Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

46 242 написа:Бориславе, кога за последно 44 111 е минавала ремонт ? Да не би да сте и монтирали 5-ти ТД. Жесток дзвер. Мята 300т влак по баир 18/1000 с над 100 км/час :shock:
Не е от машината.По-скоро от задконтролерното устройство :D
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

:-k малии
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тука има над 1,2 kA. :twisted: Много добри отзиви съм чул от нея. Особено когато излезе от ПР (28.11.2008 г., в ГО беше извършен ремонта, нова механика и колооси за 130) и веднъж баща ми пътува с нея и каза, че кафето му не мърда при 100 км/ч по разбития път между Кл и Ку. 8) Сами може да си представите що за машина е. 117 също 2007-ма година беше страшна бегачка. Сега може и да е поувиснала, но се надявам като мине СР да стане и тя като 111. 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:Бориславе, кога за последно 44 111 е минавала ремонт ? Да не би да сте и монтирали 5-ти ТД. Жесток дзвер. Мята 300т влак по баир 18/1000 с над 100 км/час :shock:
Къде това чудо бря? :shock: Я дай подробности бързо. :D
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

111 отдавна я знаем, че е добра ;) Тя като върви предимно през Балканя е заякнала.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 242 написа:Мята 300т влак по баир 18/1000 с над 100 км/час :shock:
Това зависи повече от напрежението в мрежата, отколкото от машината. Ако в същото време някоя товарачка се набира от Телиш към Хумата ще го мята с по-малко.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

NiGhtPiSH написа:111 отдавна я знаем, че е добра ;) Тя като върви предимно през Балканя е заякнала.
Никакъв Балкан. Само дефилето към Софието и на връщане - морето. :D 8) :twisted: :arrow:
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Я мен ма и карала няколко пъти от Търновград до ГО :P
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:
46 242 написа:Мята 300т влак по баир 18/1000 с над 100 км/час :shock:
Това зависи повече от напрежението в мрежата, отколкото от машината. Ако в същото време някоя товарачка се набира от Телиш към Хумата ще го мята с по-малко.
По принцип напрежението е 25 кВ, не знаех, че двата пътя са зависими един от друг по отношение на напрежението. И в крайна сметка колко ще е ако отсреща идва товарачка? По принцип тука понамаляха товарачките в нашия край, преди бяха доста повече. Като се замисля именно напрежението определя до някъде скоростно-теглителните норми. Все пак когато бе постигнат рекорда от 574,8 км/ч с ТЖВ напрежението специално за изпитанието бе повишено до цели 31 кВ. 8)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Номиналното е 25 kV наистина...
Максималнато на празен ход (без натоварване) е уж 27,5 kV...
А реалното се случва и да падне до 19 kV.
Двата пътя са зависими доколкото се захранват от едно и също място. Изобщо много работи са от значение за скоростта по баира и сред най-незначителните е коя точно машина кара влака. Случвало се е с лок 44 и 5 вагона да не можем да вдигнем повече от 90 км/ч по лек наклон, само защото в съседната гара една синя ламя с подобен влак се набираше от място и изгълта всичкия ток.
Случвало се е и с товарен влак да лазим по нагорнище с 30 км/ч, вместо с 65, само защото отзад друг влак прави същото и образно казано "тока не стига".
Специално за Чб - Хм и подобните нагорнища при 32 Х 4 тока, респ. теглителната сила зависят почти изцяло от напрежението на мрежата.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Сф 17:31
Мз 18:56-18:59
Рм 19:14-19:15
Чб 19:33-19:34
Пл 20:09-20:11

Не са чули за телеграмата 100 на ваг63 :lol: :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Направо да не повярва човек. :D :lol: Това е чудо. :P А обстановката във вагоните каква беше? :roll: :?: :idea: :arrow:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Изумително чисто и спокойно. Дори и хъркащи пияници нямаше. Хумата я изкачи със 103-105. 7 вагона.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От София до Мездра - нормална обстановка , от Мездра до Роман се играе ламбада , от Роман до Червен бряг - северняшко хоро "Изручанка" , в участъка Червен бряг - Плевен - пайдушко , от Плевен до Левски - дайчово , от Левски до Павликени остава само шишето с водата да ти се клати на масичката , а вече от Павликени до крайната гара , въпросният участник е заспал от умора и не е разбрал там как возят вагоните. :lol: :lol: :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Шегата настрана, ама сме егати държавата. :D :? Нито инфраструктура, нито ТПС както в другите държави. :evil:
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация