Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз му се обадих на Ванчо и предположих , че ще се върнат с 383.Както е и станало.Ванчо беше написал , че в тях са се качвали хора. А колкото до бройката , "Сл. бряг" беше с четири 97-ци в композицията , като прибавим и тези , стават общо 7 вагона от серията в движение. А общо май бяха 11.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:Аз му се обадих на Ванчо и предположих , че ще се върнат с 383.Както е и станало.Ванчо беше написал , че в тях са се качвали хора. А колкото до бройката , "Сл. бряг" беше с четири 97-ци в композицията , като прибавим и тези , стават общо 7 вагона от серията в движение. А общо май бяха 11.
12 бяха купени, но само 10 бяха в експлоатация - два бяха предназначени за резервни части
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Сега видях по - обстойно снимката на Rexkos и имам питане: защо международният е приет там? Обикновено в Червен бряг идва на 1-ви коловоз.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ако са имали проблеми със стрелките..
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Нямам идея защо са го приели на 5-ти. Половин час по-късно 2613 си беше приет както обикновено на 1-ви коловоз.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес 2613 е с композиция от купейни вагони както следва: фургон, второкласен (50), второкласен (74), бюфет, първокласен (40) и 2 второкласни (74). Някой има ли представа какво е станало с любимите ни exDB-та. :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:Днес 2613 е с композиция от купейни вагони както следва: фургон, второкласен (50), второкласен (74), бюфет, първокласен (40) и 2 второкласни (74). Някой има ли представа какво е станало с любимите ни exDB-та. :lol:
Вероятно са се сетили, че не стават за далечни влакове!
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Дано наистина е така, а не само временно решение!
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

А, дано а екс-дб да ги пратят на пътниците по 4-та :lol:, мечти :roll: .
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Saruman написа:А, дано а екс-дб да ги пратят на пътниците по 4-та :lol:, мечти :roll: .
Не се залъгвай ще си умрем с мечтите.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес проучих как стоят нещата с 2613/2612. Старите "обновени" композиции (пет вагона серия 43) са пратени по 7-ма линия на влакове 7620/7625 и 7630/7631, а тези на 2613/2612 са заменени с варненски купейни вагони серия 74. Най-сетне да се намери някой трезвомислещ човек в тази железница и да осъзнае, че тези вагони са изключително неудобни за влакове на дълги разстояния. Сега остава да се оправят композициите на 3621/3622 и 8615/8610 и всичко ще е на шест. 8)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Многократно съм писал по въпроса, може би има резултат. Дайте да пишем и за 8615/3622.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Браво Иво, резултатът е повече от задоволителен. Сега иде ред на 3621/8610 и 8615/3622. :twisted:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За Видин е добра идея , тъкмо в Северозападна България да пътуват с тях.
Влакове като "Ломската красота" и "Благоевградската прелест" следва да бъдат с exDB , но в никакъв случай такива като 3621 / 3622 и 8610 / 8615.Добре би било да се помисли за зачисляване на 43-ки във Варна (както се зачислиха в Пловдив) , за да се използват на 9620 / 9623 и евентуално 2655 / 2654.В композициите на 8613 и 8612 понякога наблюдавам пък 45-ца в директната група за Бургас Такъв вагон редовно има при 8610 и 8615.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:В композициите на 8613 и 8612 понякога наблюдавам пък 45-ца в директната група за Бургас.
Известно време в композициите на 8613 и 8612 имаше вагон 45-та серия, обаче миналата седмица същият беше заменен с 50-ка. На този чифт влакове пътуват 3 едни и същи композиции вече в продължение на няколко седмици по схемата 8613/8626/10121/10114/8627/8612/292/10203 и все ги редуват едни същи. След пристигането на влак 10203 се почиства и отново заминава за Бургас с 8613. Две от композиците са съставени четири второкласни 74-ки и една първокласна 50-ка, докато на третата се мъдрят три доста неугледни и мръсни второкласни 50-ки, първокласна 40-ка и една що годе прилична 74-ка. Например днес композицията, която ми е до болка позната от почти ежедневните пътувания с 10203 с названието "Композицията с многото 50-ки" днес е за Пловдив по тъй вече известната "тристранна схема" 10121/10263/10114. След три дни (в понеделник) същата композиция отново ще е на пътника за Пловдив.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация