

Лашкането е от настройката на РУ. Предната секция избързва леко при набирането на позициите. В ГО имаха стенд за РУ, тъй, че не разбирам защо не е настроена както трябва.Nikss написа:Какво да кажем тогава за 32 113/114 на която почти всичко й е пипнато при ремонта само дето секциите се лашкат при потегляне, и то така се лашкат, че падат дори шишета от по 3 литра.Ама и машинистите така карат, че нямам думи...
Тя да беше само нашарена. За има няма месец в София, ЕМВ претърпя:Nikss написа:ЕМВ 32125.7 + 32126.5 най-сетне спря за ПР.![]()
![]()
Нямам търпение да я видя лъскавичка след ремонта след като 2 години и половина се движеше нашарена след макар и късата софийска командировка през 2007 г.
Точно за това говорим. 125 пак успя да се спаси, защото износи бандажите и имаше километри за ГПР, иначе щеше да е по-зле (като 055/056). Нямам търпение да я видя като излезе.bdz46 написа:Тази 32 125... като беше в София...
Най-отличната ЕМВ 32, с която съм се запознавал отблизо. Все едно идваше направо от Рига - всичко оригинално, всичко по местата, всички работи като ново, редукторите и двигателите почти не се чуват, отлична возия, бързо ускорение и най-добрия реостат на 32, който съм срещал - при 80 км/ч на предупредителния светофор на Гб страна Вл скоростта падна на 20 малко преди входния без грам въздух, при това работи плавно и равномерно, както на никоя софийска 32. Дори имаше почти пълен комплект от оригиналния руски АЛС, който е ползван съвсем за кратко по 3-та линия.
32 141 и 145 след КР бяха далеч по-зле.
А в Го казаха, че е от по-калпавите...
А 32 055 е доста изнасилено творение на ЖПЗ, но и тя докато пребиваваше в София беше много по-добра от останалите.
Като кажат че една овца е черна, върви доказвай обратното.Нищо и няма на 32-55/56. Просто е набедена от машинистите и така и се носи слава на друга машина.Нямам спомени да е оставяла влакове повече от друга.Щом и в София издържа и даже там я харесаха.И освен това е оборудвана навсякъде с автоматични предпазители, вместо стопяеми вложки, които носят със себе си всички машинисти на ЕМВ.Което е голямо облекчение за труда им.Nikss написа:А каква беше преди да отиде... пътувах с нея на 05.07.2007 г. от Чб до Пл с ПВ 20131 и останах много впечатлен и доволен. Още го помня. Добре, че все пак не се задържа толкова дълго колкото 055/056 която според мен изобщо не трябваше да се вкарва за ПР тъй като е в отчайващо тежко състояние и ще глътне пари и работа като за СР, за да се възвърне на нивото отпреди командировката. От нея нямам впечатления, не съм пътувал, но не съм чувал и оплаквания от машинистите.
За реостата след като се прибра имам спомени, че беше срязан проводника на един от елементите на логиката-мисля,че беше Е2 и покрит отгоре с шлауха. Не знам каква е била идеята да се спре по такъв начин реостата.bdz46 написа:Не бих казал, че тук я харесаха чак толкова...
Беше много по-безпроблемна от тукашните, но в ремонта се озориха докато се ориентират вътре.
А и пултовете са и неудобни.
Още в началото се появиха проблеми с РУ и имаше проблеми с потеглянето в наклон (наложи се настройка на РУ в полеви условия), започна да остава често на позиция (неизправен ЕПВ) и реостата на едната половинка изчезна.
Но все пак... при положение, че по това време в София карахме ЕМВ без редуктори, без компресори, без пантографи и на два ТД, това са дребни кахъри.