Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.
44 074 през 2006 г. беше с доста бързо АТП. Някой беше барнал редуцир-вентила и превключвателя набираше доста по - бързо от обичайното. С нея машина и влак 362 от гара Сандански в посока София са вдигани 90 км/час до изходните стрелки.
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

n0_aLoNe написа:Тази машина помня преди, от място с 4 вагона, 32 степени и 4 полета и не изключва. :D
То не само преди , а и сега локомотивите от 45 серия от място с 4 пътн. вагона набират до 32 позиции + 4 камшика и много рядко изключват.
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

lok45111 написа:
bdz46 написа:За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.
44 074 през 2006 г. беше с доста бързо АТП. Някой беше барнал редуцир-вентила и превключвателя набираше доста по - бързо от обичайното. С нея машина и влак 362 от гара Сандански в посока София са вдигани 90 км/час до изходните стрелки.
При това редовно :D
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

bdz46 написа:За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.
22" са ми казвали на мен.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Сивата лента отстрани на коша на 152 не е случайна... 8)
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

42 072.9 написа:Сивата лента отстрани на коша на 152 не е случайна... 8)
Още малко и работата ще отиде на състезание от типа "Синята лента на Атнлантика" :D , кой локомотив най-много е надгонил....и прас една ливрея отстрани със съответен цвят :wink:
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Nikss написа:15" май са постижими само при изол. лок. :roll:
19 малко невъзможно на проба със състав. :idea:
Няма значение колко е товара. АТП не се интересува колко вагона са отзад.Винаги си набира за едно и също време, за колкото е нагласен. А иначе на изолиран локомотив (44-106) 100км/ч -18 сек.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

АТП не, но ТД да. :wink: И ако недай си Боже не са пипнати както трябва - четки примерно или не е регулирано на колко А да изключва от максимално токова гледай сеир. :?
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Nikss написа:АТП не, но ТД да. :wink: И ако недай си Боже не са пипнати както трябва - четки примерно или не е регулирано на колко А да изключва от максимално токова гледай сеир. :?
Защитата на Р-ките е настроена на 1650А и по време на експлоатация много рядко може да се разстрои сама. От четките може да даде кръгов огън, само докато са още нови и не са се напаснали.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На няколко СФ ТД забелязах неравномерно износване на четкити. В смисъл, че вътрешните четки се износват по бързо от външните поради различен натяг на пружините.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Да възможно е. Все пак това са 24бр.четки и четкодържатели. Може от кръгов огън някоя пружина да се е откалила и да няма нужния натиск.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На 07.01.2010 г. лок 45 172 беше ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234. След плевенската повезка лок е навъртял общо 218 км (004356-004574 км) и изгорил общо 230 kWh. Следобяд лок беше подаден на червенобрежките влакчета и така прибави още 100 макар и скромни към експлоатационния си живот километра. Вечерта предполагам е подаден на ДТВ 20612 за Пд. 8)
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:На 07.01.2010 г. лок 45 172 беше ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234. След плевенската повезка лок е навъртял общо 218 км (004356-004574 км) и изгорил общо 230 kW.
Ако говориш за изгорена електроенергия би трябвало дименсията да е kWh
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

dido73 написа:
Nikss написа:На 07.01.2010 г. лок 45 172 беше ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234. След плевенската повезка лок е навъртял общо 218 км (004356-004574 км) и изгорил общо 230 kW.
Ако говориш за изгорена електроенергия би трябвало дименсията да е kWh
Да, за нея става на въпрос. Поправям се. :oops:
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Съжалявам ,че пак ще задам тъп въпрос , който естествено не е за тая тема :? , но как е измерено ?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация