Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Кой номер е вагона? Той е неспособен за експлоатация и предполагам е закаран в депо (без) Надежда. Нека някой да отиде да разбере за какво става дума , преди да са преместили спалния в Септември.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:Ако действително таблото на серия 71 / 76 гръмне , не само ще се разхвърчат ламарини , ще бъде изкъртена страничната врата и пробито купето на шафнера , тъй като таблото е точно на гърба на самото купе откъм празното пространство.Предвид това , което се намира в таблото и ако шафнерът си е бил в купето , без жертви няма да се размине.
Това ли се е случило? Ако не е това , значи остава вариант да е станало късо съединение и хвърчащите ламарини , видени от приятеля ти да са малки парченца от капака на таблото.
Твърде много евтини екшъни си гледал.....
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.
Офффф...... няма как да стане........
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Престанете да вярвате на случайните работници, които си разказват сънищата.
VESO написа:Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.
Това не става от табло, а от бомба.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Споредм мен е гръмнал кондензатора на статичния под командния панел. Тогава лекия капак ще хвръкне.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

nikol4yy написа:Днес един мой приятел ми каза, че на един от новите спални вагони му е гръмнало таблото, защото шафнера увеличил напрежението на 3000 V,поради причината,че не топлил. Също хвърчели ламарини.Това се случило в ГО и се е наложило да се обаждат до София.
Обясни на тоз твой приятел, че напрежението няма как да са увеличи на 3000V защото машината подава напрежение за влаково отопление 1500V.
VESO написа:Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.
В таблото няма абсолютно нищо, което да гръмне тъй, че да избива врати и капаци. Освен ако някой не е мушнал бомба. Не вярвайте на подобни глупости.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Може и да гръмне без бомба...
Ако напрежението там е 1500 V , при нарушена изолация, или някакъв друг дефект от сорта , може да стане пробив към маса и повярвайте волтовата дъга има силата на снаряд.
Табло с едва 380 V , гръмна пред очите ми поради нарушена изолация на една от захранващите шини.
Резултата освен пръснатата шина, бе дупка като от куршум на врататат на таблото , която въпреки щита от вътре уж точно с цел такава повреда) отлетя на три меттра изкъртена от металните си панти.
Късмет че не бях точно срещу нея, та имах възможността след миналият доста голям стрес , да се дивя заедно с колегите на силата "на късото"!!!
Тока е достатъчна сила и без бомба...
Друг е въпроса наистина , разказа , преразказван , колко се е запазил достоверен...
Поздрави!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Виждал съм няколко пъти късо съединение на влаково отопление и ефекта е нищожен.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:Виждал съм няколко пъти късо съединение на влаково отопление и ефекта е нищожен.
Точно туй щях да пиша и аз. В добавка - в машината има защита, която при късо ще изключи.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

А някой замисли ли се дали в тези вагони няма някакъв повишаващ траф и ако нещо шафнера го е включил по погрешка може все пак напрежението от 1500 да стане 3000 волта с всички произтичащи от това "хубави работи".
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Трансформатор надали има, но и да има, шафнера трудно ще го включи "по погрешка", освен ако не тръгне да рационализира инсталацията на вагона.
Най-малкото не би имало възможност веригите за 1500 V да се захранят с 3000 V от въпросния трансформатор.

Няма смисъл да дълбаем нещо, което някой чул от друг, който разбрал от трети, че някъде четвърти...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И все пак няма да зле да се пуснат схеми и описания на въпросните "нови" вагони, пък и да се запознаем с тях на живо и отблизо. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

disell написа:А някой замисли ли се дали в тези вагони няма някакъв повишаващ траф и ако нещо шафнера го е включил по погрешка може все пак напрежението от 1500 да стане 3000 волта с всички произтичащи от това "хубави работи".
Хора, ще станем за смях! Повишаващ трансформатор! Я си помислете за какво му е на вагона повишаващ трансформатор? Че да реализира допълнително загуби ли? Няма такова животно! Хванете един учебник по вагони и попрочетете малко за електрическото обзавеждане!

А ако е въпросът за гърмене, и с 24V може такъв хубав фойерверк да стане, стига токът да е достатъчен. Може да го пробвате като окъсите един акумулатор.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация