

Администратор
Освен за закачането има още 2 основна версии за какво служат дупкитеbdz46 написа:Ако някой има по-добро предположение нека го каже. Този въпрос се задава откакто има заповедни дискове с дупки.VESO написа:Наистина ли само за закачване служи?

-- когато дава "ТРАНЗИТ" с него и духа вятър да не му го събори

--когато е спрял влакът пред вх.сигнал и след това той преминава без спиране през гарата да се крие зад него за да не го познае машиниста и все пак да вижда влака (като маската "ДОМИНО")



След запитване до БДЖ, получих този отговор
Уважаеми господине,
Позволете да Ви уведомя, по повод изпратеното от Вас второ писмо, се
запознахме с мненията и въпросите публикувани в
(https://forum.blf.bg). От направените консултации със служители на "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД, относно наличието на две дупки на заповедния
диск, който се използва от ръководителя движение на гарите става ясно, че
причината поради която заповедните дискове задължително се изработват с две
дупки е, че ръководител движение работи на открито и трябва да има
възможност да изпълнява служебните си задължения при всякакви атмосферни
условия. А именно - при наличието на силен вятър, в случай, че диска е
плътен, лицето което го държи в ръка трудно би могло да го контролира. За
да може вятъра да не влияе на работата на служителите на длъжност
ръководител движение, заповедните дискове се изработват с две дупки.
Надявам се, че съм била полезна с тази информация!
Пожелавам Ви успешен ден и оставам
С уважение,
Елена Василева
ръководител сектор "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Пътувай с влак - спаси природата!
Уважаеми господине,
Позволете да Ви уведомя, по повод изпратеното от Вас второ писмо, се
запознахме с мненията и въпросите публикувани в
(https://forum.blf.bg). От направените консултации със служители на "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД, относно наличието на две дупки на заповедния
диск, който се използва от ръководителя движение на гарите става ясно, че
причината поради която заповедните дискове задължително се изработват с две
дупки е, че ръководител движение работи на открито и трябва да има
възможност да изпълнява служебните си задължения при всякакви атмосферни
условия. А именно - при наличието на силен вятър, в случай, че диска е
плътен, лицето което го държи в ръка трудно би могло да го контролира. За
да може вятъра да не влияе на работата на служителите на длъжност
ръководител движение, заповедните дискове се изработват с две дупки.
Надявам се, че съм била полезна с тази информация!
Пожелавам Ви успешен ден и оставам
С уважение,
Елена Василева
ръководител сектор "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Пътувай с влак - спаси природата!
Изпитвам буфери! Без стенд 


Администратор
Едно голямо БРАВО към lubo_bulgaria за свършената работа!
А някой знае ли дали някъде има нормативно посочени размерите на сигналния диск - диаметър на кръга , на дупките , дължина на "пръта" , за който се хваща , тегло?
Питането ми е във връзка с един спомен от първото ми висше , когато учихме Конституционно право и там ни искаха да знаем от какъв плат се изработва официално знамето на РБ , височината на пилона , на който се окачва при събития с национална важност и в кои случаи вертикалната цветова гама - бяло , зелено , червено се подрежда в хоризонтален порядък (т.е. знамето се обръща).
Дали такава подробна информация ще има и за сигналния диск на ръководителя движение?
А някой знае ли дали някъде има нормативно посочени размерите на сигналния диск - диаметър на кръга , на дупките , дължина на "пръта" , за който се хваща , тегло?
Питането ми е във връзка с един спомен от първото ми висше , когато учихме Конституционно право и там ни искаха да знаем от какъв плат се изработва официално знамето на РБ , височината на пилона , на който се окачва при събития с национална важност и в кои случаи вертикалната цветова гама - бяло , зелено , червено се подрежда в хоризонтален порядък (т.е. знамето се обръща).
Дали такава подробна информация ще има и за сигналния диск на ръководителя движение?


И аз благодаря за информацията, интересна тема. И аз имам въпрос, коя част от какъв материал е направена? Въпроса може да е адски глупав но се надявам да мине без подигравки.

Техник

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:50 pm, променено общо 1 път.


Техник
Информация
Модератори