Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ей така, скимнало му на човека да се върне назад и си тръгва назад. Кво толкоз. Колко други пъти са го правили..
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

45 188 вероятно е трябвало да изчака до входния сигнал на Стара Загора РП 7. 45 161 е трябвало да се прикачи с нея и на връщане да се направи и нейната проба. Деж. ръководител или е искал по бързо да приключат пробите или му е трябвал коловозът в гарата. Това са само догадки. Разследването ще установи истината.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

От написано тo по-горе излиза, че 45 188 хуква надолу, изминава км-два,звънва gsm-a "Я спри и се върни назад да ти подадем 44 161"....Егати.... :shock:
Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от Heruvim »

Простете невежеството ми, но за какви GSM-и говорете, личните телефони на машинистите или във всеки локомотив си има служебен такъв. По снимките в кабините, които разглеждам в този форум, на всеки тип локомотив в кабината има някакъв телефон със слушалка. По-него ли става комуникацията, как и тя записва ли се някъде?
Благодаря предварително.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Heruvim написа:Простете невежеството ми, но за какви GSM-и говорете, личните телефони на машинистите или във всеки локомотив си има служебен такъв. По снимките в кабините, които разглеждам в този форум, на всеки тип локомотив в кабината има някакъв телефон със слушалка. По-него ли става комуникацията, как и тя записва ли се някъде?
Благодаря предварително.
От миналата година на всички локомотивни бригади се раздават служебни GSM-и,които подсигуряват радостанциите RFT-тези които си виждал със слушалките.Така,че връзката е подсигурена двойно, стига и за двете да има покритие, защото тези радиостанции също имат нужда от покритие.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Gaskoing написа:бях в отпуска иначе щях да ви направя снимки на ударените локомотиви а те са 44 161, 45 188 и нищо не става от тях, министърът на транспорта лично ги е бракувал. Сега както се чува ще карат кошове от две мездренски машини и ще се правят. Удара е станал на 1-ви коловоз в Стара Загора, едната машина току що излязла от ремонт и е трябвало да им се направи проба а другата е потегляла към Ямбол и двете са се ударили челно със скорост 50 км, като веднага е задържам Дежурния ръководител за 72 часа за употреба на алкохол( по време на работа.
:D
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

46 242 написа:
Gaskoing написа:бях в отпуска иначе щях да ви направя снимки на ударените локомотиви а те са 44 161, 45 188 и нищо не става от тях, министърът на транспорта лично ги е бракувал. Сега както се чува ще карат кошове от две мездренски машини и ще се правят. Удара е станал на 1-ви коловоз в Стара Загора, едната машина току що излязла от ремонт и е трябвало да им се направи проба а другата е потегляла към Ямбол и двете са се ударили челно със скорост 50 км, като веднага е задържам Дежурния ръководител за 72 часа за употреба на алкохол( по време на работа.
:D

Това вярно ли е?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
46 242 написа:
Gaskoing написа:бях в отпуска иначе щях да ви направя снимки на ударените локомотиви а те са 44 161, 45 188 и нищо не става от тях, министърът на транспорта лично ги е бракувал. Сега както се чува ще карат кошове от две мездренски машини и ще се правят. Удара е станал на 1-ви коловоз в Стара Загора, едната машина току що излязла от ремонт и е трябвало да им се направи проба а другата е потегляла към Ямбол и двете са се ударили челно със скорост 50 км, като веднага е задържам Дежурния ръководител за 72 часа за употреба на алкохол( по време на работа.
:D

Това вярно ли е?
Помислете малко, аз поне не открих никаква логика и затова смятам, че това е виц на годината. :D :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Алкохола е враг на човека!!! :lol: :lol: :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

bobara_e_tuk написа:Алкохола е враг на човека!!! :lol: :lol: :lol:
Но Господ е казал: "Обичай врага си!". :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Логика има до толкова, че е трябвало да се разясни маневрата ВНИМАТЕЛНО и към двете машини. Ако дежурния е пил, ще го отнесе.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Какъв мъж си ти ако не се изправиш срещу врага си :D .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Последно от СЗ са се навили да вземат кошовете на 44 079.2 и 44 142.8 за да правят 161 и 188. Интересно е кой ще тегли кабели.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Кой иска да ги тегли. Ако искат и на самоход да им ги пратиме :D .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

От ицидента доколкото разбрах на 45.188 само един буфер огънат иначи е бил без щети в такъв случай защо им е втори кош.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация