
Администратор
Из средите на БЖК усилено се говори за покупката на няколко дизел - електрически локомотиви тип LDE 1300. Това са 4 осни, еднокабинни локомотиви, предназначени за тежка маневрена и лека влакова служба. Строени са през 80-те години на 20-ти век от заводите FAUR - Букурещ предимно за полските железници.
Ето снимка на локомотив тип LDE1300:
http://www.kpinfo.pl/images/photoalbum/ ... i_sp32.jpg
Ето снимка на локомотив тип LDE1300:
http://www.kpinfo.pl/images/photoalbum/ ... i_sp32.jpg
64.19

Администратор
Реостат не знам дали имат, но поляците са доволни от тях, доколкото можеш да си доволен от румънски локомотив. Ще ми е интересно да видя тези чудесии в движение по БГ мрежата и да видим до къде ще изкарат без да се изпотрошат.disell написа:Чак и влаково отопление имат , а сигурно и реостатна спирачка![]()
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:54 pm, променено общо 1 път.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:53 pm, променено общо 1 път.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:53 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Стана ми интересно за тези локомотиви. Ако съм разбрал правилно това са локомотиви на PKP class SP32 http://en.wikipedia.org/wiki/PKP_class_SP32
Надявам се че ще вземат модернизираните http://kaniewski.interlok.info/SP32.HTM
Тук http://www.nadodrze.strefa.pl/wiadomosc ... wiadom.htm как са наредени и чакат ли чакат БЖК.
Надявам се че ще вземат модернизираните http://kaniewski.interlok.info/SP32.HTM
Тук http://www.nadodrze.strefa.pl/wiadomosc ... wiadom.htm как са наредени и чакат ли чакат БЖК.

Последно промяна от Ghost на Съб Яну 09, 2010 8:12 pm, променено общо 1 път.
Отпред ясно се виждат жалузите на охладителните тела , това над по-късото машинно е 99 % реостат с охлаждащите вентилатори.
Да ето в описанието втория вид спирачка е електродинамичен , явно ще са добри за експлоатация ама ще видим...
Bremsen: Druckluftbremse, elektrodynamische Widerstandsbremse, Handbremse
Да ето в описанието втория вид спирачка е електродинамичен , явно ще са добри за експлоатация ама ще видим...
Bremsen: Druckluftbremse, elektrodynamische Widerstandsbremse, Handbremse

Администратор
Ех, неправда. И спирачните цилиндри лесни за сваляне. А ний, софийските въздухари пак ще сваляме онея тенджери на 06-та серияGhost написа:Стана ми интересно за тези локомотиви. Ако съм разбрал правилно това са локомотиви на PKP class SP32 http://en.wikipedia.org/wiki/PKP_class_SP32
Надявам се че ще вземат модернизираните http://kaniewski.interlok.info/SP32.HTM
Тук http://www.nadodrze.strefa.pl/wiadomosc ... wiadom.htm как са наредени и чакат ли чакат БЖК.

64.19
Информация
Модератори