
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
45 188 вероятно е трябвало да изчака до входния сигнал на Стара Загора РП 7. 45 161 е трябвало да се прикачи с нея и на връщане да се направи и нейната проба. Деж. ръководител или е искал по бързо да приключат пробите или му е трябвал коловозът в гарата. Това са само догадки. Разследването ще установи истината.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Простете невежеството ми, но за какви GSM-и говорете, личните телефони на машинистите или във всеки локомотив си има служебен такъв. По снимките в кабините, които разглеждам в този форум, на всеки тип локомотив в кабината има някакъв телефон със слушалка. По-него ли става комуникацията, как и тя записва ли се някъде?
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
От миналата година на всички локомотивни бригади се раздават служебни GSM-и,които подсигуряват радостанциите RFT-тези които си виждал със слушалките.Така,че връзката е подсигурена двойно, стига и за двете да има покритие, защото тези радиостанции също имат нужда от покритие.Heruvim написа:Простете невежеството ми, но за какви GSM-и говорете, личните телефони на машинистите или във всеки локомотив си има служебен такъв. По снимките в кабините, които разглеждам в този форум, на всеки тип локомотив в кабината има някакъв телефон със слушалка. По-него ли става комуникацията, как и тя записва ли се някъде?
Благодаря предварително.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Gaskoing написа:бях в отпуска иначе щях да ви направя снимки на ударените локомотиви а те са 44 161, 45 188 и нищо не става от тях, министърът на транспорта лично ги е бракувал. Сега както се чува ще карат кошове от две мездренски машини и ще се правят. Удара е станал на 1-ви коловоз в Стара Загора, едната машина току що излязла от ремонт и е трябвало да им се направи проба а другата е потегляла към Ямбол и двете са се ударили челно със скорост 50 км, като веднага е задържам Дежурния ръководител за 72 часа за употреба на алкохол( по време на работа.

46 242 написа:Gaskoing написа:бях в отпуска иначе щях да ви направя снимки на ударените локомотиви а те са 44 161, 45 188 и нищо не става от тях, министърът на транспорта лично ги е бракувал. Сега както се чува ще карат кошове от две мездренски машини и ще се правят. Удара е станал на 1-ви коловоз в Стара Загора, едната машина току що излязла от ремонт и е трябвало да им се направи проба а другата е потегляла към Ямбол и двете са се ударили челно със скорост 50 км, като веднага е задържам Дежурния ръководител за 72 часа за употреба на алкохол( по време на работа.
Това вярно ли е?

Помислете малко, аз поне не открих никаква логика и затова смятам, че това е виц на годината.07 написа:46 242 написа:Gaskoing написа:бях в отпуска иначе щях да ви направя снимки на ударените локомотиви а те са 44 161, 45 188 и нищо не става от тях, министърът на транспорта лично ги е бракувал. Сега както се чува ще карат кошове от две мездренски машини и ще се правят. Удара е станал на 1-ви коловоз в Стара Загора, едната машина току що излязла от ремонт и е трябвало да им се направи проба а другата е потегляла към Ямбол и двете са се ударили челно със скорост 50 км, като веднага е задържам Дежурния ръководител за 72 часа за употреба на алкохол( по време на работа.
Това вярно ли е?


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор

Администратор

Акредитиран фотограф
Информация
Модератори