
Администратор
Редно е да се отвори тема и за тази машина, собственост на ДП-НКЖИ, ЖП секция Русе. Снегорина е двуосен, с възможност за промяна посоката на движение чрез въртящ се кош. Съоръжен е с два ротора и четири броя трошачни винтове за лед. Съоръжен е със собствена дизел - хидравлична група за задвижване на снегопочистващите механизми и дизел - двигател за движение на самоход. Максималната скорост на снегорина е 60 км/час.
Днес екип на Форум "Локомотиви", координиран от Отдел "Безопасност и контрол" при НКЖИ, Централно управление, посети ЖП секция Русе със задача "Детайлно техническо фотозаснемане на роторен снегорин". Направени са много на брой снимки, които след като се прибера в София, ще представя на вниманието на форумната аудитория.
Екипът се състоеше от две лица - Марио Евстатиев и Иван Панайотов.
____________________________
Форум "Локомотиви" изказва специални благодарности на координатора на ДП-НКЖИ, ЖП секция Русе, господин Иван Иванов, който посрещна екипа на гара Русе разпределителна и оказа пълно съдействие при изпълняване на задачата.
Днес екип на Форум "Локомотиви", координиран от Отдел "Безопасност и контрол" при НКЖИ, Централно управление, посети ЖП секция Русе със задача "Детайлно техническо фотозаснемане на роторен снегорин". Направени са много на брой снимки, които след като се прибера в София, ще представя на вниманието на форумната аудитория.
Екипът се състоеше от две лица - Марио Евстатиев и Иван Панайотов.
____________________________
Форум "Локомотиви" изказва специални благодарности на координатора на ДП-НКЖИ, ЖП секция Русе, господин Иван Иванов, който посрещна екипа на гара Русе разпределителна и оказа пълно съдействие при изпълняване на задачата.

Администратор

Администратор
Снегорина работи предимно по 9-та ЖП линия и отклонението и 91 Самуил - Силистра, където преспите и снегонавяванията създават най - чести проблеми. В критични ситуации, снегорина работи и по други ЖП линии според нуждата.gzo написа:Видно е, че се ползва, но само в района на гарата ли работи или се пуска и по-далеч ?

Администратор
Снегорина беше изключен поради ревизия на ГНА и дюзите, та нямаше как да го изкарат да се завърти. Повдигащия механизъм се намира в средата между двете оси и представлява хидравлично задвижвана система от крикове, които издигат цялото возило над релсите. С хидрокуплунг след това, зъбен механизъм завърта возилото около подвигача до противоположната посока. Механизма за въртене и подвигане е блокиран при движение и работа. Блокировката е електромеханична.bdz46 написа:Има снежец, май е поработил.
Снимахте ли повдигалото?

Администратор
Тази ревизия е аварийна, след като от "качествена" нафта, дюзите се запушили. Ама и в НКЖИ разни интересчии рекламират фирмички на свои близки с цел лична облага... А тея фирмички съответно доставят боклуци на завишени цени.zhivko88 написа:Тази ревизия не можеше ли да я направят лятото когато нужда от снегорин няма а трябваше сега когато си е най нужен и в някой случай живото спасяващ.

Администратор
Ето го и другия вид снегорин на "въоръжение" в железницата ни http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... -42-2.html

Акредитиран фотограф
С огромно закъснение за което се извинявам и моят снимков принос към роторният снегорин.
1. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=285011&cat=7307
2. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=285012&cat=7307
3. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=285013&cat=7307
1. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=285011&cat=7307
2. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=285012&cat=7307
3. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=285013&cat=7307

Администратор
Браво за хубавите снимки, Чавдаре!
Снегорина се базира по принцип в гара Самуил заради проблемите по 91-ва линия. Доколкото разбрах от персонала, доколкото разбрах при тежки случаи, снегорина се бута от ДЛ серия 07, а в нормални условия на самоход разчиства снега, за да не закъсват дезирата.
Информация
Модератори