Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
LDE 1300 за БЖК

Мнение от Mario Evstatiev »

Из средите на БЖК усилено се говори за покупката на няколко дизел - електрически локомотиви тип LDE 1300. Това са 4 осни, еднокабинни локомотиви, предназначени за тежка маневрена и лека влакова служба. Строени са през 80-те години на 20-ти век от заводите FAUR - Букурещ предимно за полските железници.

Ето снимка на локомотив тип LDE1300:
http://www.kpinfo.pl/images/photoalbum/ ... i_sp32.jpg
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Страшна баракуда. 8) Ще си отиват с 87 00 серия.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Чак и влаково отопление имат , а сигурно и реостатна спирачка :roll: :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

disell написа:Чак и влаково отопление имат , а сигурно и реостатна спирачка :roll: :?:
Реостат не знам дали имат, но поляците са доволни от тях, доколкото можеш да си доволен от румънски локомотив. Ще ми е интересно да видя тези чудесии в движение по БГ мрежата и да видим до къде ще изкарат без да се изпотрошат.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това отгоре пред кабината на първия локомотив са климатици.
Колко бройки общо се очаква да се договорят?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Това отгоре пред кабината на първия локомотив са климатици.
Колко бройки общо се очаква да се договорят?
Не са климатици, а охладителни модули за машинната инсталация. За бройка не знам колко и кога ще дойдат, но със сигурност ще са интересна за спотърите гледка.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Има ли информация къде евентуално ще бъдат разпределени :?:
В структурите на БЖК естествено. Тоест ще щъкат там, където има работа за тях. След пристигането им се предвижда да се премахнат всички 52, 55 и 60, които не са собственост на превозвача, а са наети от различни компании.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Че ще са към БЖК е естествено- все пак те си ги купуват. Въпросът ми бе отправен относно бъдещето им местоположение- напримар на Искър, на Карнобат...
Може да ги базират или в Пи или в Ра.
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Стана ми интересно за тези локомотиви. Ако съм разбрал правилно това са локомотиви на PKP class SP32 http://en.wikipedia.org/wiki/PKP_class_SP32
Надявам се че ще вземат модернизираните http://kaniewski.interlok.info/SP32.HTM
Тук http://www.nadodrze.strefa.pl/wiadomosc ... wiadom.htm как са наредени и чакат ли чакат БЖК. 8)
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Отпред ясно се виждат жалузите на охладителните тела , това над по-късото машинно е 99 % реостат с охлаждащите вентилатори.

Да ето в описанието втория вид спирачка е електродинамичен , явно ще са добри за експлоатация ама ще видим...
Bremsen: Druckluftbremse, elektrodynamische Widerstandsbremse, Handbremse
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:Стана ми интересно за тези локомотиви. Ако съм разбрал правилно това са локомотиви на PKP class SP32 http://en.wikipedia.org/wiki/PKP_class_SP32
Надявам се че ще вземат модернизираните http://kaniewski.interlok.info/SP32.HTM
Тук http://www.nadodrze.strefa.pl/wiadomosc ... wiadom.htm как са наредени и чакат ли чакат БЖК. 8)
Ех, неправда. И спирачните цилиндри лесни за сваляне. А ний, софийските въздухари пак ще сваляме онея тенджери на 06-та серия :evil: Блазя на БЖК!
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация