
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
Нещо за новия немски превозвач...

Глобален модератор
Поне за днес, "тепърва баба за дърва"!, ... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
А ако знаеш нещо!, Заповядай!, можеш да споделиш... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Принципно се чува, дори пишеше в Стандарт, че се очаква да подадат лиценз И за пътнически превози. Като, ако го подадат скоро, ще го получат май месец.
Първоначално ще се използват за отвозване 232 и 171, които са налични в Пирдоп и са собственост на LSD.
Първоначално ще се използват за отвозване 232 и 171, които са налични в Пирдоп и са собственост на LSD.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
...
Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:41 pm, променено общо 1 път.
Още не са получили лиценз. Както казах, очаквам тягата да бъде 232 и 171, които са в Пирдоп.
Шенкер е дъщерна на DB и преди две години купих EWS (един от големите ЖП оператори в Англия) и се занимават отдавна с товарни превози из Европа.
Шенкер е дъщерна на DB и преди две години купих EWS (един от големите ЖП оператори в Англия) и се занимават отдавна с товарни превози из Европа.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Администратор
Вероятно когато започнат дейност, у нас ще имат представителство и там ще може да се направи връзка с тях. За момента явно още не се знае нищо, нито какъв подвижен състав ще използват, нито от кога и какви превози ще стартират. Някой спомена, че Гарчев ще движи у нас дейността, а 232-ките, които дойдоха в Пирдоп ще стартират превозите, но това ще се види в последствие. Нищо чудно да се докарат и електровози от серия 120(подобни на Булмаркет 86).NiGhtPiSH написа:Опитах се да направя връзка с DB Schenker Rail, но неуспешно.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор

Требе да има невярващи и вярващи! За да има диалог, а не само монолог!lok45111 написа:Не ми се вярва да докарат Е189, поне не и на този етап. Сигурно ще започнат с по - стар ПЖПС докато тръгне работата, после ще подновят парка.42 072.9 написа:Според слуховете ще са едно-две "поколения" след 86-та на Булмаркет.
Готина зима при глобално затопляне:)

Администратор
Да внеса малко информация по въпроса:
"DB Schenker Rail" - България ще достави 5 локомотива от Дания - EA3000, но по - нова модификация от тези на "Булмаркет". Тоест вероятно ще дойдат машини с №№ EA3021 - EA3025, въпреки, че тази информация не е потвърдена на 100%
В експлоатация остават досегашните машини в Пирдоп - маневрените локомотиви V60D, V100(DB 204), V200(DV 219) и DB серия 232.
___________________________
Компанията е собственик и на локомотив 171-008-6, който представлява особено богатство, тъй като серията е в графата "музеен подвижен състав" и немските ЖП клубове се избиват за атракционни пътувания с този локомотив. Клуба на 171-ва серия в Германия е правил опити да реализира атракцион у нас, но това не е станало поради неналичие на национален лиценз на предишния собственик на локомотива - LOGISTIC SERVICE DANUBIUS. Да се надяваме, след като нещата потръгнат, Г-н Гарчев да започне сътрудничество със Сдружението и този локомотив да реализира приходи за компанията под формата на атракционни ангажименти.
"DB Schenker Rail" - България ще достави 5 локомотива от Дания - EA3000, но по - нова модификация от тези на "Булмаркет". Тоест вероятно ще дойдат машини с №№ EA3021 - EA3025, въпреки, че тази информация не е потвърдена на 100%
В експлоатация остават досегашните машини в Пирдоп - маневрените локомотиви V60D, V100(DB 204), V200(DV 219) и DB серия 232.
___________________________
Компанията е собственик и на локомотив 171-008-6, който представлява особено богатство, тъй като серията е в графата "музеен подвижен състав" и немските ЖП клубове се избиват за атракционни пътувания с този локомотив. Клуба на 171-ва серия в Германия е правил опити да реализира атракцион у нас, но това не е станало поради неналичие на национален лиценз на предишния собственик на локомотива - LOGISTIC SERVICE DANUBIUS. Да се надяваме, след като нещата потръгнат, Г-н Гарчев да започне сътрудничество със Сдружението и този локомотив да реализира приходи за компанията под формата на атракционни ангажименти.

Глобален модератор
Не е редно да се прибързва със каквато и да е информация... Л-тивите ЕА-3000 са построени без модефикации по образец. за справка: DSB намирате локомотиви и разглеждате, там пише всичко. Никой в Европа не се опитва да открива топлата вода, тъй че редно е да изчакаме и тогава да коментираме..."DB Schenker Rail" - България ще достави 5 локомотива от Дания - EA3000, но по - нова модификация от тези на "Булмаркет". Тоест вероятно ще дойдат
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори