Отварям тази тема,не само за вече бракувания състав,но и този,който го чака тази тежка участ.Години наред локомотивните единици и мотриси съвестно са упражнявали своите задължения,но идва период,в който неизменно настъпва краят.Най-често такъв,какъвто не го очакват.Нека тук да пишем и за единиците,които по една или друга причина са в постоянна изолация от доста време и не се знае дали някога ще дочакат да се появят отново на хоризонта,потраквайки с талиги и колооси по железните ни пътища."Обезкостени",разграбени,олющени,криещи се най-често зад някоя ограда,те предизвикват съжаление и недоумение у всеки,които минава покрай тях,поставяйки куп въпроси,на които е трудно или почти невъзможно да се отговори.С Bdz_bg решихме да проведем частична кампания да се заснеме и фотографира това,което все още е останало и не е нарязано.
Искам да представя на форума една група локомотиви,заснети днес в депо Пловдив,за които почти никой не се сеща и потънали в храсти и буреняци,през зимата затрупани от сняг,бавно,но сигурно потъват в забрава.
Разделям групата на дизелова и електрическа тяга.Представители на дизеловата са следните машини:
Серия 06-00:
06022-6
06036-8
06047-5
06050-9
06088-9
Серия 07-00:
07007-8
07009-4
07-15-брак още със стария номер
сравнително запазената табела на 07-15
07017-7
07018-5
07022-7
07037-5
Серия 52-00
55016-3
52022-1
52032-8
52068-4
52078-3
Другата група са електрическите локомотиви.Тъй като техният брой не е толкова голям,ще изброя общо за всички.Някои от тях не се водят брак,а изолация,но до колко време ще продължи тя,никой не знае,още повече,че от тях прогресивно изчезват части.Ето някои от тях:
43304-5
44057-8
44097-4
45167-4
Преди време някой от форума попита за 527 и 534 в какво състояние са.Ето снимки на двете машини.Само да кажа,че от първоначалния оглед,на първата вече липсват каретките на пантографите,може да има и други неща,но нямах време за повече подробности.
43527-1
43534-7
От Електрическите мотрисни влакове се натъкнах на 2 от тях:
32087-9+32088-7
32149-7+32150-5
От снимките отсъстват 52021-3 и 32039-0+32040-8,които в общи линии са на същото положение-не се водят брак,но от тях изчезват все повече части,което прави бъдещото им възстановяване на практика невъзможно.
Толкова от мен.Ако някой разполага с инфо и снимки от другите депа,нека да ги пуска тук.Темата е отворена за коментари,ще помоля админа или някой от модераторите да я присъедини към важните.
Искам да представя на форума една група локомотиви,заснети днес в депо Пловдив,за които почти никой не се сеща и потънали в храсти и буреняци,през зимата затрупани от сняг,бавно,но сигурно потъват в забрава.
Разделям групата на дизелова и електрическа тяга.Представители на дизеловата са следните машини:
Серия 06-00:
06022-6
06036-8
06047-5
06050-9
06088-9
Серия 07-00:
07007-8
07009-4
07-15-брак още със стария номер
сравнително запазената табела на 07-15
07017-7
07018-5
07022-7
07037-5
Серия 52-00
55016-3
52022-1
52032-8
52068-4
52078-3
Другата група са електрическите локомотиви.Тъй като техният брой не е толкова голям,ще изброя общо за всички.Някои от тях не се водят брак,а изолация,но до колко време ще продължи тя,никой не знае,още повече,че от тях прогресивно изчезват части.Ето някои от тях:
43304-5
44057-8
44097-4
45167-4
Преди време някой от форума попита за 527 и 534 в какво състояние са.Ето снимки на двете машини.Само да кажа,че от първоначалния оглед,на първата вече липсват каретките на пантографите,може да има и други неща,но нямах време за повече подробности.
43527-1
43534-7
От Електрическите мотрисни влакове се натъкнах на 2 от тях:
32087-9+32088-7
32149-7+32150-5
От снимките отсъстват 52021-3 и 32039-0+32040-8,които в общи линии са на същото положение-не се водят брак,но от тях изчезват все повече части,което прави бъдещото им възстановяване на практика невъзможно.
Толкова от мен.Ако някой разполага с инфо и снимки от другите депа,нека да ги пуска тук.Темата е отворена за коментари,ще помоля админа или някой от модераторите да я присъедини към важните.
И аз се надявам,но от мястото,където бяха застанали(пред и зад тях в компанията на изолирани машини),шансовете да минат в редовно движение са малки.За 057 не съм казал,че е зарязана и разграбена,а поддържам мнението,че тя спада към тази група машини,които са в изолация.
Кога за последно си видял 167 да се движи?
Работещ в депото ми каза,че от месеци стои отзад.
Кога за последно си видял 167 да се движи?


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Много голяма изненада за 45167. До преди 2 седмици се движеше. Въпроса е какво ще я правят. Преди няколко год на 167 беше направен СР в ГО, след това и се направи ГПР в ПО. По план следва КР но зависи кой. Възможно е да чака ред и с протокол да и направят ГПР. 057 и 097 чакат КР2. Пак са 100 пъти по запазени ПО спрени маш от СФ.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
От снимка наистина не може да се види на какво точно дередже са локовете, но се надявам малко от всичките тези изброени да идат за брак. Особено повечето седмици бяха в много добро състояние отвън. как може да изчезват части, тези локове 24 на ден на открито ли седят, не могат ли да ги приберат някъде. Така нито някой ще краде ни то ще са изложени на климата. Ако има и малко подредба, а не просто изоставяне по крайните коловози в депото няма да ходят за брак толкова локове. 

Мисля,че има наша 06-00-ца в Ст.Загора,но там стои повече от 6 месеца.Утре ще попитам за номера и.А от 07-00-ците,ако ти кажа колко наши са в редовно движение,няма да повярваш: 3-те с извода( в депо По се шегуват и ги наричат не с "изводите",а с "изродите",главно заради проблемите,които дават
)106 , 123 и 124 . 064(нея я показах в другата тема) и 018. 019 е спряна за навъртени километри,020 също от време на време се появява,днес беше на локалния товарен влак По-Сп.
В Горна положението е доста по-трагично-когато ходих навръх Нова година до Троян научих че само 3 са в движение-111( с извода),067(нея я видях на Ловеч,обслужва тов.влакове в участъка и колкото странно да звучи най-често я използват за предавателна маневра по клоновете на ловешките гари) и още една машина(номера и не научих),обслужваща тов.влакове в участъка Габрово-Горна Оряховица(както знаем,там от Ц.Ливада се подава помощна до Го).За русенските и варненските машини не знам как стои проблема,как е положението в София с 06-00-ците?

В Горна положението е доста по-трагично-когато ходих навръх Нова година до Троян научих че само 3 са в движение-111( с извода),067(нея я видях на Ловеч,обслужва тов.влакове в участъка и колкото странно да звучи най-често я използват за предавателна маневра по клоновете на ловешките гари) и още една машина(номера и не научих),обслужваща тов.влакове в участъка Габрово-Горна Оряховица(както знаем,там от Ц.Ливада се подава помощна до Го).За русенските и варненските машини не знам как стои проблема,как е положението в София с 06-00-ците?

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Не знаех че положението с 07-ците е толкова лошо. То как няма да е лошо като всички по читави маш са в Гърция. При нас в момента сам 06122 е ПР но е готова. Чака да спрат 06099 или 06107 понеж силовите шини на 06122 ги бяха прибрали в склада на депо СФ, но са го били разбили и са отмъкнати шините. Всички други 06-ци от сф се движат.
в движение: 06012, 06029, 06042, 06060, 06065, 06099, 06107, 06111, 06112, 06117, 06118, 06119, 06127 и 06128.
в изолация: 06121( до колкото разбрах чака комисия за да го бракуват).
лок на ПР:06122.
Брак и нарязани през есента: 06092 и 06104.
в движение: 06012, 06029, 06042, 06060, 06065, 06099, 06107, 06111, 06112, 06117, 06118, 06119, 06127 и 06128.
в изолация: 06121( до колкото разбрах чака комисия за да го бракуват).
лок на ПР:06122.
Брак и нарязани през есента: 06092 и 06104.
То и нашата 064 се върна от Гърция и сега си ближе раните.
Мисля,че най-много 07-00-ци там има на депо Дупница.Южните ни (евро)съседи искаха 123,но ние не си я даваме,понеже на нас ни трябва за обслужване на влакове по нелектрифицираните участъци,понеже липсата на DESIRO се отразява пагубно.Сам виждаш,че щом като до Панагюрище пуснаха композиция(по форума се писа),положението не е никак розово.Да не говорим,че открай време не може да се намери 10-00-ка за 18212 и сутринта от Пещера пристига "нещо",кадещо и опушващо цялата гара,а отоплителя след него само "придава" повече колоритност и спомага в дименето.За международния 490/491 пък все по-трудно се намира модернизирана 071XX-X.
При ходенето ми до Кюстендил,на гара Земен видяхме 06012-9,която правеше маневра с тов.вагони и се готвеше за обслужване на влак.Тя по-читава ли е от другите?

Мисля,че най-много 07-00-ци там има на депо Дупница.Южните ни (евро)съседи искаха 123,но ние не си я даваме,понеже на нас ни трябва за обслужване на влакове по нелектрифицираните участъци,понеже липсата на DESIRO се отразява пагубно.Сам виждаш,че щом като до Панагюрище пуснаха композиция(по форума се писа),положението не е никак розово.Да не говорим,че открай време не може да се намери 10-00-ка за 18212 и сутринта от Пещера пристига "нещо",кадещо и опушващо цялата гара,а отоплителя след него само "придава" повече колоритност и спомага в дименето.За международния 490/491 пък все по-трудно се намира модернизирана 071XX-X.
При ходенето ми до Кюстендил,на гара Земен видяхме 06012-9,която правеше маневра с тов.вагони и се готвеше за обслужване на влак.Тя по-читава ли е от другите?
Последно промяна от VESO на Пет Яну 05, 2007 1:23 am, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
06012 е в добро състояние. Лок работи в Перник понеже в Дупница нямат 07. май има 3 работещи 07 на депо Дупница, а те им трябват за двата локални. В Перник има постоянно командировани две 06-ци. една за локалния и една за ПРР. Като се счупи някой лок или стане за ревизия се изпраща маш от СФ та повредената заминава за СФ.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори