
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
това е положението. скоро няма да има нормално заплащане. от вазов са ходили в метрото да им кажат да не взимат повече маш понеже при нас нямало да останат. от метрото са им казали да си оправят плащанията та да не бягат хората. разбрах че и във варна от ремонта са почнали да бягат. при това заплащане много малко хора ще останат.

Абе, машинисти.... Машинистите са си добре - правят по 100 часа извънреден труд месечно и взимат 500-600 лева, почти колкото в метрото. Ремонта да му мисли с 300-те месечни лева на кучешкия студ в хале без парно!44142 написа:това е положението. скоро няма да има нормално заплащане. от вазов са ходили в метрото да им кажат да не взимат повече маш понеже при нас нямало да останат. от метрото са им казали да си оправят плащанията та да не бягат хората. разбрах че и във варна от ремонта са почнали да бягат. при това заплащане много малко хора ще останат.
Не се чудете на лошия ремонт. Няма такива балами дето им се работи в хале при -2...-3 градуса под нулата в грес до шията за 300 лева.
Т.е. все още има такива балами, но те са хора изпаднали в нужда. Хора на ръба на оцеляването и всеки работи с мисълта да си намери по-добра работа.
В ремонта на БДЖ е истински АД под небето, особено в депо София.
Само ако ги погледне човек ще си рече че това са оцелелите от Сталинградската битка - увити и опаковани в 2-3 реда ватенки, мръсни и мазни в 2-3- слоя грес, с тотално озлобени погледи - в такова състояние никое човешко същество не може да има желание за работа.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Като ни купят кончар ще се оправиме. Има такива слухове. Щяли уж да взимат халето на ЕМВ, после поетапно и другите. Но... това е само слух, а такива бол.
Халето до двигателното го взеха вече. Затвориха го и очаквам да видя какво ще бъде - бояджийница или трансформаторно.
Халето до двигателното го взеха вече. Затвориха го и очаквам да видя какво ще бъде - бояджийница или трансформаторно.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Халето до двигателното не е на "Кочинар" !!! Там ще се прави голям ремонт на трафове на БДЖ. Въпросът е, че надали с това ще се оправят нещата. Бояджийното на хърватите си е до струга и ще си остане там во век и веков. Освен основното хале, Василевите съсипници искаха и цеха на ЕМВ-тата, но не им се отвори парашута. Доколкото знам от висшестоящи в БДЖ, депо Подуяне няма да се продава. Целта на Дирекцията ще е да го превърнат в ремонтна база за ЕЛ, а ЕМВ-тата ще ги пратят сигурно на София.
64.19
Информация
Модератори