
Тук не съм попадал на такива "рационализации".
Имахме тук един машинист (така и не разбрах кой, въпреки че имам подозрения), който постоянно слагаше хартиики на РТС, а аз на свой ред ги махах.
Всичките са с такива волани.
Абе много месеци наред 32-56 стоеше натикана между чакащи за разни ремонти и за брак седмаци и вагони от други електрички. Другата половина - 32-55 я нямаше никъде из депото. Всек ден, минавайки покрай нея, си мислех да попитам какво е положението, но заравяйки са в парната машина забравях. В един момент вече загубих интерес да гледам покрай какво минавам. Тъй че ако някой нещо може да каже за таз гарнитура ще е добре.borislaviv написа:Като кажат че една овца е черна, върви доказвай обратното.Нищо и няма на 32-55/56. Просто е набедена от машинистите и така и се носи слава на друга машина.Нямам спомени да е оставяла влакове повече от друга.Щом и в София издържа и даже там я харесаха.И освен това е оборудвана навсякъде с автоматични предпазители, вместо стопяеми вложки, които носят със себе си всички машинисти на ЕМВ.Което е голямо облекчение за труда им.
Тя си е подемен ремонт, като 32-55 е готова, сега се прави 56. Може би до месец ще излезе от ремонта.Дано се вдигнат температурите, за да може да се боядиса.Tramway написа:Абе много месеци наред 32-56 стоеше натикана между чакащи за разни ремонти и за брак седмаци и вагони от други електрички. Другата половина - 32-55 я нямаше никъде из депото. Всек ден, минавайки покрай нея, си мислех да попитам какво е положението, но заравяйки са в парната машина забравях. В един момент вече загубих интерес да гледам покрай какво минавам. Тъй че ако някой нещо може да каже за таз гарнитура ще е добре.borislaviv написа:Като кажат че една овца е черна, върви доказвай обратното.Нищо и няма на 32-55/56. Просто е набедена от машинистите и така и се носи слава на друга машина.Нямам спомени да е оставяла влакове повече от друга.Щом и в София издържа и даже там я харесаха.И освен това е оборудвана навсякъде с автоматични предпазители, вместо стопяеми вложки, които носят със себе си всички машинисти на ЕМВ.Което е голямо облекчение за труда им.
Ше си представяш че караш лека кола вместо емв