

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:46 pm, променено общо 1 път.


Техник

Аз доколкото знам се включват GSM-и, радио-приемници и други безпроблемно. А забраната за допълнителни консуматори не си спомням за какво важеше, но имам спомени, че беше за вагони.n0_aLoNe написа:Не беше ли забранено включването на други уреди към мрежата, освен бърсначки епилатори и такива ми ти работи?Nikss написа:Е нали има контакти (220 V)... какъв е проблема да си вземат допълнителна печка? Няма да натовари кой знае колко мрежата.


Техник

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:45 pm, променено общо 1 път.
Контактите са стандартни и може всичко да се включва. Освен в кабината, контакти има и в шкафовете до вратите на ЕМВ, където стои инвентара (предвидени са за прахосмукачката на чистачката).
И за разлика от останалия ЕПС, в тези контакти можете спокойно да включвате чувствителни апаратури, защото тока е по-качествен от този на ЧЕЗ, ЕоН и т. н.
И за разлика от останалия ЕПС, в тези контакти можете спокойно да включвате чувствителни апаратури, защото тока е по-качествен от този на ЧЕЗ, ЕоН и т. н.
Положението с "новите" ЕМВ е повече от трагично.
31 017 вече 4 месеца е с много спукана възглавница и не се движи;
30 015 е загубила още един прозорец (стават 9);
С 30 003 е правен опит за прикачване по СМЕ с ДМВ. Резултатът е потрошени ел. контакти на автосцепката. Затова въпросната ЕМВ се дава само на такива влакове, където няма да е необходимо прикачване с друг ЕМВ по СМЕ. Кранчето за електрическа връзка е пломбирано в затворено положение.
Докарани са нови прозорци, но технологията на монтиране изисква мин 26 °С в халето и 48 ч престой след монтажа. Така или иначе новите стъкла са много по-малко от счупените.
Един ЕМВ се движи с неизправна външна врата на моторен вагон - не се отваря и е оборудвана с бележка, насочваща към съседния вагон.
Друг ЕМВ постоянно остава на половин тяга при сътресение.
На 30 029 (ако не бъркам) е била открадната фунията на свирката, а също така е бил изкъртен клаксонът. Сега фуния няма, но има клаксон, овързан с тел.
Много ЕМВ се движат с неизправен спомагателен инвертор и намалена мощност на климатика;
Много ЕМВ работят с незаключващи се външни врати след изключване на АБ.
Вече има ЕМВ оборудвани с побългарени каретки - с обикновени графити като на електровозите, съответно без защитата при изронване.
Всеки момент започват да изтичат спирачните ревизии и ще трябва да се спират ЕМВ, а те са крайно дефицитни. Стига се до там, че често се отменят ТП-та, за да се покрият влаковете.
Още няколко години и на мястото на 30/31 трайно ще плъзнат 32 и ел лок.
П. П. Може и да съм объркал някой номер, понеже пиша по спомени.
31 017 вече 4 месеца е с много спукана възглавница и не се движи;
30 015 е загубила още един прозорец (стават 9);
С 30 003 е правен опит за прикачване по СМЕ с ДМВ. Резултатът е потрошени ел. контакти на автосцепката. Затова въпросната ЕМВ се дава само на такива влакове, където няма да е необходимо прикачване с друг ЕМВ по СМЕ. Кранчето за електрическа връзка е пломбирано в затворено положение.
Докарани са нови прозорци, но технологията на монтиране изисква мин 26 °С в халето и 48 ч престой след монтажа. Така или иначе новите стъкла са много по-малко от счупените.
Един ЕМВ се движи с неизправна външна врата на моторен вагон - не се отваря и е оборудвана с бележка, насочваща към съседния вагон.
Друг ЕМВ постоянно остава на половин тяга при сътресение.
На 30 029 (ако не бъркам) е била открадната фунията на свирката, а също така е бил изкъртен клаксонът. Сега фуния няма, но има клаксон, овързан с тел.
Много ЕМВ се движат с неизправен спомагателен инвертор и намалена мощност на климатика;
Много ЕМВ работят с незаключващи се външни врати след изключване на АБ.
Вече има ЕМВ оборудвани с побългарени каретки - с обикновени графити като на електровозите, съответно без защитата при изронване.
Всеки момент започват да изтичат спирачните ревизии и ще трябва да се спират ЕМВ, а те са крайно дефицитни. Стига се до там, че често се отменят ТП-та, за да се покрият влаковете.
Още няколко години и на мястото на 30/31 трайно ще плъзнат 32 и ел лок.
П. П. Може и да съм объркал някой номер, понеже пиша по спомени.
Последно промяна от bdz46 на Пон Мар 01, 2010 8:23 pm, променено общо 2 пъти.
Информация
Модератори