Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Поне 2 машини ще възкръснат иначе тук в Сф щяха да се ползват за части.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

45-172 вчера ми взема здравето.Зарядното дава 80V, токът 50А.Наложи се то да се демонтира и смяна на магнитния усилвател.Сега вече дава 50V и 10 А заряд.За пръв път ми се случва да сменявам магнитен усилвател при условие,че всички негови негови връзки са здрави.Явно вътре бобините са дали фира.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Миналия месец при вдигане на пантографа го вдигаше до 80 волта за момент.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

44142 написа:Миналия месец при вдигане на пантографа го вдигаше до 80 волта за момент.
Е дано не го прави повече така.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

44 074 е в депо Подуене - изпушил спомагателен изправител 220 и отчасти 020.
Ебати подемния ремонт :? .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Гледам в графика на депо Подуене е писана 44.140 е писана за утре 11.02.2010г. на 363/360 явно вече е готова.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

44.123 написа:Гледам в графика на депо Подуене е писана 44.140 е писана за утре 11.02.2010г. на 363/360 явно вече е готова.
Там не гледай какво пише, не е вярно.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От какво да е готова 140?
Тя си работи.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

bdz46 написа:От какво да е готова 140?
Тя си работи.
До колкото знам беше КР в Дупница ако не се лъжа.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Мне. Трябваше да бъде, но за сега и се размина.
В Дупница беше 44 074.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

КР, но в Мездра. Накрая отнесе протокол и тръгна. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

45 152 е вдигната за двигатели - 1 и 4-ри с изолация нула. Предполага се, че утре ако няма други проблеми ще излезе.
44 074 също ще е най-рано утре поради изникнали още дефектирали възли.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 152 от снега ли изолацията е 0 или от прекалено каране без вентилация.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Вчера 152 беше 511/510.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес 44 076.8 се прибира в Сф с вл.8610 :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация