Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

От практически опит в Русе при ниска температура алкохолните пулверизатори се зареждат на ЕП на седмица, не ногат да изкарат от ТП до ТП . Има тетрадка, в която се водят зарежданията.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов написа:От практически опит в Русе при ниска температура алкохолните пулверизатори се зареждат на ЕП на седмица, не ногат да изкарат от ТП до ТП . Има тетрадка, в която се водят зарежданията.
В София спирт се сипва от ТП на ТП. Рядко някой се сети на ЕП да подири въздухар да зареди спиртника.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Спирта се налива от дежурния ел. техник или шлосера, който е на смяна а отговорност носи външния деломайстор.
В Русе сме си патили та знаем.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов написа:Спирта се налива от дежурния ел. техник или шлосера, който е на смяна а отговорност носи външния деломайстор.
В Русе сме си патили та знаем.
В София дирят кнораджията да им обърше у*раните з*ници. И за това редовно сипрачно отделение тича с канчета да сипва защото в Подуяне въздухаря си клати краката.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , от всичко до тук не ми стана много ясно - по длъжностна характеристика кой има това задължение - ел.техника , шлосера , въздухаря? Не вярвам да е всеки един от тях.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Не е до длъжностна характеристика хората трябва да се научат да работят в екип - ,,защо в кошера има мед - защото има ред" това трябва да научат хората от най малкия до най големия.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45149 спря за ГПР.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Кагато има сняг той може да се срещне на много интересни места в лок
http://lok45.hit.bg/DSC02526a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC02531a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC02536a.JPG
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
След липсата на подови ламарини за да стигнеш от каб-1 до каб-2 при "шестиците" сега видях снимков материал от други тягови единици!, Е съжалявам!, СБОГОМ НА БДЖ!!!. Да ВИ пази Господ!,. :cry:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Дюшемето го махнахме за да натъпчем парцали на ламарината за компенсатора и да стегнем болтовете понеже вее страшно от там на краката. В депото явно не се трогват, че вее. Втората снимка е на пълен със сняг спирачен вентилатор, а третата е при трафа.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45 193.0 е преместена от оградата с дизелите на опашката при електровозите и чака ред, за да влезе за правене. На същинската ограда с дизели останаха 55 165, 55 191, 06 069 и още 2-3 парчета, а бяха 2 редици. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44074 е изписана от ПР и вече печели.
44076 днес бе изписана от ПР и от тази вечер ще печели.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:44076 днес бе изписана от ПР и от тази вечер ще печели.
Днес към 17 часа беше на 8-ма пред Ел. цеха вероятно за последни приготовления преди тази нощ да я опънат на служба. Преди дни приемчика Владко Салджиев не я е изписал поради проблеми по преустройството на ПИИ, но явно всичко е ОК. Според работещи в ремонта в Пд, 44 07.8 е най - добре направената от последните големи ремонти. Има доста сменяни елементи и доста бърсане и възстановяване е паднало.

Ето снимка:
Изображение
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Двете машини за Vmax = ?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44076 беше пред халето да я оборудваме с инвентар и замина за гара СФ.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация