Твърде много евтини екшъни си гледал.....VESO написа:Ако действително таблото на серия 71 / 76 гръмне , не само ще се разхвърчат ламарини , ще бъде изкъртена страничната врата и пробито купето на шафнера , тъй като таблото е точно на гърба на самото купе откъм празното пространство.Предвид това , което се намира в таблото и ако шафнерът си е бил в купето , без жертви няма да се размине.
Това ли се е случило? Ако не е това , значи остава вариант да е станало късо съединение и хвърчащите ламарини , видени от приятеля ти да са малки парченца от капака на таблото.
Престанете да вярвате на случайните работници, които си разказват сънищата.
Това не става от табло, а от бомба.VESO написа:Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.

Администратор

Глобален модератор
Обясни на тоз твой приятел, че напрежението няма как да са увеличи на 3000V защото машината подава напрежение за влаково отопление 1500V.nikol4yy написа:Днес един мой приятел ми каза, че на един от новите спални вагони му е гръмнало таблото, защото шафнера увеличил напрежението на 3000 V,поради причината,че не топлил. Също хвърчели ламарини.Това се случило в ГО и се е наложило да се обаждат до София.
В таблото няма абсолютно нищо, което да гръмне тъй, че да избива врати и капаци. Освен ако някой не е мушнал бомба. Не вярвайте на подобни глупости.VESO написа:Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:48 pm, променено общо 1 път.

Може и да гръмне без бомба...
Ако напрежението там е 1500 V , при нарушена изолация, или някакъв друг дефект от сорта , може да стане пробив към маса и повярвайте волтовата дъга има силата на снаряд.
Табло с едва 380 V , гръмна пред очите ми поради нарушена изолация на една от захранващите шини.
Резултата освен пръснатата шина, бе дупка като от куршум на врататат на таблото , която въпреки щита от вътре уж точно с цел такава повреда) отлетя на три меттра изкъртена от металните си панти.
Късмет че не бях точно срещу нея, та имах възможността след миналият доста голям стрес , да се дивя заедно с колегите на силата "на късото"!!!
Тока е достатъчна сила и без бомба...
Друг е въпроса наистина , разказа , преразказван , колко се е запазил достоверен...
Поздрави!
Ако напрежението там е 1500 V , при нарушена изолация, или някакъв друг дефект от сорта , може да стане пробив към маса и повярвайте волтовата дъга има силата на снаряд.
Табло с едва 380 V , гръмна пред очите ми поради нарушена изолация на една от захранващите шини.
Резултата освен пръснатата шина, бе дупка като от куршум на врататат на таблото , която въпреки щита от вътре уж точно с цел такава повреда) отлетя на три меттра изкъртена от металните си панти.
Късмет че не бях точно срещу нея, та имах възможността след миналият доста голям стрес , да се дивя заедно с колегите на силата "на късото"!!!
Тока е достатъчна сила и без бомба...
Друг е въпроса наистина , разказа , преразказван , колко се е запазил достоверен...
Поздрави!

Глобален модератор
Трансформатор надали има, но и да има, шафнера трудно ще го включи "по погрешка", освен ако не тръгне да рационализира инсталацията на вагона.
Най-малкото не би имало възможност веригите за 1500 V да се захранят с 3000 V от въпросния трансформатор.
Няма смисъл да дълбаем нещо, което някой чул от друг, който разбрал от трети, че някъде четвърти...
Най-малкото не би имало възможност веригите за 1500 V да се захранят с 3000 V от въпросния трансформатор.
Няма смисъл да дълбаем нещо, което някой чул от друг, който разбрал от трети, че някъде четвърти...


Глобален модератор
Хора, ще станем за смях! Повишаващ трансформатор! Я си помислете за какво му е на вагона повишаващ трансформатор? Че да реализира допълнително загуби ли? Няма такова животно! Хванете един учебник по вагони и попрочетете малко за електрическото обзавеждане!disell написа:А някой замисли ли се дали в тези вагони няма някакъв повишаващ траф и ако нещо шафнера го е включил по погрешка може все пак напрежението от 1500 да стане 3000 волта с всички произтичащи от това "хубави работи".
А ако е въпросът за гърмене, и с 24V може такъв хубав фойерверк да стане, стига токът да е достатъчен. Може да го пробвате като окъсите един акумулатор.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори