Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

074 е "преживяла" пълна промяна :) е вече я няма и жълтата ивица.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Само 45156 остана с жълта ивица от столичните локомотиви.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

n0_aLoNe написа:Само 45156 остана с жълта ивица от столичните локомотиви.
Абе важното е да се движи безаварийно, жълтата линия лесно се прави. Стига да има луд да купи боя и да се занимава :lol:
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Според боята си личи къде е правен ремонта на последните две машини - 074 и 076. :wink:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

078 = 100 ?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Последно в кабината пишеше , че е до 100 км/ч , но не знам сега за колко е.Котвичката на Хаслера на съм я гледал , нали по - важно е какво пише в кабината.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Не говорим за преди, а за след ремонта, кой то още не е завършен. Някъде из форума се спомена че 078 се точи на нови колооси.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

От видяното в халето ще имаме 44 151 за 130км/ч и 44 078 за 100км/ч.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

45 158 влезе случаен ремонт:
- сцепена гилза на буфер;
- лош контакт на ключ І компресор І кабина;
- нагорял ключ стъклонагреватели І кабина;
Явно новите ключове не издържат на напъна - вече са сменени ключовете за компресори ІІ кабина и ключовете за осветление на коридорите в двете кабини.
И не може да се очаква друго, след като с ключ за 6 А се комутират вериги с ток 20 А.
А чешките ключове на някои машини са оригиналните от завода и работят нормално.

Друг характерен за мездренските машини кусур - вратите към машинното са декоративни.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

44198.0 Влезе за ремонт в Пд.
Земно 1-ва група.
Пробив в 022.
Не работи 1 компресор.
1-ви изглаждащ реактор много силно грее.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

По не потвърдена информация 2 мездренски лок ще заминат за СЗ и ще послужат за донори на 161 и 188. Номера още не знам.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Какво става с 44 090, преди беше абсолютна гробница - дали е минала ремонт?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Лок спря за СР. За съжаление депо ПД си е заслужило да го наричат бермудския триъгълник и от това страда също и експлоатацията. Явяват се бригади няма машини и тн.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Причините да няма машини не са една и две - липса на елементарни части и консумативи, липса на хора (целия ремонт е има няма десетина човека), трябва да споменем и това, че има и някой по некомпетентни техници на които трябва да им се ходи подир г***.В крайна сметка 90% и повече от проблемите на Подуене въобще не са в Подуене - все пак това е просто един район. Не ние купуваме части и не ние назначаваме хора.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Преди да сменят талигите на 090 с тези на 084 не я помня с лошо. На последна стружка бърз влак девет вагона го изкарва без проблеми в дъжд.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация