Аз пък никога не съм попадал на подобен вагон от серията. Но редовно попадам на такива от други серии с всякакви стряскащи шумове и вибрации.Nikss написа:Съгласен съм, но да оправят талигите на 74. Не, че пътят е в най-доброто състояние и, че вагоните ще оцелеят в перфектно състояние до следващата ревизия (доколкото знам на 200 000 км се прави ревизия, може да греша, не съм сигурен), но поне да ги прегледат и да отстранят проблемите.
Вагон серия 74 е и единственото возило, с което съм пътувал като на облак в междугарието Пзк - Ог, където е един от най-разбитите пътища изобщо. Всичко друго там е като пред разпадане.

Акредитиран фотограф
попринцип вагони серия 47 са винаги най-топли, в някой от тях не може да се стой, защото е много горещо 


Честно казано даже ми беше домъчняло за ветераните 47-ма серия, понеже повече от половин година не бях пътувал с тях. Явно е, че доста съм се радвал на 47-цата, при положение че съм избрал да уважа нея, въпреки наличието на хубави 74-ки отпред. Е такива вагони вече рядко се срещат по нашите "географски ширини" и носталгията си казва думата. Русенци, дайте ни насам вашите 47-ци, пък в замяна ние ви даваме нашите "любими" exDB-та.Vancho написа:Спомнихте ли си у ваше село какво е това кокошарник 47 серияЯвно подмяната на 43 със 74 по втора си казва думата по пета


Акредитиран фотограф

Информация
Модератори