно могат на 15-20 машини да сложат редуктори за 160 km/h и те ще обслужват само международни, бързи, ускорени бързи и пътнически влакове. Но дотогава има време. Нека първо се приключи с ремонта и тогава ще се мисли по въпроса.

Администратор
46 000 - 130 km/h
46 100 - 160 km/h
46 200 - 150 km/h
46 100 - 160 km/h
46 200 - 150 km/h

Един вагон, ама пълен! (4627)

125 километра от територията на област Хасково ще бъде използвана за обект “Реконструкция, модернизация и електрификация на ЖП линията Пловдив -Свиленград”.
Трасето ще засегне над 3000 частни имота – това стана ясно днес на провелата се среща в Областна администрация Хасково между експерти от Национална компания “Железопътна инфраструктура”, Заместник областния управител Господин Георгиев и специалисти по собствеността към общините Свиленград, Харманли, Димитровград, Хасково, Симеоновград и Любимец. На заседанието присъстваха и служители от Агенцията по кадастъра.
Обсъждани бяха учредителните процедури, които касаят общинските администрации и се потърси съдействие от областния управител в определени области, така че процедурите по отчуждаването на земите да приключат в максимално бърз срок.
Търгът за изпълнението на втората фаза на проекта , касаеща област Хасково, вече е обявен и крайният срок за подаване на оферти е 25 април.
Процедурата по отчуждаването е разделена на две части. Първата се отнася до земеделските земи на базата на утвърдени планове от Министъра на регионалното развитие. Втората част се отнася до одобряването на подробните устройствени планове за населените места в съответните общини.
Проектът е от изключително значение за повишаване на конкурентоспособността на българските железопътни компании при извършването на превози на пътници и товари в страната, както и от Западна Европа през България за Близкия Изток.
Главната цел на проекта е да осигури развитието на железопътната транспортна инфраструктура на Република България като част от Транс-европейските коридори ІV и IX, да допринесе за повишаване качеството на обслужването в този сектор като резултат да доведе до повишаване на конкурентноспособността на железопътния транспорт на страната и интегрирането му в европейската транспортна мрежа.
Трасето ще засегне над 3000 частни имота – това стана ясно днес на провелата се среща в Областна администрация Хасково между експерти от Национална компания “Железопътна инфраструктура”, Заместник областния управител Господин Георгиев и специалисти по собствеността към общините Свиленград, Харманли, Димитровград, Хасково, Симеоновград и Любимец. На заседанието присъстваха и служители от Агенцията по кадастъра.
Обсъждани бяха учредителните процедури, които касаят общинските администрации и се потърси съдействие от областния управител в определени области, така че процедурите по отчуждаването на земите да приключат в максимално бърз срок.
Търгът за изпълнението на втората фаза на проекта , касаеща област Хасково, вече е обявен и крайният срок за подаване на оферти е 25 април.
Процедурата по отчуждаването е разделена на две части. Първата се отнася до земеделските земи на базата на утвърдени планове от Министъра на регионалното развитие. Втората част се отнася до одобряването на подробните устройствени планове за населените места в съответните общини.
Проектът е от изключително значение за повишаване на конкурентоспособността на българските железопътни компании при извършването на превози на пътници и товари в страната, както и от Западна Европа през България за Близкия Изток.
Главната цел на проекта е да осигури развитието на железопътната транспортна инфраструктура на Република България като част от Транс-европейските коридори ІV и IX, да допринесе за повишаване качеството на обслужването в този сектор като резултат да доведе до повишаване на конкурентноспособността на железопътния транспорт на страната и интегрирането му в европейската транспортна мрежа.

Глобален модератор
Блаженни са Вярващите!!! Но все пак от Вашите писания, в Божиите уши!!!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Въпросът е колко време ще отнеме отчуждаването на имотите,които попадат в регулационния план на линията.И дали разни баби и дядовци и/или техните синове и внуци,няма да се опитат всячески да се противопоставят на това действие.Все пак тези процедури са свързани с огромна бюрокрация-общински съвети,кметове,поземлени комисии,нотариуси....
Процедурата по отчуждаването е разделена на две части. Първата се отнася до земеделските земи на базата на утвърдени планове от Министъра на регионалното развитие. Втората част се отнася до одобряването на подробните устройствени планове за населените места в съответните общини.

Глобален модератор
Защо ли толкова прилича на Дунав мост-2, или на авто магистрала Тракия!?!?
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори