Осветление коридори и УБМ бидеха оправени. Шлосерите работиха по нея също. Вероятно са оправили неизправностите по механиката.lok43r написа:101 последно имаше 1 изпаднала калодка, 1 обърната и две криви, две изкъртени пясъчни тръби, бавнозадържаща директна спирачка, УБ действащо на място и неработещо осветление в коридорите при включване от 1-ва кабина.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Днес
8604/8615 беше с 46 229
8614 беше със 44 132
и днес за първи път от както са пуснали пътническо движение по линията за Пю видях пътнически влак с композиция
8604/8615 беше с 46 229
8614 беше със 44 132
и днес за първи път от както са пуснали пътническо движение по линията за Пю видях пътнически влак с композиция

Последно промяна от 44-134 на Съб Дек 30, 2006 8:34 pm, променено общо 1 път.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Сигурно е така, поради недостига на мотриси в По. Влакът със 07-ца ли беше начело. Имаше ли вагон-отоплител или е била някоя 071хх?44-134 написа:и днес за първи път от както са пуснали пътническо движение по линията за Пю видях пътнически влак с композиция

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Къде си видял Чайката? Когато замина от София, пред 44 135 беше и 44 078, която донякъде ползваше трасе.46 242 написа:Днес Чайката изненадващо пристигна САМО с 8 мин. закъснение и ...44 135 начело

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Понеже сега си "дойдох" от празниците,а Новата година я прекарах в Ловеч,нека сега пусна информацията,а в др.тема ще пиша за впечатленията.
Сутринта на 31-ви декември потеглих от Пзк с Белия кон.43309-4,която я пуснаха на бързи влакове и се разписа даже на "Родопи",в последния ден от старата година,решиха да я сложат начело на УБВ-то.Снимката е при пристигането ми в столицата.До 2611,с който щях да пътувам имаше още време,затова заснех пристигането на Янтрата,теглена от 44115-4 и се отправих към челните сектори.5620 бе закъснял с 10 минути и пристигна,теглен от дупнишката 45164-1.
2611 заминаваше с внушителна композиция от 9 вагона(+ фургон),теглен от 44066-9.Настаних се в последния вагон,където имаше по-малко хора и след няколко минути бе подаден сигнала на дежурния рък.движение.
При излизане от София заснех някакви сръбски вагони и затворих прозореца,понеже вън бе доста хладно.
До Мездра пътувахме без особени забележки.На гарата заснех пристигналия 70204,който като 70201 щеше да заминава за Монтана.Интересно ми стана защо 2611 спира на Мездра Юг,но и кондукторът не може да даде логично обяснение.
Поради инцидентно спиране на открит път в участъка Ослен-Синьо бърдо,на Ч.бряг бяхме с 5 минутно закъснение,снимка оттам и на влизащия в гарата 20132,също закъснял,но с 10 минути.По-интересни неща-от Роман до Кунино движението се осъществява само по единия път,по другия текат ремонти,на места няма дори релси и траверси,а там където са положени,са засипани(според мен доста неграмотно) с баластра.Закъснението от Плевен бе стопено на 2 минути,снимка оттам.
Малко за населеността във влака-първоначално в моето купе имаше една жена,която слезе на Мездра и до Левски бях абсолютно сам.Разходих се из влака и установих,че в първите вагони се гъчкаха по 8 души в купе,докато в последните два,населеността клонеше към нулата-във вагона,където седях аз,бяха общо 4 души(без мен).Не знам за другите,но смятам,че поне за този влак,увеличения състав му е излишен.
Поради поредно изненадващо спиране на входния на Пордим,придружено с престой от 7 минути,на Левски отново имахме закъснение.24103,с който щях да пътувам,търпеливо изчакваше пътниците от бързия и няколко минути след това,бе подаден сигнала от дежурния рък.движение.Снимка в миговете преди потегляне.Повече подробности за пътуването ще разкажа в другата тема.
Сутринта на 31-ви декември потеглих от Пзк с Белия кон.43309-4,която я пуснаха на бързи влакове и се разписа даже на "Родопи",в последния ден от старата година,решиха да я сложат начело на УБВ-то.Снимката е при пристигането ми в столицата.До 2611,с който щях да пътувам имаше още време,затова заснех пристигането на Янтрата,теглена от 44115-4 и се отправих към челните сектори.5620 бе закъснял с 10 минути и пристигна,теглен от дупнишката 45164-1.
2611 заминаваше с внушителна композиция от 9 вагона(+ фургон),теглен от 44066-9.Настаних се в последния вагон,където имаше по-малко хора и след няколко минути бе подаден сигнала на дежурния рък.движение.
При излизане от София заснех някакви сръбски вагони и затворих прозореца,понеже вън бе доста хладно.
До Мездра пътувахме без особени забележки.На гарата заснех пристигналия 70204,който като 70201 щеше да заминава за Монтана.Интересно ми стана защо 2611 спира на Мездра Юг,но и кондукторът не може да даде логично обяснение.
Поради инцидентно спиране на открит път в участъка Ослен-Синьо бърдо,на Ч.бряг бяхме с 5 минутно закъснение,снимка оттам и на влизащия в гарата 20132,също закъснял,но с 10 минути.По-интересни неща-от Роман до Кунино движението се осъществява само по единия път,по другия текат ремонти,на места няма дори релси и траверси,а там където са положени,са засипани(според мен доста неграмотно) с баластра.Закъснението от Плевен бе стопено на 2 минути,снимка оттам.
Малко за населеността във влака-първоначално в моето купе имаше една жена,която слезе на Мездра и до Левски бях абсолютно сам.Разходих се из влака и установих,че в първите вагони се гъчкаха по 8 души в купе,докато в последните два,населеността клонеше към нулата-във вагона,където седях аз,бяха общо 4 души(без мен).Не знам за другите,но смятам,че поне за този влак,увеличения състав му е излишен.
Поради поредно изненадващо спиране на входния на Пордим,придружено с престой от 7 минути,на Левски отново имахме закъснение.24103,с който щях да пътувам,търпеливо изчакваше пътниците от бързия и няколко минути след това,бе подаден сигнала от дежурния рък.движение.Снимка в миговете преди потегляне.Повече подробности за пътуването ще разкажа в другата тема.
На връщане от Ловеч реших да се прибирам с 24104.Отидох сутринта на гарата,мотрисата от Троян вече бе дошла.Този път тя беше с номер 10043-1+10044-9.Престоят беше само 2 минути,така че побързах да се кача и потеглихме.Направрави ми впечатление още едно нещо-голямата населеност е само в участъка Левски-Ловеч.До Троян DESIRO-то пътува почти празно,с 2-3 души вътре.Разминаването с 24215 стана на Летница,снимка на идващата 10045-6+10046-4 и една от салона,когато бе даден сигнала за потегляне.
По време на пътуването се разбра и още нещо.При всяко затваряне вратите на тези 10-00-ки(включително и на 045+046) силно се лашкат и издават някакъв неприятен трясък.Досега такова нещо не бях виждал нито при нашите,нито при софийските мотриси.
В Левски бяхме навреме,снимка оттам и друга пред табелата.Престоят от 4 минути бе напълно достатъчен за смяна на кабините и навреме се понесохме към крайната гара.
Отново слабото ускорение си каза думата.Оставам с впечатление,че на последните мотриси от серия 10-00,които дойдха при нас,явно им има нещо.Дали това е слабост на дизелдвигателя или на отделни компоненти не стана ясно,но и никой от работещите не знае точната причина.Повечето от кондукторите и машинистите даже не бяха чували,че в Пловдив има DESIRO,един само беше ходил и ги виждал,но и той не знаеше,че ускорението при потегляне на техните и на нашите мотриси е коренно различно по време.
Забелязах,че на гара Пордим е изваден първия коловоз,машинистът ми каза,че причината е в подмяната и обновяването на гарата по примера на Хасково,Първомай и Казанлък,за да добие тя европейски облик.Следващите,които "ще поемат щафетата" били Гривица и Бутово(цялостна реконструкция се предвижда в началото на 2008г.).
На Плевен бяхме навреме,направих снимка на мотрисата и се отправих към 1-ви коловоз,откъдето тръгваше 20132,в състав 2 дупнишки вагона серия 47 и последния софийски серия 50,изключително мръсен и зацапан отвън,в който нямаше никой.Начело,както от снимката се вижда,бе мездренския 45181-5.Постояхме 2 минути,след което потеглихме.В купето отново бях сам,разходих се малко из композицията и установих,че пътниците спокойно можеха да се съберат и в един вагон.След като се върнах,съм задрямал и се събудих малко преди Мездра.
Със слизането си влязох в чакалнята и там бе същинска лудница.Много хора се оплакваха,че не могдат си вземат запазено място в идващия "Зл.пясъци" и касиерките бяха принудени да издават билети за правостоящи.Минути след това и влакът пристигна на 2-ри коловоз,теглен от 45149-2,а 8-те вагона серия 63 се пукаха по шевовете от народ.Пътници имаше и в коридорите до вратите.В първия вагон серия 43(18 метра)беше пренаселено,така че отидох във втория серия 80 за превоз на велосипеди.Няма да повярвате,но в багажното помещение имаше към 10-тина души,някои от които си оставили саковете на пода и седнали върху тях.Настаних се до един от прозорците и до Сф пътувах прав,понеже нямаше места и в първокласните купета.Кондуктор така и не се появи,на центр.гара пристигнахме с 10 минути закъснение и доста хора забързаха към Чайката,понеже гонеха връзка за Пирдоп и Карлово.До Дианата,с която щях да пътувам имаше доста време,така че спокойно се отправих към подлезите,за да хапна нещо.
По време на пътуването се разбра и още нещо.При всяко затваряне вратите на тези 10-00-ки(включително и на 045+046) силно се лашкат и издават някакъв неприятен трясък.Досега такова нещо не бях виждал нито при нашите,нито при софийските мотриси.
В Левски бяхме навреме,снимка оттам и друга пред табелата.Престоят от 4 минути бе напълно достатъчен за смяна на кабините и навреме се понесохме към крайната гара.
Отново слабото ускорение си каза думата.Оставам с впечатление,че на последните мотриси от серия 10-00,които дойдха при нас,явно им има нещо.Дали това е слабост на дизелдвигателя или на отделни компоненти не стана ясно,но и никой от работещите не знае точната причина.Повечето от кондукторите и машинистите даже не бяха чували,че в Пловдив има DESIRO,един само беше ходил и ги виждал,но и той не знаеше,че ускорението при потегляне на техните и на нашите мотриси е коренно различно по време.
Забелязах,че на гара Пордим е изваден първия коловоз,машинистът ми каза,че причината е в подмяната и обновяването на гарата по примера на Хасково,Първомай и Казанлък,за да добие тя европейски облик.Следващите,които "ще поемат щафетата" били Гривица и Бутово(цялостна реконструкция се предвижда в началото на 2008г.).
На Плевен бяхме навреме,направих снимка на мотрисата и се отправих към 1-ви коловоз,откъдето тръгваше 20132,в състав 2 дупнишки вагона серия 47 и последния софийски серия 50,изключително мръсен и зацапан отвън,в който нямаше никой.Начело,както от снимката се вижда,бе мездренския 45181-5.Постояхме 2 минути,след което потеглихме.В купето отново бях сам,разходих се малко из композицията и установих,че пътниците спокойно можеха да се съберат и в един вагон.След като се върнах,съм задрямал и се събудих малко преди Мездра.
Със слизането си влязох в чакалнята и там бе същинска лудница.Много хора се оплакваха,че не могдат си вземат запазено място в идващия "Зл.пясъци" и касиерките бяха принудени да издават билети за правостоящи.Минути след това и влакът пристигна на 2-ри коловоз,теглен от 45149-2,а 8-те вагона серия 63 се пукаха по шевовете от народ.Пътници имаше и в коридорите до вратите.В първия вагон серия 43(18 метра)беше пренаселено,така че отидох във втория серия 80 за превоз на велосипеди.Няма да повярвате,но в багажното помещение имаше към 10-тина души,някои от които си оставили саковете на пода и седнали върху тях.Настаних се до един от прозорците и до Сф пътувах прав,понеже нямаше места и в първокласните купета.Кондуктор така и не се появи,на центр.гара пристигнахме с 10 минути закъснение и доста хора забързаха към Чайката,понеже гонеха връзка за Пирдоп и Карлово.До Дианата,с която щях да пътувам имаше доста време,така че спокойно се отправих към подлезите,за да хапна нещо.
Поздрави за описанието, както и за снимките.
Имам един въпрос? Откога вече и в Дупница има вагони? Сигурен ли си, че отдолу пишеше "гара на домуване Дупница"?
Имам един въпрос? Откога вече и в Дупница има вагони? Сигурен ли си, че отдолу пишеше "гара на домуване Дупница"?
Един вагон, ама пълен! (4627)
Щом дупнишки вагони има, значи именно те би трябвало да са на пътническите влакове Дупница-Кулата и Генерал Тодор-Петрич. Интересно ми е само дали на Генерал Тодоров има някакво филиално депо, където нощуват вагоните на локалните влакове за Петрич (без директните вагони от Сф).VESO написа:Да,лично видях написаното,само че не се сетих да го снимам.Дупнишки са вагоните,ходещи до Бобов дол,не се сещам за други,но сигурно има.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори