Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44076 е за 130. 44074 е за 100.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

lok45111 написа:
44142 написа:44076 днес бе изписана от ПР и от тази вечер ще печели.
Днес към 17 часа беше на 8-ма пред Ел. цеха вероятно за последни приготовления преди тази нощ да я опънат на служба. Преди дни приемчика Владко Салджиев не я е изписал поради проблеми по преустройството на ПИИ, но явно всичко е ОК. Според работещи в ремонта в Пд, 44 07.8 е най - добре направената от последните големи ремонти. Има доста сменяни елементи и доста бърсане и възстановяване е паднало.
Само като и видиш пълнените амортисьори и ти става ясно, че няма да изкара дълго с хубава механика. 45159 днес си замина в студено състояние за Мездра. Лок е с повреден трансформатор и е идвал да го мерят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За амортисьорите на 44 076.8 не знам, за жиците, питайте баш майстора на тъз машина:
Изображение
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44098 седи вече 6-ти ден в ПД след ТП. Причината е липса на контакти за контакторния блок на АТП-то. Как не разбраха тия от Вазов, че това е част която е нужна постоянно. На някои лок контактите се препилват и се пускат да вървят под минимума поради наличието на нови.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:44098 седи вече 6-ти ден в ПД след ТП. Причината е липса на контакти за контакторния блок на АТП-то. Как не разбраха тия от Вазов, че това е част която е нужна постоянно. На някои лок контактите се препилват и се пускат да вървят под минимума поради наличието на нови.
Контакти за АТП... НЯМА!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Тогава вазовци как искат да вървят лок. При минимум 10мм има лок с контакти 7мм, само и само да вървят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Тогава вазовци как искат да вървят лок. При минимум 10мм има лок с контакти 7мм, само и само да вървят.
10 мм си е направо дебел контакт. 6-7 мм и пътуват.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

След като през есента се запалиха няколко маш от контакти излезна заповед минимума да е 10мм ако не се лъжа.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:След като през есента се запалиха няколко маш от контакти излезна заповед минимума да е 10мм ако не се лъжа.
Ами нека някой да купи нови контакти. В момента нови няма никъде. Поръчка има, но до там. Вероятно е да са потулени заявките някъде из бюрото на голямото детенце в Сф :lol:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:45159 днес си замина в студено състояние за Мездра. Лок е с повреден трансформатор и е идвал да го мерят.
Абе що ръсите постоянно дезинформация - КОЙ ТИ КАЗА ЧЕ 45-159 Е С ПОВРЕДЕН ТРАНСФОРМАТОР :?: :evil:
Измерването показа, че трансформатора не е повреден.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dido73 написа:
44142 написа:45159 днес си замина в студено състояние за Мездра. Лок е с повреден трансформатор и е идвал да го мерят.
Абе що ръсите постоянно дезинформация - КОЙ ТИ КАЗА ЧЕ 45-159 Е С ПОВРЕДЕН ТРАНСФОРМАТОР :?: :evil:
Свиленов казва каквото пише в картона на депомайстора. А друг е въпроса кой п*т какви музевирщини е правил по нея :roll:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:
dido73 написа:
44142 написа:45159 днес си замина в студено състояние за Мездра. Лок е с повреден трансформатор и е идвал да го мерят.
Абе що ръсите постоянно дезинформация - КОЙ ТИ КАЗА ЧЕ 45-159 Е С ПОВРЕДЕН ТРАНСФОРМАТОР :?: :evil:
Свиленов казва каквото пише в картона на депомайстора. А друг е въпроса кой п*т какви музевирщини е правил по нея :roll:
Това в картона явно не е достоверно. Там може да си пише всичко с оглед експлоатацията.
Измерването не показа, че трафа е повреден. Може избирача да е повреден или ламелите му или дъската със куплунзите на избирача или дъската със пиновете на трафа за да дава късо.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Мазовирите казаха, че 2 пъти е давала газ. Други подробности незная.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Няма да познаете 44 074 каква кукла е станала... :o 8)

Изображение

Автор на снимката: rumi68bg
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Брех, то да не повярва човек. Като си я спомням каква развалина беше преди ремонта, сега чак ми е трудно да я възприема. Да се надяваме да е направена не само на външен вид, че боята влак не кара...
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация