Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

това е положението. скоро няма да има нормално заплащане. от вазов са ходили в метрото да им кажат да не взимат повече маш понеже при нас нямало да останат. от метрото са им казали да си оправят плащанията та да не бягат хората. разбрах че и във варна от ремонта са почнали да бягат. при това заплащане много малко хора ще останат.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:това е положението. скоро няма да има нормално заплащане. от вазов са ходили в метрото да им кажат да не взимат повече маш понеже при нас нямало да останат. от метрото са им казали да си оправят плащанията та да не бягат хората. разбрах че и във варна от ремонта са почнали да бягат. при това заплащане много малко хора ще останат.
Абе, машинисти.... Машинистите са си добре - правят по 100 часа извънреден труд месечно и взимат 500-600 лева, почти колкото в метрото. Ремонта да му мисли с 300-те месечни лева на кучешкия студ в хале без парно!
Не се чудете на лошия ремонт. Няма такива балами дето им се работи в хале при -2...-3 градуса под нулата в грес до шията за 300 лева.
Т.е. все още има такива балами, но те са хора изпаднали в нужда. Хора на ръба на оцеляването и всеки работи с мисълта да си намери по-добра работа.
В ремонта на БДЖ е истински АД под небето, особено в депо София.
Само ако ги погледне човек ще си рече че това са оцелелите от Сталинградската битка - увити и опаковани в 2-3 реда ватенки, мръсни и мазни в 2-3- слоя грес, с тотално озлобени погледи - в такова състояние никое човешко същество не може да има желание за работа.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

за това не споря с теб. напълно си прав и затова скоро няма да има нови кадри в ремонта. просто от вазов никой не го интересува нищо.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Тъжна картинка е депо Пд. 44 079+81 са безмилистно разкостени, а 44 142 е вече само паметник. Навсякъде се търкалят негоди колооси и никъде невидях от новите комплекти.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

в ПД не може да се видят по простата причина че ние не можем да изкараме лок от ремонт. като дойдат нови колетия ги пращат по другите депа където си правят маш.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Като ни купят кончар ще се оправиме. Има такива слухове. Щяли уж да взимат халето на ЕМВ, после поетапно и другите. Но... това е само слух, а такива бол.
Халето до двигателното го взеха вече. Затвориха го и очаквам да видя какво ще бъде - бояджийница или трансформаторно.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

халето ще е за трафове но май си е на БДЖ. то слухове много. последно дочух че гласяли ПД за новите ЕМВ-та.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

то слухове много
факт е че във всеки слух има по малка доза истина така че може да има надежда подуяне да се оправи :wink:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Халето до двигателното не е на "Кочинар" !!! Там ще се прави голям ремонт на трафове на БДЖ. Въпросът е, че надали с това ще се оправят нещата. Бояджийното на хърватите си е до струга и ще си остане там во век и веков. Освен основното хале, Василевите съсипници искаха и цеха на ЕМВ-тата, но не им се отвори парашута. Доколкото знам от висшестоящи в БДЖ, депо Подуяне няма да се продава. Целта на Дирекцията ще е да го превърнат в ремонтна база за ЕЛ, а ЕМВ-тата ще ги пратят сигурно на София.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация