 
    					    					    				Администратор
    			        Днес в състава на БВ 4612 е подаден от депо с неизправна инсталация за отопление вагон № 50 52 29 74 181-2. Във връзка с това, пътниците на влака са поискали обяснение от превозната бригада, която е приела влака с изричното знание за цитирания вагон, а последната ги премества в другите вагони. 
За случая уведомена Управителката на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, Инж. Недялка Райкова.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			За случая уведомена Управителката на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, Инж. Недялка Райкова.
 
    					    					    				Въпросният вагон е излязъл от ревизия в Дряново през м.Октомври 2008 г.  Направило ми е впечатление, че на повечето вагони след ревизия отоплението им е слабо и не може да осигури нормална температура... а има вагони, които буквално създават сауна в купетата. Снощи пътувах в 1-во купе на 1-ви вагон на вл.382, във 2-ро купе където е терморегулатора нямаше никой, на Своге се качиха няколко човека и парното веднага се "разстрои" и започна да вее по-слабо. След Мездра нещата се оправиха, но от високата скорост освен топлина през жалузите навлизаха и снежинки под формата на капки и ми намокриха косата, поради което бях принуден да си сложа шапката до слизане на г. Чб. Това е първият такъв случай, който констатирам. А иначе съм попадал и на вагони, на които са им изгнили рамките на прозорците и освен, че вее студено, навлиза и вода и капе неприятно по главите на пътниците. Вагоните трябва да бъдат уплътнявани по-добре при ревизии и освен около прозорците и около вратите и междувагонните пространства тъй като зимата е някакъв ужас - в коридора пред тоалетните се образуват ужасни преспи и пързалки - вчера в коридора на последния вагон на 2610 беше нещо такова и е доста неприятно.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
    				
    				    			 
    					    					    				Администратор
    			         
    					    					    				По-често да, но също и от голямата скорост подкошовото оборудване на вагоните става в сняг и както се убедих вчера това позволява безпроблемно да навлизат и в купетата, което е доста неприятно - издигат се някъде до нивото на прозореца и после като ситен пролетен дъжд започват да нападат жертвите си.  
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
    				
    				    			Случвало ми се е много пъти... все от неплътни прозорци, и то не винаги от самия прозорец. Често влизат и между рамката и стената, но най-често между двете половини на прозореца.
През отоплителния канал ще е трудно - има вата, която спира снега. Дори да влиза сняг, той веднага се стопява на големи капки, които падат долу (снежинките не са толкова малки). Изобщо, почти изключено е водни капки да достигат главите на пътниците по каналите.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			През отоплителния канал ще е трудно - има вата, която спира снега. Дори да влиза сняг, той веднага се стопява на големи капки, които падат долу (снежинките не са толкова малки). Изобщо, почти изключено е водни капки да достигат главите на пътниците по каналите.
 
    					    					    				 
    					    					    				Администратор
    			        Тази сутрин БВ 1650 е пристигнал от Димитровград в Пловдив абсолютно студен, въпреки наличието на парен отоплителен вагон. Околната температура, измерена във вагоните е била -5 градуса, подовете във вагоните са били като ледена пързалка.
    				
    				
    				
    				
    				    					Последно промяна от Mario Evstatiev на Пон Яну 25, 2010 7:31 pm, променено общо 1 път.
 
    					    					    				Администратор
    			        Мнения: 1131
      		Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Администратор
    			        Ето няколко снимки от БВ 1650 (25,01,2010) снимани на Пловдив веднага след като пристигна от Дг с +15 мин и замина с +16.Специално пода на този вагон беше замръзнал и се пързаляше.Влака пристигна с 06-та серия и вагон отоплител.Успя да се стопли едва след Белово.  
 
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=282030
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=282031
Това е снимка на вагон 45-та серия от БВ 8627 на 23,01,2010.Както се забелязва вагона е празен, което потвърждава мнението,че тези вагони не са за нощни влакове.
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=282029
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					 
 http://www.foto.bg/showfull.php?photo=282030
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=282031
Това е снимка на вагон 45-та серия от БВ 8627 на 23,01,2010.Както се забелязва вагона е празен, което потвърждава мнението,че тези вагони не са за нощни влакове.
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=282029
Пътувай с влак - спаси природата !
    				
    				    			Информация
Модератори
					
				





