Значи били е 4:30-5часа сутринта няма движение,няма шум като приближава влак наи-малкото ше го чуеш и да не е подал сигнал ВНИМАНИЕ пак трябва буквално да си глух за да не чуеш идващия ТВ + това и прожектора е светил също няма как да не го видиш!Вината си е чисто и просто на фирма ТИТАН и господинът(собственик) на почистващата фирма не може да твърди че всичките му шофьори имат професионален опит зад волана и не правят нарушения,защото в днешно време всеки един шофьор на МПС прави нарушения каквито и да са!Nikss написа:Втората снимка с кабината... нямам думи просто. По неофициална информация скоростта на влака преди прелеза е била 52 км/ч при допустими максимално 60 за участъка, а удара е станал с 48 км/ч тъй като е имало екстрено задържане. Интересно как не е забелязано, че приближава влак - все пак прожекторите осветяват много добре и би трябвало от далече да се вижда, че приближава ЖПС. Дори и да беше в крива прелеза пак щеше поне малко да се вижда, но тук е права и от "ТИТАН" не могат да предявяват никакви претенции, че техният работник не е нарушил правилника за движение по пътищата. Предполагам сигнал "Внимание" не е подаден, все пак е нощ и линията преминава през жилищен квартал. В такива ситуации биеш гъбата (ако имаш време биеш и екстрено) и отиваш в машинното. Но тук просто ударът е бил неизбежен. От ударът кабината е стигнала чак до апаратния шкаф и дочух, че за да извадят г-н Б. Георгиев (мир на душата му) са рязали кабината.
skype:jokera_152
Именно... няма как да не се забележи и чуе, че приближава влак.elektrovoz46 написа:Значи били е 4:30-5часа сутринта няма движение,няма шум като приближава влак наи-малкото ше го чуеш и да не е подал сигнал ВНИМАНИЕ пак трябва буквално да си глух за да не чуеш идващия ТВ + това и прожектора е светил също няма как да не го видиш!Вината си е чисто и просто на фирма ТИТАН и господинът(собственик) на почистващата фирма не може да твърди че всичките му шофиори имат професионален опит зад волана и не правят нарушения,защото в днешно време всеки един шофиор на МПС прави нарушения каквито и да са!Nikss написа:Втората снимка с кабината... нямам думи просто. По неофициална информация скоростта на влака преди прелеза е била 52 км/ч при допустими максимално 60 за участъка, а удара е станал с 48 км/ч тъй като е имало екстрено задържане. Интересно как не е забелязано, че приближава влак - все пак прожекторите осветяват много добре и би трябвало от далече да се вижда, че приближава ЖПС. Дори и да беше в крива прелеза пак щеше поне малко да се вижда, но тук е права и от "ТИТАН" не могат да предявяват никакви претенции, че техният работник не е нарушил правилника за движение по пътищата. Предполагам сигнал "Внимание" не е подаден, все пак е нощ и линията преминава през жилищен квартал. В такива ситуации биеш гъбата (ако имаш време биеш и екстрено) и отиваш в машинното. Но тук просто ударът е бил неизбежен. От ударът кабината е стигнала чак до апаратния шкаф и дочух, че за да извадят г-н Б. Георгиев (мир на душата му) са рязали кабината.![]()
![]()
![]()
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Прелез е все пак.... трябва да си сигурен че не идва влак.... няма да забравя как е приятел, професионален шофьор намаляше и се оглеждаше на прелеза до ВинПром Поморие дори и след като линията беше извадена.... "Прелез е...." му бяха думите....bdz46 написа:В силен нощен снеговалеж, от топлата кабина на камиона, влакът не е чак толкова видим.
Аз като професионален шофьор мога да кажа че вината е на шофьора,защото в ППзДВП е ясно написано черно на бяло "При преминаване през ЖП прелез водачът е длъжен да спре независимо от сигналните показания и да се увери че преминаването през прелеза е БЕЗОПАСНО",а при спуснати бариери да се опиташ да преминеш си е чисто самоубийство както в случая.
50% ако не и повече шофьори не спазват правилника за движение на МПС, а тези който го спазват се броят на пръстиpepino1990 написа:Аз като професионален шофьор мога да кажа че вината е на шофьора,защото в ППзДВП е ясно написано черно на бяло "При преминаване през ЖП прелез водачът е длъжен да спре независимо от сигналните показания и да се увери че преминаването през прелеза е БЕЗОПАСНО",а при спуснати бариери да се опиташ да преминеш си е чисто самоубийство както в случая.
Администратор
Проблема у нас е, че шофьорите са свикнали да нарушават де що могат да нарушат правилата. Ако няма камери или патрул на КАТ, шмугват се между бариерите и си минават като пичове. И се гордеят с това.
Според мен трябва една кампания с подомщта на КАТ, медиите, НКЖИ и БДЖ, която кампания да разясни какво се случва като минеш на прелез и те връхлети влака.
Според мен трябва една кампания с подомщта на КАТ, медиите, НКЖИ и БДЖ, която кампания да разясни какво се случва като минеш на прелез и те връхлети влака.
Напълно съгласен и да има солидни глоби за нарушителя!lok45111 написа:Проблема у нас е, че шофьорите са свикнали да нарушават де що могат да нарушат правилата. Ако няма камери или патрул на КАТ, шмугват се между бариерите и си минават като пичове. И се гордеят с това.
Според мен трябва една кампания с подомщта на КАТ, медиите, НКЖИ и БДЖ, която кампания да разясни какво се случва като минеш на прелез и те връхлети влака.
skype:jokera_152
Днеска застанах до един прелез за да изчакам два влака на БЖК които минават по това време и да ги щракна.Малко след това устройството започна да свири а бариерата да се спуска.И точно когато се спускаше се зададе един глупак с голф 2-ка.Така стана че края на бариерата цапардоса предното стъкло на голфа,а ония спря колата между бариерата и линията и слезе да пита тези които бяха зад него дали като е минавал бариерата е била спусната.........Минутка след това каруца натъпкана с роми мина покрай всички спрели коли и пресече не през прелеза(защото просто нямаше как)а направо през релсите.....А когато влака мина през прелеза мажду него и предницата на голфа имаше не повече от две педи разстояние.
и полицията извършва нарушения в правилника за движение, за това и те се са "света вода ненапита" 
Не съм съгласен, че е до старите шофьори... Въпросът е до съзнание (основно) и до научаване... Аз не се имам за стар шофьор, въпреки активното ми каране от почти 14 години... Но видя ли прелез със спуснати бариери - чинно си чакам... Ако вече почакам повече от десет-петнадесет минути и не е минало никакво железопътно превозно средство, тогава слизам и оглеждам до където и колкото е възможно дали се задава такова... А ако има втори човек в колата - изпращам него... Едва след това си позволявам да мина при спуснати бариери, с асистенция... Дали съм прав или греша, вие кажете...pepino1990 написа:Старите шофьори го спазват,всички останали,дето вчера са взели книжки се мислят за Шумахери.
Няма да забравя, преди 12-13 години какво правеха някои от постовите стрелочници от първи (или втори беше) пост на гара Хап... Имаше ръчни бариери в границите на гарата... Чието заключване в свалено положение беше обвързано с централизацията и нареждането на редовни маршрути... Нощно време пускаха бариерите, заключваха с ключа в свалено положение в апарата на централизацията и лягаха да спят... Цяла нощ бариерите бяха свалени, местните си знаеха... И понеже бяха дълги, през цялото платно, трябваше бариерата да се вдигне на ръка и да се мине... Луда работа...! Там поне линията е в права, видимост има на километри, пресичат се първо второстепенните коловози и тогава главния, което никак не оправдава ситуацията, но... Хората нямаха избор...
В една друга тема някой спомена, че не е позволено, от някакъв нормативен документ, да се монтират бариери през цялото пътно платно... Което до голяма степен би могло да предотврати незаконното преминаване при спуснати бариери (поне според мен)... Та има ли някой идея кой е нормативния документ и защо го забранява, каква е логиката...?
Но определено има нужда от обществена разгласа по масовите медии... Болшинството от шофьорите и идея си нямат какво може да им се случи, ако колата им бъде ударена от локомотив... А из интернет има много такива клипчета... Спомням си дори един нарочно направен клип с Рено Еспейс... Въпроса е, че медиите не се хващат да разгласят образователните клипове за катастрофите, какво остава да се направи така, че да се алармира и за този проблем с преминаването на прелезите...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...
Информация
Модератори