44 074 през 2006 г. беше с доста бързо АТП. Някой беше барнал редуцир-вентила и превключвателя набираше доста по - бързо от обичайното. С нея машина и влак 362 от гара Сандански в посока София са вдигани 90 км/час до изходните стрелки.bdz46 написа:За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.

Администратор
64.19

При това редовноlok45111 написа:44 074 през 2006 г. беше с доста бързо АТП. Някой беше барнал редуцир-вентила и превключвателя набираше доста по - бързо от обичайното. С нея машина и влак 362 от гара Сандански в посока София са вдигани 90 км/час до изходните стрелки.bdz46 написа:За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.


Техник
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Защитата на Р-ките е настроена на 1650А и по време на експлоатация много рядко може да се разстрои сама. От четките може да даде кръгов огън, само докато са още нови и не са се напаснали.Nikss написа:АТП не, но ТД да.И ако недай си Боже не са пипнати както трябва - четки примерно или не е регулирано на колко А да изключва от максимално токова гледай сеир.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

На 07.01.2010 г. лок 45 172 беше ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234. След плевенската повезка лок е навъртял общо 218 км (004356-004574 км) и изгорил общо 230 kWh. Следобяд лок беше подаден на червенобрежките влакчета и така прибави още 100 макар и скромни към експлоатационния си живот километра. Вечерта предполагам е подаден на ДТВ 20612 за Пд. 

Последно промяна от Nikss на Сря Яну 13, 2010 6:06 am, променено общо 1 път.

Ако говориш за изгорена електроенергия би трябвало дименсията да е kWhNikss написа:На 07.01.2010 г. лок 45 172 беше ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234. След плевенската повезка лок е навъртял общо 218 км (004356-004574 км) и изгорил общо 230 kW.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Информация
Модератори