Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В кабината се регулира от 18 до 23.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Saruman написа:
Nikss написа:Защо ми се струва, че трябва да е 24 градуса или това е само за ДМВ-тата?
Адаш не помниш ли, че като ходихме до Черквица питахме за отоплението. Машиниста ни каза, че само при ДМВ е до 24 градуса, а при ЕМВ е до 22.
Склерозата си казва думата, не се учудвай. :D :lol:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Labros написа:18 градуса е максималната температура в кабината.
По-скоро ще е минималната
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Отоплението толкова си може.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е нали има контакти (220 V)... какъв е проблема да си вземат допълнителна печка? Няма да натовари кой знае колко мрежата. :lol:
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Nikss написа:Е нали има контакти (220 V)... какъв е проблема да си вземат допълнителна печка? Няма да натовари кой знае колко мрежата. :lol:
Не беше ли забранено включването на други уреди към мрежата, освен бърсначки епилатори и такива ми ти работи?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

n0_aLoNe написа:
Nikss написа:Е нали има контакти (220 V)... какъв е проблема да си вземат допълнителна печка? Няма да натовари кой знае колко мрежата. :lol:
Не беше ли забранено включването на други уреди към мрежата, освен бърсначки епилатори и такива ми ти работи?
Аз доколкото знам се включват GSM-и, радио-приемници и други безпроблемно. А забраната за допълнителни консуматори не си спомням за какво важеше, но имам спомени, че беше за вагони. :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Бръсначки и епилатори в кабината?! :? brushteeth
Представям си машиниста как се епилира с епилатор зад стъклената врата на кабината. Много ще да го е закъсал, за да е опрял до там.

Контактите стават за печки и някои си носят.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

bdz46 написа:Бръсначки и епилатори в кабината?! :? brushteeth
Представям си машиниста как се епилира с епилатор зад стъклената врата на кабината. Много ще да го е закъсал, за да е опрял до там.

Контактите стават за печки и някои си носят.
Еee, аз просто така дадох пример, ти пък. :D :D :D :D
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Трансформатора за 220 V e 2500W, така че една печка духалка не е проблем.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Освен радиокасетофони , съм виждал и лаптоп , но екранът не му светеше.Може обаче да се е зареждал , понеже машинистът размяташе един кабел в ръцете си и после пъхна единия край в лаптопа.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Контактите са стандартни и може всичко да се включва. Освен в кабината, контакти има и в шкафовете до вратите на ЕМВ, където стои инвентара (предвидени са за прахосмукачката на чистачката).
И за разлика от останалия ЕПС, в тези контакти можете спокойно да включвате чувствителни апаратури, защото тока е по-качествен от този на ЧЕЗ, ЕоН и т. н.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Положението с "новите" ЕМВ е повече от трагично.
31 017 вече 4 месеца е с много спукана възглавница и не се движи;
30 015 е загубила още един прозорец (стават 9);
С 30 003 е правен опит за прикачване по СМЕ с ДМВ. Резултатът е потрошени ел. контакти на автосцепката. Затова въпросната ЕМВ се дава само на такива влакове, където няма да е необходимо прикачване с друг ЕМВ по СМЕ. Кранчето за електрическа връзка е пломбирано в затворено положение.
Докарани са нови прозорци, но технологията на монтиране изисква мин 26 °С в халето и 48 ч престой след монтажа. Така или иначе новите стъкла са много по-малко от счупените.
Един ЕМВ се движи с неизправна външна врата на моторен вагон - не се отваря и е оборудвана с бележка, насочваща към съседния вагон.
Друг ЕМВ постоянно остава на половин тяга при сътресение.
На 30 029 (ако не бъркам) е била открадната фунията на свирката, а също така е бил изкъртен клаксонът. Сега фуния няма, но има клаксон, овързан с тел.
Много ЕМВ се движат с неизправен спомагателен инвертор и намалена мощност на климатика;
Много ЕМВ работят с незаключващи се външни врати след изключване на АБ.
Вече има ЕМВ оборудвани с побългарени каретки - с обикновени графити като на електровозите, съответно без защитата при изронване.
Всеки момент започват да изтичат спирачните ревизии и ще трябва да се спират ЕМВ, а те са крайно дефицитни. Стига се до там, че често се отменят ТП-та, за да се покрият влаковете.

Още няколко години и на мястото на 30/31 трайно ще плъзнат 32 и ел лок.
П. П. Може и да съм объркал някой номер, понеже пиша по спомени.
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 30 и 31 | Electric multiple units series 30/31”

Информация